Overschrijving Nederland - België
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
- relativity
- Hero Member
- Contacteer:
Overschrijving Nederland - België
Beste forumleden,
Ik had bij een Nederlandse handelaar online een bestelling geplaatst.
Gezien het product niet binnen de vooropgestelde termijn kon geleverd worden, is besloten de verkoopovereenkomst te ontbinden, met volledige terugbetaling van het aankoopbedrag.
De handelaar gaat het geld overmaken op mijn zichtrekening.
Hoe lang is geld gemiddeld onderweg van Nederland naar België, in de veronderstelling dat er geen instant-overschrijving gedaan werd?
Bedankt alvast.
Ik had bij een Nederlandse handelaar online een bestelling geplaatst.
Gezien het product niet binnen de vooropgestelde termijn kon geleverd worden, is besloten de verkoopovereenkomst te ontbinden, met volledige terugbetaling van het aankoopbedrag.
De handelaar gaat het geld overmaken op mijn zichtrekening.
Hoe lang is geld gemiddeld onderweg van Nederland naar België, in de veronderstelling dat er geen instant-overschrijving gedaan werd?
Bedankt alvast.
Re: Overschrijving Nederland - België
3 werkdagen
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- relativity
- Hero Member
- Contacteer:
Zie dat maar als een maximum.
Omgekeerd, van Be naar NL, staat het er de volgende werkdag op met Belfius, KBC, en ING.
Omgekeerd, van Be naar NL, staat het er de volgende werkdag op met Belfius, KBC, en ING.
Van Rabo NL naar KBC en omgekeerd, lukt het dezelfde dag nog.
Onlangs een gewone overschrijving van BE naar Litouwen gedaan, van ING naar revolut bank.
's Ochtends uitgevoerd, stond er in de namiddag op.
Geen idee waarom het van NL naar BE langer zou duren.
's Ochtends uitgevoerd, stond er in de namiddag op.
Geen idee waarom het van NL naar BE langer zou duren.
ING voert niet instant betalingen gratis uit als urgente betalingen (al een paar jaar).
KBC alle betalingen zijn instant betalingen tenzij van hun basis -gratis- rekening.
Andere banken hebben andere mogelijkheden. Doe je een betaling met Keytrade (die al die dingen niet heeft), dan zal het waarschijnlijk 2 à 3 dagen duren.
Of bedrijven die bulk betalingen doen, daarvoor is instant betalingen vandaag voor veel banken niet mogelijk (fraude analyse kan vaak bulk betalingen niet aan, want binnen de 5 seconden een analyse doen op een bulk is technisch een uitdaging).
KBC alle betalingen zijn instant betalingen tenzij van hun basis -gratis- rekening.
Andere banken hebben andere mogelijkheden. Doe je een betaling met Keytrade (die al die dingen niet heeft), dan zal het waarschijnlijk 2 à 3 dagen duren.
Of bedrijven die bulk betalingen doen, daarvoor is instant betalingen vandaag voor veel banken niet mogelijk (fraude analyse kan vaak bulk betalingen niet aan, want binnen de 5 seconden een analyse doen op een bulk is technisch een uitdaging).
Ik doe 100 den overschrijvingen van Belgie naar Nederland per jaar. Dit duurt niet langer als een overschijving van BE naar BE.
Dus 1 dag, maximaal 2 werkdagen.
Dus 1 dag, maximaal 2 werkdagen.