paul heeft 4000 berichten!
paul heeft 4000 berichten!
Forumlid Paul heeft zopas zijn 4.000 ste bericht geschreven
Een straffe prestatie.
Paul registreerde zich op 1 juni 2007 op het forum en heeft intern het nummer 9, hij is dus als negende geregisteerd.
Bedankt paul voor jouw steun en aanwezigheid in de afgelopen jaren.
Een straffe prestatie.
Paul registreerde zich op 1 juni 2007 op het forum en heeft intern het nummer 9, hij is dus als negende geregisteerd.
Bedankt paul voor jouw steun en aanwezigheid in de afgelopen jaren.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Re: paul heeft 4000 berichten!
Proficiat paul
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Get a life ...

Als je zijn profiel fotootje bekijkt ziet het er wel een geleerde kerel uit waar we nog veel van kunnen leren
In ieder geval een dikke proficiat Paul, ik vind uw commentaren altijd top

In ieder geval een dikke proficiat Paul, ik vind uw commentaren altijd top

- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Een héél waardevol lid hier op het forum, waarvoor m'n respect.
Hele duidelijke posts, dikwijls met de wetteksten erbij geplaatst. Top!
Proficiat man!
Proficiat man!
1 op 34 berichten in van hem. Ron Paul zou dat waarschijnlijk inflatie noemen, ik noem dat doorzettingsvermogen.
Cheers!

Cheers!

When asked how Fascism starts, Bertrand Russell once said: "First, they fascinate the fools. Then, they muzzle the intelligent."
Bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen
Bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen
Niet alleen is Paul een echte klepper en een man die weet waarover hij praat.
Hij is ook zo verstandig zich buiten soms hoog oplopende discussies te houden, wat niet iedereen (mezelf incl.) gegeven is.
Kortom...klasse!
Hij is ook zo verstandig zich buiten soms hoog oplopende discussies te houden, wat niet iedereen (mezelf incl.) gegeven is.
Kortom...klasse!
Ooit was "Europa" een mooi project!
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Misschien wat overdreven 1/34... is er al niet eens 'n ganse deel draadjes van het forum verwijderd?Spaarplan schreef:1 op 34 berichten in van hem. Ron Paul zou dat waarschijnlijk inflatie noemen, ik noem dat doorzettingsvermogen.
Z'n aantal posts zal hij wel behouden hebben maar het aantal posts hier aangegeven op het forum zal volgens mij niet het aantal posts zijn dat hier ooit als op spaargids zal gepost zijn denk ik, volgens mij zijn het er meer. Doch in het begin misschien minder activiteit.
Webmaster? Vaganzza? Waren er geen draadjes van het forum verwijderd ooit?
Pas op... ik wil de bijdrage van Paul niet minimaliseren hoor. Voor mijn part is hij met voorsprong de eerste burger van het forum.

Spruitekop schreef:Een héél waardevol lid hier op het forum, waarvoor m'n respect.
Proficiat man!
Op mijn werk denken ze daar totaal anders over , daarom dat ik binnen enkele maanden 5 jaar volledige loopbaanonderbreking ga nemen. Kwestie van mijn centjes wat nuttig te soeperen he ( opsoeperen gelukkig niet ). Mijn baas krijgt gegarandeerd een hartaanval en mijn advocaat zal er misschien nog rijker door worden. Tegen loopbaanonderbreking met zorgverlof kunnen ze weinig of niets inbrengen
Een loopbaanplanning helemaal conform Di Rupo's maatregelen, ................... minder gaan werken
Het overgrote deel van de draadjes is afgesloten ipv verwijderd. Dus die staan nog leesbaar op het forum, maar er kan niet meer in gepost worden. Het klopt wel dat het werkelijke aantal hoger zal liggen, omdat berichten uit de kroeg niet meegenomen worden in het aantal posts die hier links op het kleine profiel naast een post vermeld staat.Spruitekop schreef:Spaarplan schreef: Z'n aantal posts zal hij wel behouden hebben maar het aantal posts hier aangegeven op het forum zal volgens mij niet het aantal posts zijn dat hier ooit als op spaargids zal gepost zijn denk ik, volgens mij zijn het er meer.
Webmaster? Vaganzza? Waren er geen draadjes van het forum verwijderd ooit?
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Re: Vaganzza heeft 4000 berichten!
Yaris schreef:Zie ik net dat Vaganzza ook al 4000 berichten op zijn naam heeft staan. Waarom is daar geen draadje aan gewijd?
Wie weet wat' ereloon' die daar elke maand voor ontvangt reeds ?
Laatst gewijzigd door paul op 16 december 2012, 10:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Re:Vaganzza heeft 4000 berichten!
Spaargids is een bvba, gratis tewerkstelling mag niet
Met deze ook van mij een dikke merci aan Paul voor de ontelbare keren dat ik kon rekenen op zijn goede raad in het bijzonder; en voor zijn duidelijke en goed gecommentarieerde berichten in het algemeen.
-
- VIP member
- Contacteer:
Re: Re:Vaganzza heeft 4000 berichten!
Uitbetaling in natura misschienpaul schreef:Spaargids is een bvba, gratis tewerkstelling mag niet