Particuliere lening
TIP
Op zoek naar de laagste rente? Vergelijk alle aanbieders van kredieten
Particuliere lening
Hallo
Ik ben opzoek naar een particuliere lening
Ik werk als ambtenaar
Ik heb een contract van 8 jaar die 3 x nog verlengd mag worden
Ik verdien 1700 netto
Ik ben alleenstaand
Ik woon bij mijn ouders
Ik ben in bezit van men loonfiche en contract
Ik kan niet lenen bij de bank opdat ik schuld had van 70 euro bij de bank ( ik was vergeten men rekening af te sluiten) dus ik moet 1 jaar wachten
Ik zou graag 10 000 euro willen lenen om een auto te kopen op een afbetalingsplan van 3 jaar
Mvg mike
Ik ben opzoek naar een particuliere lening
Ik werk als ambtenaar
Ik heb een contract van 8 jaar die 3 x nog verlengd mag worden
Ik verdien 1700 netto
Ik ben alleenstaand
Ik woon bij mijn ouders
Ik ben in bezit van men loonfiche en contract
Ik kan niet lenen bij de bank opdat ik schuld had van 70 euro bij de bank ( ik was vergeten men rekening af te sluiten) dus ik moet 1 jaar wachten
Ik zou graag 10 000 euro willen lenen om een auto te kopen op een afbetalingsplan van 3 jaar
Mvg mike
Re: Particuliere lening
De wanbetaling blijft geregistreerd staan voor 1 jaar, maar dat wil niet zeggen dat u niet meer kan lenen in de tussentijd. U bent tenslotte schuldenvrij! Enige verduidelijking hoe of wat kan een kredietverstrekker wel over de streep trekken, het ging tenslotte maar over 70 euro achterstal.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik had het uitgelegd maar ze wouden me niet helpen ik moest het jaar uitdachten weet u misschien waar het wel zou lukken of een particulier die bereid is om mij te lenenludo schreef: ↑2 augustus 2019, 13:59 De wanbetaling blijft geregistreerd staan voor 1 jaar, maar dat wil niet zeggen dat u niet meer kan lenen in de tussentijd. U bent tenslotte schuldenvrij! Enige verduidelijking hoe of wat kan een kredietverstrekker wel over de streep trekken, het ging tenslotte maar over 70 euro achterstal.
Ja hoor, hoeveel heb je nodig?
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.
Freedom is not free.
U heeft dergelijke vraag hier al eerder gesteld denk ik.
U kan zeker terecht bij T. Rol en Co, die heeft goede voorwaarden voor een lening die bij jou past. Als T. Rol u niet wenst te helpen kan je nog eens proberen bij B. E. Drieger. En anders eventeel bij Mevrouw Leemans.
Alvast veel succes gewenst.
U kan zeker terecht bij T. Rol en Co, die heeft goede voorwaarden voor een lening die bij jou past. Als T. Rol u niet wenst te helpen kan je nog eens proberen bij B. E. Drieger. En anders eventeel bij Mevrouw Leemans.
Alvast veel succes gewenst.
T. Rol & Co. en B. E. Drieger hanteren echt heel hoge woekerintresten. Die breken ook je knieën als je een afbetaling mist. Nee, mike, je kan veel beter particulier bij mij lenen tegen een vriendentariefje.
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.
Freedom is not free.
Ik had dit inderdaad al is gevraagd maar men situatie heeft zich verbeterd vandaar de 2de topic
Danku voor de handige tips
Laat je ouders een lening doen,die jij uiteraard betaald,, je woont toch nog thuis, of laat ze borg staan.
Als die het niet vertrouwen, wie dan wel ??
Je gaat geen enkele particulier vinden die het risico wil lopen om 10.000 euro te lenen op 36 maanden, en vooropgesteld dat je de 10.000 terugbetaald hij daar 250 euro op zou verdienen aan rente.
Je gaat geen enkele particulier vinden die het risico wil lopen om 10.000 euro te lenen op 36 maanden, en vooropgesteld dat je de 10.000 terugbetaald hij daar 250 euro op zou verdienen aan rente.
Mijn ouders zijn aan het scheiden dus dat gaat niet directludo schreef: ↑2 augustus 2019, 15:45 Laat je ouders een lening doen,die jij uiteraard betaald,, je woont toch nog thuis, of laat ze borg staan.
En het aanbod van greendean dan?
Ik vrees dat GreenDean met uw voeten speelt.
Greendean die houd je voor de zot,Ngoyim schreef: ↑2 augustus 2019, 16:00Mijn ouders zijn aan het scheiden dus dat gaat niet directludo schreef: ↑2 augustus 2019, 15:45 Laat je ouders een lening doen,die jij uiteraard betaald,, je woont toch nog thuis, of laat ze borg staan.
En het aanbod van greendean dan?
Waar een wil is ,is een weg te vinden. laat één van je ouders dan borg staan of het bedrag lenen.
Of koop / spaar paar maanden, en koop een autootje waar je jaar of twee mee kan rijden voor goedkopere aankoopprijs. Je woont nog thuis, met je 1700 euro kan je aardig wat sparen, me dunkt als je echt wil.
Na 1 jaar ben je van de zwarte lijst, en kan je wel naar de banken stappen om een lening van 10.000 euro.
Ludo, wie houdt hier wie voor de zot?
tja, als we dat eens wisten.. Als goe dat zot zijn geen pijn doet, er zouden er anders nogal afzien denk ik.
op 10 juni 2019 was hij op zoek naar 5000 euro voor nen auto te kopen.
Nu is het er al 10.000 euro geworden die hij particulier wil lenen.
Nog efkes wachten, zal dan naar 15.000 stijgen misschien??? LOL
door Ngoyim
10 Juni 2019, 11:27
Forum: Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
Onderwerp: Opzoek naar een lening
Reacties: 9
Weergaves: 831
Opzoek naar een lening
Hallo Ik ben opzoek naar een lening maar elke simulatie weigerd deze voor me. Ik wil een kleine leniging van 5000 euro doen om een auto te kopen zodat ik me makkelijk naar men werk kan verplaatsen. Ik heb juist een contract ondertekend als ambtenaar van bepaalde duur 8 jaar die ik zelf 3x mag verlen...
Waar kan je als ambtenaar eigenlijk een contract voor 8 jaar tekenen en date nog eens verlengen 3x?
Toch niet in België?
Toch niet in België?