Op wie stem je in de volgende verkiezingen
Re: Op wie stem je in de volgende verkiezingen
Nederland heeft ook zijn problemen met migranten gehad. Herinner je je de treinkaping in Beilen in 1975 door de Molukkers?
Afgelopen week in het programma Niveau 4 zei een agent in burger dat 75% van de winkeldiefstallen in Hasselt wordt gepleegd door asielzoekers uit het nabijgelegen asielcentrum Houthalen Helchteren.
https://www.msn.com/nl-be/nieuws/nation ... li=BBqiQ9V
Mag dit tellen als oorlogsverklaring?
Ik heb me ooit wijs laten maken dat er para's door de straten van antwerpen patroulleren.
Heel straf dus dat mohangmat en mekkermeth hier nog maar aan durven denken, laat staan er zo'n tamtam van maken.
Er is duidelijk niets aan de hand, het zoveelste fait divers.
Ik heb me ooit wijs laten maken dat er para's door de straten van antwerpen patroulleren.
Heel straf dus dat mohangmat en mekkermeth hier nog maar aan durven denken, laat staan er zo'n tamtam van maken.
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.
Freedom is not free.
De organisator was ne 16 jarige... Als ik mij bedenk dat ik op die leeftijd braaf bezig was geweest met studeren en wat computer spelletjes...GreenDean schreef: ↑17 november 2019, 11:36 https://www.msn.com/nl-be/nieuws/nation ... li=BBqiQ9V
In de USA worden 99,9999% van de diefstallen en de moorden door nakomelingen van migranten uitgevoerd. Want de oorspronkelijke bevolking is zo goed als compleet uitgemoord.
Hetzelfde wat betreft Canada. En midden-Amerika. En Zuid-Amerika. En Australië. En Nieuw-Zeeland.
Dan zijn we nog goed af met die 75%.
Dan zullen we maar verder opzij kijken en het probleem ontkennen zolang we niet aan die 99.99% zitten eh.NTO schreef: ↑17 november 2019, 12:37In de USA worden 99,9999% van de diefstallen en de moorden door nakomelingen van migranten uitgevoerd. Want de oorspronkelijke bevolking is zo goed als compleet uitgemoord.
Hetzelfde wat betreft Canada. En midden-Amerika. En Zuid-Amerika. En Australië. En Nieuw-Zeeland.
Portefeuille: Aedifica - Ageas - Alfen - Alibaba - AMG - Barco - Bpost - Cofinimmo - ING - KBC - KBC Ancora - Montea - Nvidia - Shell - Shurgard - Solvay - Syensqo - Umicore - VGP - Xior
Neen hoor, ik ben in blijde verwachting. De Europeanen hebben over de hele wereld de oorspronkelijke bevolkingen uitgemoord en de cultuur daar vervangen door de (relatief) superieure Europese cultuur.BDE86 schreef: ↑17 november 2019, 12:41Dan zullen we maar verder opzij kijken en het probleem ontkennen zolang we niet aan die 99.99% zitten eh.NTO schreef: ↑17 november 2019, 12:37
In de USA worden 99,9999% van de diefstallen en de moorden door nakomelingen van migranten uitgevoerd. Want de oorspronkelijke bevolking is zo goed als compleet uitgemoord.
Nu is het tijd dat in Europa de (relatief) primitieve Europese cultuur, (absolute) domheid en (absolute) luiheid, vervangen wordt door de superieure Arabische cultuur die ontelbare schatten heeft geschonken aan de wereld: wiskunde, architectuur, muziek, schilderkunst, geneeskunde, scheikunde, fysica,...
Het was vermoedelijk sarcastisch bedoeld, maar toch even dit: het islamitische gouden tijdperk (van circa 750 tot 1258, wat wetenschappen betreft) eindigde 8 eeuwen geleden.NTO schreef: ↑17 november 2019, 12:51Neen hoor, ik ben in blijde verwachting. De Europeanen hebben over de hele wereld de oorspronkelijke bevolkingen uitgemoord en de cultuur daar vervangen door de (relatief) superieure Europese cultuur.
Nu is het tijd dat in Europa de (relatief) primitieve Europese cultuur, (absolute) domheid en (absolute) luiheid, vervangen wordt door de superieure Arabische cultuur die ontelbare schatten heeft geschonken aan de wereld: wiskunde, architectuur, muziek, schilderkunst, geneeskunde, scheikunde, fysica,...
We hebben in onze arrogantie teveel op onze lauweren gerust, maar je moet wat verder naar het oosten kijken. Ze hebben onze productie overgenomen en nu steken ze ons voorbij op vlak van technologie en wetenschap. China ligt nu op kop wat genetica, AI, supercomputers en telecommunicatie (5G) betreffen.
Laatst gewijzigd door cpnx op 17 november 2019, 13:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoewel ik zelf zo goed als geen kennis heb van de Arabische cultuur (en dus geen fan van ben), lijkt jouw voorspelling mij zeer plausibel (zeker als men rekening houdt met de hedendaagse bevolkingsontwikkelingen in de West Europese landen).NTO schreef: ↑17 november 2019, 12:51Neen hoor, ik ben in blijde verwachting. De Europeanen hebben over de hele wereld de oorspronkelijke bevolkingen uitgemoord en de cultuur daar vervangen door de (relatief) superieure Europese cultuur.
Wat ik dan wel interessant vind is het feit dat de immigratie naar de Oost-Europese landen zeer beperkt is (minder ontwikkelde landen, geen / veel minder goed sociaalvangnet). Mensen in die landen zijn vaak (gemiddeld gezien) ook veel meer gekanteld tegen de opname van de immigranten en asielzoekers.
Zou het kunnen dat de Slavische landen onder andere omwille van die redenen ooit de West Europa zullen overstijgen of reiken mij voorspellingen te ver?
We zijn allemaal benieuwd wanneer de Europese gouden periode zal starten en hoelang ze zal duren.cpnx schreef: ↑17 november 2019, 13:08Het was vermoedelijk sarcastisch bedoeld, maar toch even dit: het islamitische gouden tijdperk (van circa 750 tot 1258, wat wetenschappen betreft) eindigde 8 eeuwen geleden.NTO schreef: ↑17 november 2019, 12:51
Neen hoor, ik ben in blijde verwachting. De Europeanen hebben over de hele wereld de oorspronkelijke bevolkingen uitgemoord en de cultuur daar vervangen door de (relatief) superieure Europese cultuur.
Nee, want de bevolking in het oosten van de EU daalt door migratie naar het westen.neo schreef: ↑17 november 2019, 13:10Hoewel ik zelf zo goed als geen kennis heb van de Arabische cultuur (en dus geen fan van ben), lijkt jouw voorspelling mij zeer plausibel (zeker als men rekening houdt met de hedendaagse bevolkingsontwikkelingen in de West Europese landen).NTO schreef: ↑17 november 2019, 12:51
Neen hoor, ik ben in blijde verwachting. De Europeanen hebben over de hele wereld de oorspronkelijke bevolkingen uitgemoord en de cultuur daar vervangen door de (relatief) superieure Europese cultuur.
Wat ik dan wel interessant vind is het feit dat de immigratie naar de Oost-Europese landen zeer beperkt is (minder ontwikkelde landen, geen / veel minder goed sociaalvangnet). Mensen in die landen zijn vaak (gemiddeld gezien) ook veel meer gekanteld tegen de opname van de immigranten en asielzoekers.
Zou het kunnen dat de Slavische landen onder andere omwille van die redenen ooit de West Europa zullen overstijgen of reiken mij voorspellingen te ver?
NTO, vind je een ziekelijk weg-met-onzer geval (geestesziek), reden om je op mijn negeerlijst te plaatsen (verbaas me dat sommigen je braaksels toch nog lezen), maar dat door anderen geciteerde zinnetje heeft bij mij toch een belletje doen rinkelen:
googelde enkele tijd geleden namelijk op de glorietijd van de VS, de jaren '50, en kwam op Detroit terecht.
Tegenwoordig huilen met de pet op. Derde wereld !
Las dan: '81,6% van de bevolking is van Afrikaanse afkomst, 12,3% is wit'.
Moet men dan nog verder zoeken om de neergang van de VS te verklaren ?
China kent geen inwoners 'van Afrikaanse afkomst' !
Lezen ! https://nl.wikipedia.org/wiki/Detroit_(Michigan)
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Start is poepsimpel => 1492. Voltooiing van de Reconquista en de ontdekking van Amerika.
Einde zou ik zeggen 1973. Toen plooide de EEG voor de Arabische oliechantage, alhoewel de neergang al werd ingezet met WOII.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell