Patronale Life Secure 21
TIP
Vergelijk alle tak 21 spaarverzekeringen en stap in aan laagste kosten TAK 21 vergelijken
Re: Patronale Life Secure 21
Gezien het lage gegarandeerd rendement van de spaarverzekeringen tegenwoordig vind ik een TAK 21 niet ideaal als je van plan bent om geregeld opnames te doen. Zet je geld dan liever op een spaarrekening of open iedere maand een termijnrekening op drie of vijf jaar, dan komt er vanaf binnen drie of vijf jaar iedere maand geld vrij dat je kunt besteden of herbeleggen.
Ik wilde nog graag bijstorten op mijn Patronale Life, maar je moet de juiste gegevens aanvragen via Hyposmart. Bij Rabobank ging dat allemaal heel vlotjes. Heb al online een vraag ingediend en daarna nog twee e-mails verzonden, maar ze reageren daar niet! Ik vind hun klantendienst tot nu toe ronduit slecht werken.
Ik maak me dan ook zorgen de dag dat ik mijn geld wil afhalen, want het lijkt zo dat er daar niemand werkt bij Patronale!![Angry >:(](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/angry.gif)
Ik maak me dan ook zorgen de dag dat ik mijn geld wil afhalen, want het lijkt zo dat er daar niemand werkt bij Patronale!
![Angry >:(](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/angry.gif)
Kan je dit niet via je makelaar in plaats van rechtstreeks met Patronale?
Ik heb destijds mijn Patronale via Rabobank gekocht en nu moet alles via Hyposmart of Segura, of hoe het ook noemt. Een makelaar is er hier niet direct aan pas gekomen...
Ik heb hetzelfde voor, gekocht bij Rabo en verhuisd naar Hypoconnect/Sigura maar daar zijn amper contactgegevens van te vinden.
Weet iemand daar meer over want ik wil graag weten waar ik terecht kan als het tijd is om af te kopen?
Weet iemand daar meer over want ik wil graag weten waar ik terecht kan als het tijd is om af te kopen?
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Je moet, denk ik, een onderscheid maken tussen de verzekeraar en de makelaar.
Zie hier als je van makelaar zou willen veranderen: https://www.patronale-life.be/nl/makelaars
P.S.: welkom op het forum
Zie hier als je van makelaar zou willen veranderen: https://www.patronale-life.be/nl/makelaars
P.S.: welkom op het forum
Patronale is de verzekeraar
Hypoconnect is een dochteronderneming en blijkbaar makelaarsplatform
Sigura is een platform voor het beheer
Ik zou mijn contract er is bij nemen en desnoods is bij Futuria informeren. Die hebben destijds de Credimo portefeuille overgenomen en daar ben ik wel tevreden over. Futuria is ook een verzekeringsmakelaar FYI.
Hypoconnect is een dochteronderneming en blijkbaar makelaarsplatform
Sigura is een platform voor het beheer
Ik zou mijn contract er is bij nemen en desnoods is bij Futuria informeren. Die hebben destijds de Credimo portefeuille overgenomen en daar ben ik wel tevreden over. Futuria is ook een verzekeringsmakelaar FYI.
Estate Guru believer.
Bedankt voor de antwoorden
Makelaar is dus blijkbaar hypoconnect NV.
Heb daarvan telefoonnummer en mail teruggevonden (zie hypoconnect en smartlife).
Makelaar is dus blijkbaar hypoconnect NV.
Heb daarvan telefoonnummer en mail teruggevonden (zie hypoconnect en smartlife).
Hier ook gekocht via Rabobank en verhuisd.
Bij Sigura Hypoconnect antwoorden ze mij niet via dat mysigura platform als je een vraag stelt- 2 maal reeds gedaan. Ik heb ze nu eens direct gemaild maar het oorspronkelijke mailadres bestaat niet meer.Nu heb ik een ander mail adres gevonden ik zal wel zien. Mij zullen ze verliezen als klant. Het trekt op niets. Ik moet zelf maar uitzoeken hoe ik ze moet contacteren. Ik zal er ook nog eens naar bellen.
Ik denk dat het hier dat je moet zijn nu:
Voor al je vragen omtrent SmartLife kan je terecht op smartlife@hypoconnect.be
Of telefonisch op 02 486 51 50.
Van Futuria ben ik tevreden ook een TAK21 naar daar verhuisd met Rabo. Die stuurden mij proactief een mailtje ivm de vervaldag van mijn TAK21. Alles kunnen afhandelen via email.