Particuliere lening
TIP
Op zoek naar de laagste rente? Vergelijk alle aanbieders van kredieten
Re: Particuliere lening
Ik kan je 10.000 euro lenen, aan 4% mag je PM sturen.
Kevva, de marktprijs is 6%. Ge zijt serieus onder de duiven aan het schieten.
Dju, nu ben ik uit de markt geprijst. Veel succes nog ermee, Kevva.
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.
Freedom is not free.
Kevva kwam ziek toen hij overbetaalde voor een huis. Kwam half slecht toen hij een trouw moest financieren. Moet nu 150.000 EUR aan verbouwingen doen (nadat hij reeds overbetaalde voor een huis), en heeft dan nog eens 10.000 EUR over.
Dat zijn meer dan twee persoonlijkheden hé makker
Dat zijn meer dan twee persoonlijkheden hé makker
Doe maar gewoon alles openbaar, mike. We hebben toch niets te verbergen? Ik heb me er al bij neergelegd dat ik mezelf uit de markt geprijsd heb. Aan mijn voorwaarden gaat zowat iedere autohandelaar je die auto op afbetaling meegeven, zelfs met een veel kleiner onderpand. Maar dat lijk je ook niet te hebben. Toch rap proberen iemand wat geld afhandig te maken om dan met de anatolische zon te verdwijnen?
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.
Freedom is not free.
Ik kan een onderpand van 400 euro betalenGreenDean schreef: ↑3 augustus 2019, 15:56 Doe maar gewoon alles openbaar, mike. We hebben toch niets te verbergen? Ik heb me er al bij neergelegd dat ik mezelf uit de markt geprijsd heb. Aan mijn voorwaarden gaat zowat iedere autohandelaar je die auto op afbetaling meegeven, zelfs met een veel kleiner onderpand. Maar dat lijk je ook niet te hebben. Toch rap proberen iemand wat geld afhandig te maken om dan met de anatolische zon te verdwijnen?
Waarom is dit topic nog altijd niet gesloten?
Sluiten maar, het is afgerond.
Freedom is not free.
Freedom is not free.
Is 400 euro te weinig als onderpand
Ik kan de onderpand wel betalen als u wilt kom ik wel tot bij u of tot bij mij en dan toon ik ook men contract loonfiche en uitreksel en dan kunnen we een overeenkomst op papier zetten en dan betaal ik natuurlijk eerst de onderpand
GreenDean, kan ik u ook 400 EUR betalen om er 10.000 te krijgen aub?
Je bent nog maar 20, oké,,,, maar gebruik je gezond verstand eens....
Zoals ik je eerder al melde, ga je geen enkele normale bewuste particulier vinden die je 10.000 euro leent, om er paar honderd euro winst op te hebben, als de 10.000 al terug betaald zou worden???
Het risico is daarvoor te groot. Als je niet betaald, heb je hopen gezeik en zever, en advokaten, deurwaarder. en vredegerecht( als dat al kan voor 10.000??? dacht maar tot 5000) ) enz. enz. en dan moet je nog een hele hoop kosten maken om uiteindelijk misschien niets terug te krijgen wegens onvermogend, of niet voor beslag vatbaar.
Werk en spaar tot je het geld bijeen hebt,... Of wacht tot je van de zwarte lijst af bent binnen één jaar.
Geduld is een schonen deugt, maar dat kent de opkomende jeugd niet meer die willen alles maar direkt hebben.