Patronale Life Secure 21
TIP
Vergelijk alle tak 21 spaarverzekeringen en stap in aan laagste kosten TAK 21 vergelijken
Patronale Life Secure 21
Heeft iemand ervaring met tak 21 Patronale Life Secure 21?
Is deze verzekering betrouwbaar?
Is deze verzekering betrouwbaar?
- Brugse Leeuw
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Patronale Life Secure 21
Ik heb dit contract onderschreven.
Rabobank biedt deze tak 21 aan.
Zal dus wel ok zijn.
Mooi rendement en lage instapkosten.
Rabobank biedt deze tak 21 aan.
Zal dus wel ok zijn.
Mooi rendement en lage instapkosten.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
één van de betere tak 21
Is het nog interessant om nu in te stappen op deze Tak 21?
In september nog bij rabo een gestart, rabo bood deze toen aan met 1,1 taks ipv 2%.
Is nu afgelopen, die actie.
Is nu afgelopen, die actie.
is het interessant om nu nog zo een TAK21 te openen?
Ken er eigenlijk niet zo heel veel van, maar lees ook niets slecht van een TAK21...
Alvast bedankt voor tips
ps: zal allessinds meer opbrengen dan een spaarrekening?
Ken er eigenlijk niet zo heel veel van, maar lees ook niets slecht van een TAK21...
Alvast bedankt voor tips
ps: zal allessinds meer opbrengen dan een spaarrekening?
Wacht tot er ergens een promotieactie is. Rabobank bijvoorbeeld doet soms een actie waarbij ze de instaptaks van 2% voor hun rekening nemen.
Op dit moment doet Allianz zo'n actie
Verstuurd vanaf mijn HTC Desire X dual sim met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn HTC Desire X dual sim met Tapatalk
wat is op dit moment de interessantste tak21?
En is het nog de moeite waard om dit te openen?
En is het nog de moeite waard om dit te openen?
- Brugse Leeuw
- Hero Member
- Contacteer:
Het is zeker nog de moeite indien je uw geld minimum 8 jaar kan missen.
Dit zijn produkten met kapitaalsgarantie voor de defensieve belegger die tevreden is met rente tussen 2 en 4% gemiddeld.
De tijden dat je 5-6% kreeg zie ik niet vlug meer terugkeren.
De beste tak21 zijn volgens mij: Afer Europe, Patronale Secure 21 en de Federale Vita invest.
Bij Patronale Secure 21 ben je voorlopig nog steeds zeker van minimum 1,65% rente zolang je contract loopt! (levenslang)
Dit zijn produkten met kapitaalsgarantie voor de defensieve belegger die tevreden is met rente tussen 2 en 4% gemiddeld.
De tijden dat je 5-6% kreeg zie ik niet vlug meer terugkeren.
De beste tak21 zijn volgens mij: Afer Europe, Patronale Secure 21 en de Federale Vita invest.
Bij Patronale Secure 21 ben je voorlopig nog steeds zeker van minimum 1,65% rente zolang je contract loopt! (levenslang)
1,65% is dat bruto? Das ook niet echt de moeite?
Wat zijn hier de voorwaarden voor? Openen via Rabobank of KBC?
Minimumstorting, Jaarlijkse storting, Kosten, ...
Sorry, ben echt een leek in TAK21, heb me er al regelmatig in verdiept, maar heb het nog steeds niet, omdat ik er niet veel van begrijp...
Wat zijn hier de voorwaarden voor? Openen via Rabobank of KBC?
Minimumstorting, Jaarlijkse storting, Kosten, ...
Sorry, ben echt een leek in TAK21, heb me er al regelmatig in verdiept, maar heb het nog steeds niet, omdat ik er niet veel van begrijp...
@MeOnline: omdat bij een TAK 21 geen roerende voorheffing afgehouden wordt indien je hem acht jaar bijhoudt, is bruto gelijk aan netto.
1,65% lijkt niet veel, maar dat percentage is levenslang gewaarborgd, ook als de rentes op andere alle andere spaarproducten zakken. Bovendien maak je kans op een mogelijke winstdeelname. Dat is vooral interessant als de beurs het weer beter gaat doen. Je kunt dus meer krijgen dan 1,65%, maar nooit minder. Kijk ook eens naar de rendementen van de vorige jaren.
Een eenmalige aankoop is voldoende, je hoeft niet regelmatig bij te storten.
1,65% lijkt niet veel, maar dat percentage is levenslang gewaarborgd, ook als de rentes op andere alle andere spaarproducten zakken. Bovendien maak je kans op een mogelijke winstdeelname. Dat is vooral interessant als de beurs het weer beter gaat doen. Je kunt dus meer krijgen dan 1,65%, maar nooit minder. Kijk ook eens naar de rendementen van de vorige jaren.
Een eenmalige aankoop is voldoende, je hoeft niet regelmatig bij te storten.
maar wat ik erin stort kan ik pas terugvragen, met intrest, na 8jaar?
Je kunt je geld vroeger terugvragen maar dan betaal je wel RV en ben je dus het grote voordeel van de TAK 21 kwijt.
OK, heb jij deze ook?
Waar kan ik deze dan nu het beste openen? Thuisbank KBC of toch maar ergens anders?
Waar kan ik deze dan nu het beste openen? Thuisbank KBC of toch maar ergens anders?