Openen rekeningen
- NIBC Direct
- Woordvoerder
- Contacteer:
Re: Openen rekeningen
Dat klopt inderdaad en we zijn er ons van bewust dat dit niet helemaal duidelijk is.
Een traditioneel rekening nummer wordt wel aanvaard op meerdere manieren maar het bovenstaande gaan we oplossen.
Een traditioneel rekening nummer wordt wel aanvaard op meerdere manieren maar het bovenstaande gaan we oplossen.
Ik heb wel een bevestiging ontvangen van noreply@nibcdirect.be binnen de 2 minuten na mijn aanvraag.Filip285 schreef:Men krijgt ook geen (automatische) bevestiging via e-mail van de aanvraag als je de AOP pagina's invult. misschien ook iets voor op de wishlist?
Met Internet explorer 9.0 kon ik het formulier perfect invullen, alleen werkt de informatie niet langs de zijkant van het formulier de "I", maar heb enkel een probleem gehad met mijn identiteitskaartnummer die ik dan zonder streepjes ingevuld heb en toen werd die wel aanvaard.
- NIBC Direct
- Woordvoerder
- Contacteer:
Wat het niet werken van de 'i'-tjes betreft. In internet explorer lijkt daar inderdaad een probleem mee te zijn. Dit zou kunnen worden opgelost door in het menu "tools" de compatibility view aan te zetten. vermits we niet weten welke impact dit heeft op het verder surfen raden we aan om dit nadien weer uit te zetten.
Op het eerste zicht lijkt het probleem zich niet voor te doen bij Firefox of Chrome.
Op het eerste zicht lijkt het probleem zich niet voor te doen bij Firefox of Chrome.
Heb hier hetzelfde probleem. Krijg error 404 File or directory not found
- NIBC Direct
- Woordvoerder
- Contacteer:
Met welke browser en met welk operating systeem werk je? kan je eventueel een screenshot sturen naar nibcdirect_be@nibc.comGeertje schreef:Heb hier hetzelfde probleem. Krijg error 404 File or directory not found
Het is duidelijk dat er in een aantal configuraties problemen zijn maar gelukkig werkt het in de meeste gevallen wel. Mocht u ook een andere browser hebben kan u daar eventueel eens mee proberen.
- NIBC Direct
- Woordvoerder
- Contacteer:
Onze technische dienst meldt dat de IE problemen opgelost zouden moeten zijn. De eerste tests schijnen dat ook uit te wijzen maar mocht iemand nog problemen ontvangen dan zijn wij zeer geïnteresseerd om dit te vernemen zodat we dit zo goed moeglijk kunnen onderzoeken.
1) Klopt, als ik dit aanzet dan krijg ik nu die info wel te zien. Je kan het aanzetten in de balk waar de URL staat (naast het refresh teken). Als je het daar doet, is het enkel voor die ene website en wordt het ook onthouden. Als ik de browser weer sluit en terug naar jullie site ga dan blijft die compatibility mode. Surf ik naar nieuwsblad.be bijvoorbeeld dan staat die compatibility view niet aan.NIBC Direct schreef:Wat het niet werken van de 'i'-tjes betreft. In internet explorer lijkt daar inderdaad een probleem mee te zijn. Dit zou kunnen worden opgelost door in het menu "tools" de compatibility view aan te zetten. vermits we niet weten welke impact dit heeft op het verder surfen raden we aan om dit nadien weer uit te zetten.
2) Ik zie nu dat mijn gsmnr enkel cijfers moest bevatten, ik heb het internationale formaat opgegeven (+324...), maar dit is niet gecontroleerd geweest, want het is aanvaard met +32...
Ik heb even de formulieren bekeken om een rekening te openen.
- heb gekozen voor een gemeenschappelijke rekening
Je kan voor elk de gegevens invullen , dus ook 2 verschillende adressen.
Is het ook mogelijk een correspondentie-adres op te geven waar alle info moet worden naar toe gezonden ? Aangezien we beiden ons eigen adres hebben, maar we meestal samen zijn op een derde adres, is het dan mogelijk dat derde adres te gebruiken om alles naartoe te zenden ?
Mvg
- heb gekozen voor een gemeenschappelijke rekening
Je kan voor elk de gegevens invullen , dus ook 2 verschillende adressen.
Is het ook mogelijk een correspondentie-adres op te geven waar alle info moet worden naar toe gezonden ? Aangezien we beiden ons eigen adres hebben, maar we meestal samen zijn op een derde adres, is het dan mogelijk dat derde adres te gebruiken om alles naartoe te zenden ?
Mvg
- NIBC Direct
- Woordvoerder
- Contacteer:
Wij verzenden niets per post naar de klant toe. Een fysiek correspondentieadres is dus niet relevant of nodig. Als online bank loopt alles via mail.
Dingen die u moet/wil verzenden naar ons, kunnen gratis verzonden worden mist u het volgdende op de enveloppe schrijft.
Antwoordecode NIBC Direct
DA 852-991-9
2800 Mechelen
documenten mogen ook steeds ingescand worden en verstuurd worden naar info@nibcdirect.be
Dingen die u moet/wil verzenden naar ons, kunnen gratis verzonden worden mist u het volgdende op de enveloppe schrijft.
Antwoordecode NIBC Direct
DA 852-991-9
2800 Mechelen
documenten mogen ook steeds ingescand worden en verstuurd worden naar info@nibcdirect.be
Hier in ieder geval geen enkel probleem en werk met Google Chrome. Automatische ontvangstmelding ontvangen na enkele minuten. Ook IBAN rekeningnummer zonder spaties gaf geen problemen.
-- > de tijd gaat snel gebruik hem wel <-- > gierig is zielig <--->delen is plezant<---
Geachte,worden NIBC rekeningen beschouwd als buitenlandse rekeningen (voor onze belastingbrief)
@ Bigbank
Het is net zoals alle andere buitenlandse banken die in België actief zijn: dit zijn binnenlandse rekeningen.
Het is net zoals alle andere buitenlandse banken die in België actief zijn: dit zijn binnenlandse rekeningen.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
OK en bedankt.
- NIBC Direct
- Woordvoerder
- Contacteer:
Het antwoord van Vaganzza klopt. Het gaat gewoon om een Belgische rekening.