P2P Lending
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Re: P2P Lending
Ja, dat kan/doe ik ... ;-)
Staat in het YTD topic bij P2P-BE maar dat is wel samen met Mozzeno.
Wat bedoel je daarmee ?
.
Laatst gewijzigd door B7H4long op 17 juni 2024, 17:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Wel, in de financiële wereld worden uitataande leningen waarvan men minder zekerheid heeft dat ze zullen terugbetaald op een zeker manier "afgewaardeerd".
Hoe dat hier zou kunnen gaan heb ik geen idee.
Het zou iets kunnen zijn in de aard van: van de dossiers die in aanmaning gaan gaat er gemiddeld 8%. Ik heb 10 dossiers in aanmaning dus ik kan verwachten dat er eentje niet zal terugbetaling. Dus ik tel die niet mee in de huidige waarde van de portefeuille.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
En wat van in het begin?EarthNvstr1 schreef: ↑17 juni 2024, 16:09Ja, dat kan/doe ik ... ;-)
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Ok.B7H4long schreef: ↑17 juni 2024, 17:09Wel, in de financiële wereld worden uitataande leningen waarvan men minder zekerheid heeft dat ze zullen terugbetaald op een zeker manier "afgewaardeerd".
Hoe dat hier zou kunnen gaan heb ik geen idee.
Het zou iets kunnen zijn in de aard van: van de dossiers die in aanmaning gaan gaat er gemiddeld 8%. Ik heb 10 dossiers in aanmaning dus ik kan verwachten dat er eentje niet zal terugbetaling. Dus ik tel die niet mee in de huidige waarde van de portefeuille.
Ik denk dat zelfs Look&Fin daar geen realistische statistics van heeft.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer: