Op wie stem je in de volgende verkiezingen
Op wie stem je in de volgende verkiezingen
Nu we weten wat we hebben aan NVA, is een nieuwe peiling aangewezen.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Re: Op wie stem je in de volgende verkiezingen
Helaba, je schiet onder paul zijn duiven
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
nee hoor, na elke belangrijke wijziging kan het kiesverdrag veranderen
bv. als er eens een echt bom in het parlement ontploft, kan het ook invloed op het kiesgedrag hebben
of de afschaffing van de woonbonus kan het kiesgedrag ook beinvloeden
bv. als er eens een echt bom in het parlement ontploft, kan het ook invloed op het kiesgedrag hebben
of de afschaffing van de woonbonus kan het kiesgedrag ook beinvloeden
Laatst gewijzigd door paul op 10 oktober 2019, 19:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb geen enkel nadeel van de komende maatregelen:
- ik heb de woonbonus
- ik heb maar 2 kinderen
- ik gebruik geen dienstencheques
- ik heb werk en moet nog 30 jaar werken
- ik lig wakker van het milieu maar ben van mening dat er veel landen zijn die op dat vlak beter kunnen
Blij dat ze het bij een ander halen
- ik heb de woonbonus
- ik heb maar 2 kinderen
- ik lig wakker van het milieu maar ben van mening dat er veel landen zijn die op dat vlak beter kunnen
en dienstensex ?
De poll van Paul is gesloten door de moderator.
Maar bedankt dat je probeert mee te denken.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Ach, inderdaad. Je hebt gelijk.
paul jongen, gij met al je connecties bij de Spaargidselite. Laat je dat zomaar gebeuren?
paul jongen, gij met al je connecties bij de Spaargidselite. Laat je dat zomaar gebeuren?
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
ze worden enkel afgesloten als er wat gescholden wordt op elkaar, of als er wat trollen komen
van mij hebben ze al veel topics gesloten, ik lig daar niet van wakker
van mij hebben ze al veel topics gesloten, ik lig daar niet van wakker
volgens de huidige pol zou vloms belang, nva en pvda een coalitie moeten/kunnen vormen
dan hebben ze geen bommen meer nodig in het parlement
dan hebben ze geen bommen meer nodig in het parlement
Nagenoeg idem, behalve sinds maandag geen job meer ...Wimble schreef: ↑10 oktober 2019, 19:37 Ik heb geen enkel nadeel van de komende maatregelen:
- ik heb de woonbonus
- ik heb maar 2 kinderen
Portefeuille: Aedifica - Ageas - Alfen - Alibaba - AMG - Barco - Bpost - Cofinimmo - ING - KBC - KBC Ancora - Montea - Nvidia - Shell - Shurgard - Solvay - Syensqo - Umicore - VGP - Xior
Oei. Hopelijk heb je snel iets anders.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
VB & N-VA samen 70%.
Nu nog een opvoering van De Stomme van Portici en we zijn onafhankelijk
Nu nog een opvoering van De Stomme van Portici en we zijn onafhankelijk
Rik Van Cauwelaert spreekt opnieuw duidelijke taal. Altijd welkom want hij en Kaaiman zijn betrouwbare bronnen.
https://www.tijd.be/opinie/paleis/reger ... =editorial
Het gaat er dus spannen. Zal franskiljon De Clercq zijn partij, de Pest Voor Vlaanderen, meekrijgen ?
Maar wellicht worden we ingehaald door de komende wereldcrisis.
https://www.tijd.be/opinie/paleis/reger ... =editorial
Het gaat er dus spannen. Zal franskiljon De Clercq zijn partij, de Pest Voor Vlaanderen, meekrijgen ?
Maar wellicht worden we ingehaald door de komende wereldcrisis.
Paars groen is het doodvonnis van de klassieke partijen cd en vee, spa en open vl dee.
Politicians and diapers have one thing in common, they both should be changed regularly and for the same reason!
Kan SPA nog zakken? CD&V kan nog wel eens een ferme klop krijgen. Open VLD nog een percent of 2 eraf. Zeker al ze in een federale regering stappen.
Bij nieuwe verkiezingen zal het resultaat wrs nog wel extremer worden. Mensen die inzien dat een VB stem toch niet zo weggegooid meer gaat blijken.
Bij nieuwe verkiezingen zal het resultaat wrs nog wel extremer worden. Mensen die inzien dat een VB stem toch niet zo weggegooid meer gaat blijken.
Portefeuille: Aedifica - Ageas - Alfen - Alibaba - AMG - Barco - Bpost - Cofinimmo - ING - KBC - KBC Ancora - Montea - Nvidia - Shell - Shurgard - Solvay - Syensqo - Umicore - VGP - Xior