Particuliere lening
TIP
Op zoek naar de laagste rente? Vergelijk alle aanbieders van kredieten
Particuliere lening
Hallo
Ik ben opzoek naar een particuliere lening
Ik werk als ambtenaar
Ik heb een contract van 8 jaar die 3 x nog verlengd mag worden
Ik verdien 1700 netto
Ik ben alleenstaand
Ik woon bij mijn ouders
Ik ben in bezit van men loonfiche en contract
Ik kan niet lenen bij de bank opdat ik schuld had van 70 euro bij de bank ( ik was vergeten men rekening af te sluiten) dus ik moet 1 jaar wachten
Ik zou graag 10 000 euro willen lenen om een auto te kopen op een afbetalingsplan van 3 jaar
Mvg mike
Ik ben opzoek naar een particuliere lening
Ik werk als ambtenaar
Ik heb een contract van 8 jaar die 3 x nog verlengd mag worden
Ik verdien 1700 netto
Ik ben alleenstaand
Ik woon bij mijn ouders
Ik ben in bezit van men loonfiche en contract
Ik kan niet lenen bij de bank opdat ik schuld had van 70 euro bij de bank ( ik was vergeten men rekening af te sluiten) dus ik moet 1 jaar wachten
Ik zou graag 10 000 euro willen lenen om een auto te kopen op een afbetalingsplan van 3 jaar
Mvg mike
Re: Particuliere lening
De wanbetaling blijft geregistreerd staan voor 1 jaar, maar dat wil niet zeggen dat u niet meer kan lenen in de tussentijd. U bent tenslotte schuldenvrij! Enige verduidelijking hoe of wat kan een kredietverstrekker wel over de streep trekken, het ging tenslotte maar over 70 euro achterstal.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.