Overstappen naar een andere gasleverancier
Overstappen naar een andere gasleverancier
Ieder jaar doe ik de Vreg-test, en nu blijkt dat mijn huidige leverancier €200 / jaarbasis duurder is dan de goedkoopste. Tijd dus om over te stappen
De drie goedkoopste voorgestelde leveranciers liggen kort bij elkaar, maar ik heb geen ervaring met deze 3 spelers op de markt. Daarom wil ik even naar ervaringen peilen.
Wie heeft er positieve/negatieve ervaringen met:
De tariefplannen staan tussen haakjes.

De drie goedkoopste voorgestelde leveranciers liggen kort bij elkaar, maar ik heb geen ervaring met deze 3 spelers op de markt. Daarom wil ik even naar ervaringen peilen.
Wie heeft er positieve/negatieve ervaringen met:
- OCTA+ (Anniversary Aardgas)
- Essent (Variabel Aardgas 1 jaar)
- Eneco (Variabel Gas)
De tariefplannen staan tussen haakjes.
Re: Overstappen naar een andere gasleverancier
Essent is bij mij vlot gegaan, alleen hoorde ik vandaag dat ze het slechtste rapport hebben qua klantvriendelijkheid. Ik heb daar geen last van gehad, verre van zelfs. Eneco zal je zeker niet veel ervaring van lezen, die zijn nog maar een paar maanden bezig. Over Octa+ heb ik nog niet veel gehoord.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
even uit nieuwsgierigheid; welke heb je nu?
Ik ben sinds 1 januari voor electriciteit naar lampiris gegaan. Niet de nummer 1 uit de lijst van de vregsimulatie (was een verschil van 30 euro op een jaar ofzo) maar we zaten er al voor gas.