Openen rekeningen
Openen rekeningen
Ik probeerde vandaag bij NIBC enkele spaarrekeningen aan te maken, doch krijg steeds de melding "website niet beschikbaar"... Normaal?
- NIBC Direct
- Woordvoerder
- Contacteer:
Re: Openen rekeningen
wij hebben hier op een paar computers getest en hebben geen enkel probleem om http://www.nibcdirect.be" onclick="window.open(this.href);return false; te bereiken.
Bovendien kan je vanaf nu ook een rekening openen!
Mocht het probleem aanhouden mag je zeer contact met ons opnemen dan kijken we hoe we het kunnen oplossen in uw specifieke situatie.
Bovendien kan je vanaf nu ook een rekening openen!
Mocht het probleem aanhouden mag je zeer contact met ons opnemen dan kijken we hoe we het kunnen oplossen in uw specifieke situatie.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
"de webpagina kan niet worden weergegeven".... dit krijg ik voortdurend als commentaar.
Ik werk met een héél moderne PC, windows 7, waar ik enkel en alleen alle bankverrichten mee doe. Meestal internetbanken.
Ik werk met een héél moderne PC, windows 7, waar ik enkel en alleen alle bankverrichten mee doe. Meestal internetbanken.
Ik kreeg nog volgende vraag van iemand:
Kan je tegelijkertijd een gewone en een getrouwheidsrekening openen? Nu kan je slechts 1 optie aanduiden bij de opening.
Kan je tegelijkertijd een gewone en een getrouwheidsrekening openen? Nu kan je slechts 1 optie aanduiden bij de opening.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Hier geen problemen om de nibc website te bereiken.
- NIBC Direct
- Woordvoerder
- Contacteer:
Dat kan niet, je moet er eerst 1 kiezen en nadat die geactiveerd is kan je een tweede openen. Hiervoor doorloop je gewoon opnieuw het AOP proces maar op het einde geef je aan dat je reeds klant bent.Vaganzza schreef:Ik kreeg nog volgende vraag van iemand:
Het staat nu reeds op onze wishlist om dat binnenkort van binnen de beveiligde omgeving te laten lopen.
Ik weet dat daar al direct nog vragen over gaan komen, dus zal ik ze zelf maar stellen:
Als je de tweede keer het AOP formulier invult, moet je dan opnieuw die papieren opsturen of krijgen jullie die gegevens ook elektronisch binnen? En dan toch wel zonder de kopies die bij de eerste opening dienden te toegevoegd te worden?
Als je de tweede keer het AOP formulier invult, moet je dan opnieuw die papieren opsturen of krijgen jullie die gegevens ook elektronisch binnen? En dan toch wel zonder de kopies die bij de eerste opening dienden te toegevoegd te worden?
vaganzza[at]spaargids[punt]be
- NIBC Direct
- Woordvoerder
- Contacteer:
tweede keer moet je de papieren niet meer opsturen (niettegenstaande dit wel in de mail staat) voor de 2de rekening te openen moet je wel wachten tot de eerste geactiveerd is.Vaganzza schreef:Ik weet dat daar al direct nog vragen over gaan komen, dus zal ik ze zelf maar stellen:
Ik heb net een scan van mijn id-kaart willen mailen naar info@nibcdirect.be en krijg een mail terug dat mijn mail niet afgeleverd kan worden? 2x geprobeerd
Men krijgt ook geen (automatische) bevestiging via e-mail van de aanvraag als je de AOP pagina's invult. misschien ook iets voor op de wishlist?
Men krijgt ook geen (automatische) bevestiging via e-mail van de aanvraag als je de AOP pagina's invult. misschien ook iets voor op de wishlist?
Alles vlotjes verlopen
1. geen probleem met mailen scan id
2. wel bevestiging ontvangen, bevond zich echter in SPAM box
2. wel bevestiging ontvangen, bevond zich echter in SPAM box
- NIBC Direct
- Woordvoerder
- Contacteer:
Ik geef al jullie opmerkingen door zodat we kunnen kijken wat we waar kunnen oplossen en op welke termijn.
PC even aan de zoon doorgegeven.
Met internet explorer krijg ik voortdurend 'kan geen verbinding maken met de website'. Mijn zoon installeerde google chrome en via dit lukt alles wel. Dit ter informatie.
Met internet explorer krijg ik voortdurend 'kan geen verbinding maken met de website'. Mijn zoon installeerde google chrome en via dit lukt alles wel. Dit ter informatie.
- NIBC Direct
- Woordvoerder
- Contacteer:
Hartelijk dank voor de melding. Normaal ondersteunen we tot internet exploren 7.0 dus dit probleem zou zicht niet mogen voordoen. We gaan op onderzoek.
Bij het registreren wou het systeem mijn rekeningnummer niet aanvaarden als ik het in IBAN formaat deed zonder spaties.
Dus "BE26123456789012" wou hij niet aanvaarden, maar wel "BE26 1234 5678 9012".
Wat ik hier wil zeggen is dat de "hulptekst" aan de rechterkant het in te voeren formaat niet aangeeft!
Dus "BE26123456789012" wou hij niet aanvaarden, maar wel "BE26 1234 5678 9012".
Wat ik hier wil zeggen is dat de "hulptekst" aan de rechterkant het in te voeren formaat niet aangeeft!