Pakjes Bpost
Re: Pakjes Bpost
Ik was net deze thread aan het lezen. Ja ik heb dit NU ook voorspaarzoeker schreef: ↑21 september 2020, 19:08 Iemand ook eens voorgehad bij BPOST?
Een sms bericht ontvangen dat je pakket klaar ligt bij het afhaalpunt maar daar aangekomen zeggen ze dat het niet gearriveerd is.![]()

Ik ben al blij dat ik eindelijk in een thread lees dat ik niet de enige ben die zoiets voor heeft.
En heb je dat pakje ooit nog aangekregen? Of is dat dan verloren geraakt?
Als het pakje vandaag niet aan huis kan geleverd worden, dan is het maar dag of twee later.. SO WHAT...
Maar Bpost ruikt weer geld, en wil geen extra personeel aanwerven..
En wie zegt dat het maar 5% is dat zijn pakje zelf moet afhalen, denk eerder 95 % .. Is nooit kontroleerbaar..
Als ze je Email adres hebben, heb je prijs, kan je er zelf om gaan...
En wie zegt dat het maar 5% is dat zijn pakje zelf moet afhalen, denk eerder 95 % .. Is nooit kontroleerbaar..
ze hebben 3000 extra manschappen aanvaard! Op een normale werkdag hebben ze 270000 pakken nu 600000.ludo schreef: ↑23 november 2020, 16:47 Als het pakje vandaag niet aan huis kan geleverd worden, dan is het maar dag of twee later.. SO WHAT...
Logistiek is er ook een probleem wat op zoveel pakken zijn er niet voorzien. Vergeet niet dat we in een uitzonderlijke periode zitten.
Vandaag pakje ontvangen van Gls 5 dagen na voorziene datum. Ik denk dat er nu momenteel overal problemen zijn.
-
- Newbie
Normaal sturen ze een mail als je pakje op het afhaalpunt beschikbaar is. Dat doen ze dus niet meer, gewoon omdat ze er het volk niet voor hebben. Je blijft dus in het ongewisse...wààr is mijn pakje??
e-mails om pakjes te gaan afhalen gebeuren automatisch, je hebt er geen manschappen voor nodig.jorisvanhoute schreef: ↑23 november 2020, 17:53 Normaal sturen ze een mail als je pakje op het afhaalpunt beschikbaar is. Dat doen ze dus niet meer, gewoon omdat ze er het volk niet voor hebben. Je blijft dus in het ongewisse...wààr is mijn pakje??
als ze het foute mail-adres ingeven, kun je inderdaad je pakje niet opvolgen!
-
- Newbie
je spreekt jezelf tegen : het gaat automatisch (zeg je) maar dan "als ze een fout adres ingeven..."
wat is het nu, automatisch of handgeschakeld?
[quote=jorisvanhoute post_id=477094 time=1606150823 user_id=54808]
je spreekt jezelf tegen : het gaat automatisch (zeg je) maar dan "als ze een fout adres ingeven..."
[/quote
als de afzender foutief mail adres ingeeft krijg je geen bericht als het in postpunt is aangekomen.
[/quote
als de afzender foutief mail adres ingeeft krijg je geen bericht als het in postpunt is aangekomen.
-
- Newbie
fout : als je bij bpost een account aanmaakt, wordt je direct gecontroleerd op juistheid. Je moet achteraf geen mailadres meer ingeven bij een bestelling.
Wat je kan doen met BPOST : in je voorkeuren op hun website duid je aan dat je AL je pakketjes ALTIJD wil ontvangen op een afhaalpunt.
De volgende keer dat je iets bestelt wordt je emailadres gekoppeld aan je gewone adres, gaat alles direct naar het afhaalpunt ook al heeft de afzender dat niet gevraagd en krijg je al een email op het moment dat het pakketje verzonden is.
Eens een postbode het pakje in een machine deponeert krijg je een email met een code om het pakketje af te halen.
Werkt bij mij redelijk goed. Af en toe zit de automaat in de buurt hier eens vol maar daar spelen ze nu op in door een pakket er maar een dag of drie te laten in liggen in plaats van 10 dagen vroeger. De laatste tijd lukt het altijd om mijn pakje in de automaat vlakbij de deur op te halen.
Als het eens niet lukt moet ik er om naar het postkantoor en dat vind ik nu persoonlijk geen leuke plaats om te komen.
Maar : alles is beter dan net weg zijn als de postbode langskomt en het dan maar een dag later te kunnen ophalen.
De volgende keer dat je iets bestelt wordt je emailadres gekoppeld aan je gewone adres, gaat alles direct naar het afhaalpunt ook al heeft de afzender dat niet gevraagd en krijg je al een email op het moment dat het pakketje verzonden is.
Eens een postbode het pakje in een machine deponeert krijg je een email met een code om het pakketje af te halen.
Werkt bij mij redelijk goed. Af en toe zit de automaat in de buurt hier eens vol maar daar spelen ze nu op in door een pakket er maar een dag of drie te laten in liggen in plaats van 10 dagen vroeger. De laatste tijd lukt het altijd om mijn pakje in de automaat vlakbij de deur op te halen.
Als het eens niet lukt moet ik er om naar het postkantoor en dat vind ik nu persoonlijk geen leuke plaats om te komen.
Maar : alles is beter dan net weg zijn als de postbode langskomt en het dan maar een dag later te kunnen ophalen.
daar zeg je het net! als je een account hebtjorisvanhoute schreef: ↑23 november 2020, 18:24 fout : als je bij bpost een account aanmaakt, wordt je direct gecontroleerd op juistheid. Je moet achteraf geen mailadres meer ingeven bij een bestelling.

Hoezo? er is toch een lockdown? Dus wat voor niet-essentiele verplaatsingen heb je te doen?
Ik denk dat er iemand door de mand is gevallen

Ook jij bent welkom bij de rationalisten hoor

Aerolla manneke ....
?
Sinds wanneer zou het verboden zijn om naar een postkantoor te gaan ?
De huidige maatregelen spreken niet over essentiele of niet essentiele verplaatsingen.
cfr de website van ons geliefde vaderland :
- Je mag vrij rondreizen.
- Je mag niet op straat komen tussen 24 uur ‘s nachts en 5 uur ’s morgens.
Of zou je willen zeggen dat ik altijd thuis moet zijn ?
Nee hoor..Ik heb nog wat anders te doen wat toegelaten verplaatsingen zijn.
Mantelzorg, helpen van een persoon die hulpbehoevend is, vrijwilligerswerk dat in hetzelfde kraam past, boodschappen, wandelingen in de natuur, ... Er zijn wel nog een paar dingen.
Of dacht je dat ik fanatiek thuis zit in mijn kot en mijn boodschappen laat doen door mijn buren.. en dat mijn huid op mijn armen nog geen zonlicht zag na februari 2020 ?

Sinds wanneer zou het verboden zijn om naar een postkantoor te gaan ?
De huidige maatregelen spreken niet over essentiele of niet essentiele verplaatsingen.
cfr de website van ons geliefde vaderland :
- Je mag vrij rondreizen.
- Je mag niet op straat komen tussen 24 uur ‘s nachts en 5 uur ’s morgens.
Of zou je willen zeggen dat ik altijd thuis moet zijn ?
Nee hoor..Ik heb nog wat anders te doen wat toegelaten verplaatsingen zijn.
Mantelzorg, helpen van een persoon die hulpbehoevend is, vrijwilligerswerk dat in hetzelfde kraam past, boodschappen, wandelingen in de natuur, ... Er zijn wel nog een paar dingen.
Of dacht je dat ik fanatiek thuis zit in mijn kot en mijn boodschappen laat doen door mijn buren.. en dat mijn huid op mijn armen nog geen zonlicht zag na februari 2020 ?
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Ik denk dat we richting het Amerikaanse systeem zullen geduwd worden waar in bepaalde dichtbevolkte gebieden de postbussen op de hoek van de straat staan en dat je daar uw pakjes zal kunnen afhalen. Steeds minder service voor steeds meer geld.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!