Openingsstorting Binckbank
TIP
Openingsstorting Binckbank
Een vraagje: dient de openingsstorting bij Binckbank afkomstig te zijn van de tegenrekening of is een andere rekening ook goed?
Ik heb namelijk een gezamenlijke rekening geopend bij Binck, maar de tegenrekening/zichtrekening staat alleen op mijn naam. Op de brief die ik vandaag heb ontvangen staat dat de eerste storting afkomstig moet zijn van een gezamenlijke rekening. Over de tegenrekening rept men met geen woord.
Ik heb namelijk een gezamenlijke rekening geopend bij Binck, maar de tegenrekening/zichtrekening staat alleen op mijn naam. Op de brief die ik vandaag heb ontvangen staat dat de eerste storting afkomstig moet zijn van een gezamenlijke rekening. Over de tegenrekening rept men met geen woord.
Re: Openingsstorting Binckbank
Ik denk dat de eerste storting van de tegenrekening moet zijn maar ik ben het niet zeker. Anders eens contact opnemen met Binck, die zullen dit het best weten. Ik snap niet waarom mensen dergelijke zaken op een forum komen vragen terwijl ze het rechtstreeks aan de aanbieder kunnen vragen...
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik heb ondertussen gebeld naar Binckbank en het is in orde.
De overschrijving moest niet afkomstig zijn van de tegenrekening maar van een gemeenschappelijke rekening aangezien het een gemeenschappelijk rekening betreft bij Binckbank. Hierna mag het zelfs een overschrijving zijn van een individuele rekening.
De overschrijving moest niet afkomstig zijn van de tegenrekening maar van een gemeenschappelijke rekening aangezien het een gemeenschappelijk rekening betreft bij Binckbank. Hierna mag het zelfs een overschrijving zijn van een individuele rekening.
Heb vandaag mijn codes ontvangen. Zeer goede klantendienst.