Openen rekeningen
Re: Openen rekeningen
Mijn waarde TUX,Tux schreef:Het is de 7de dag, tijd dat je gaat rusten GodGOD schreef:Ik word hier zo moe van!
dat vind ik nu eens wel een leuke opmerking!
Wat ik dan ook gedaan heb, maar intussen was er reeds kostbare tijd verloren gegaan en werd mij pas na serieus aandringen bij uw operatrice meegedeeld hoe de vork aan de steel zat.NIBC Direct schreef:Het blokkeren van de toegang tot de site is een individueel probleem waarvoor ik jammer genoeg geen oplossing kan aanbieden via dit forum. Meest aangewezen hiervoor is bellen naar het contactcenter (0800 63 500) en vragen voor een paswoord reset.
Wat andere (en dan bedoel ik de praatjesmakers) forumgangers ook mogen beweren, indien ik tijdig ingelicht was, had ik wschl nog van de 11 maanden-regeling kunnen genieten...
GOD schreef:@NIBC,
En NEEN... ik heb geen enkele toelichting gekregen noch per mail noch per telefoon.
De ex-voetballer in mij komt even naar boven. Voorzet voor open doel effen hard binnenkoppen.
U bent toch zeker dat u het bij registratie opgegeven e-mailadres en telefoonnummer in de gaten houdt, en niet toevallig een ander...
Werkelijk?!GOD schreef:Wat andere (en dan bedoel ik de praatjesmakers) forumgangers ook mogen beweren, indien ik tijdig ingelicht was, had ik wschl nog van de 11 maanden-regeling kunnen genieten...
U schreef eerder zelf dat u pas "in het weekend eind januari" de overschrijving deed. Maw, op maandag 30 januari zou uw bank dat verwerkt hebben. Op dinsdag 31 januari TEN VROEGSTE zou NIBC dat ontvangen hebben en u kunnen melden dat er iets foutgelopen was. Dus opnieuw ten vroegste die dag zou u een correcte overschrijving kunnen doen hebben. Die zou ten vroegste WOENSDAG 1 FEBRUARI uw NIBC rekening correct geactiveerd hebben. Waarna u uw 25.000 € had kunnen overschrijven, maar wel al te laat voor de 11-maanden regel, mijn beste.
Maar toch bedankt voor het animo dat u brengt op dit anders toch brave forum.
Als ik ooit een clown zoek, mag u misschien toch eens komen solliciteren.
soms kan mail ook in de SPAM box geraken.djtw schreef:opgegeven e-mailadres en telefoonnummer in de gaten houdt, en niet toevallig een ander
Wie denkt U wel dat U bent?djtw schreef:Werkelijk?!GOD schreef:Wat andere (en dan bedoel ik de praatjesmakers) forumgangers ook mogen beweren, indien ik tijdig ingelicht was, had ik wschl nog van de 11 maanden-regeling kunnen genieten...
U schreef eerder zelf dat u pas "in het weekend eind januari" de overschrijving deed. Maw, op maandag 30 januari zou uw bank dat verwerkt hebben. Op dinsdag 31 januari TEN VROEGSTE zou NIBC dat ontvangen hebben en u kunnen melden dat er iets foutgelopen was. Dus opnieuw ten vroegste die dag zou u een correcte overschrijving kunnen doen hebben. Die zou ten vroegste WOENSDAG 1 FEBRUARI uw NIBC rekening correct geactiveerd hebben. Waarna u uw 25.000 € had kunnen overschrijven, maar wel al te laat voor de 11-maanden regel, mijn beste.
Maar toch bedankt voor het animo dat u brengt op dit anders toch brave forum.
Als ik ooit een clown zoek, mag u misschien toch eens komen solliciteren.
Als ik ooit iemand nodig heb die een clown zoekt voor mij, staat U al zeker op de laatste rij... MIJN BESTE!
En nu terzake:
Er zijn internetbanken -en ik spreek uit ervaring- die een in het weekend ingegeven transactie 's maandagsmorgens verwerken, hun transacties uitwisselen met derde banken...en... als deze derde bank dan ook snel verwerkt, hebt U uw transactie op die dag ook op uw rekening bij die derde bank op maandag en niet op woensdag zoals U volkomen gratuit beweert.
Er worden op dit Forum maar al te vaak nonsens gedebiteerd door mensen die "denken" dat ze het weten, zelfs in de plaats gaan treden -niet door enige ervaring en al zeker geen deskundigheid gehinderd- van de banken. Ik ga er dan maar van uit dat deze lieden hun weinig boeiend bestaan moeten opvrolijken door anderen te ridiculiseren.
djtw schreef:GOD schreef:@NIBC,
En NEEN... ik heb geen enkele toelichting gekregen noch per mail noch per telefoon.
De ex-voetballer in mij komt even naar boven. Voorzet voor open doel effen hard binnenkoppen.
U bent toch zeker dat u het bij registratie opgegeven e-mailadres en telefoonnummer in de gaten houdt, en niet toevallig een ander...
Als de bende nitwits, die hun zinloze bestaan enkel kunnen opvrolijken door GOD te bashen, op zoek zijn naar een veld-kapitein komt U zeker in aanmerking...
Dit topic wordt gesloten.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!