PC vervangen na vier jaar?
Re: PC vervangen na vier jaar?
Proberen te doen wat ik zeg, lees je niet alle berichten dan?dries944 schreef: Als het probleem nu niet van de baan is moet het toch van de hardware komen ,toch?
Anders zal het nooit gaan > indien je verkeerde driver hebt > werkt het niet ook bij herinstallatie als er via windows een nieuwe toegevoegd wordt die niet goed werkt voor uw kaart.
Alle updates zijn niet altijd goed, heb het zelf voorgehad met mijn Nvidia kaart.
greetz
jempi25
Jawel maar waar ik dat stuurprogramma moet vinden die er eerst opstond weet ik niet aangezien je alleen de recentste drivers kan terugvinden op de amd site. Als ik kijk naar apparaatbeheer is het een stuurprogramma van 2010 dus recent is het niet.
Sinds de herinstallatie heeft het probleem zich niet meer voorgedaan dus hopelijk blijft het zo.
Sinds de herinstallatie heeft het probleem zich niet meer voorgedaan dus hopelijk blijft het zo.
Beste,
Je kan oudere versies van drivers ook terug vinden op hun site hoor. Alleen even kijken bij archive of legacy drivers.
Mvg,
Je kan oudere versies van drivers ook terug vinden op hun site hoor. Alleen even kijken bij archive of legacy drivers.
Mvg,
Goed dan hoop ik voor u dat het blijft werken!dries944 schreef:Jawel maar waar ik dat stuurprogramma moet vinden die er eerst opstond weet ik niet aangezien je alleen de recentste drivers kan terugvinden op de amd site. Als ik kijk naar apparaatbeheer is het een stuurprogramma van 2010 dus recent is het niet.
mvg
jempi25
Windows heeft vannacht 94 updates geinstalleerd en het probleem is terug
Stuurprogramma is niet veranderd(versie 2010) Dus daar kan het niet aan liggen!
Het moet aan één van de updates liggen volgens mij maar ja welk één,

Stuurprogramma is niet veranderd(versie 2010) Dus daar kan het niet aan liggen!
Het moet aan één van de updates liggen volgens mij maar ja welk één,
http://www.drivers.com/fix_windows7_dri ... oblems.php" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.microsoft.com/business/nl-nl ... ?cbcid=249" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.microsoft.com/business/nl-nl ... ?cbcid=249" onclick="window.open(this.href);return false;
Mijn pc naar een eerder herstelpunt gebracht en het gebeurd niet meer.
Wat nu gedaan? Voor driver downloader moet ge betalen ma dan heb je nog geen garantie dat het zal werken.
Moet toch gewoon de update vinden die hiervoor verantwoordelijk is en die niet installeren, toch?
Wat nu gedaan? Voor driver downloader moet ge betalen ma dan heb je nog geen garantie dat het zal werken.
Moet toch gewoon de update vinden die hiervoor verantwoordelijk is en die niet installeren, toch?
Indien ge updates download moet ge aangepast kiezen!
Of via de site windows ook aangepast kiezen en de software updates moet ge openen en daar dan de update videokaart uitvinken of niet installeren.
greetz
jempi25
Of via de site windows ook aangepast kiezen en de software updates moet ge openen en daar dan de update videokaart uitvinken of niet installeren.
greetz
jempi25
Een grapje dat Macgebruikers wel eens over PC-gebruikers maken is dat PC-gebruikers meer tijd besteden aan het oplossen van problemen met hun computer dan dat ze er effectief gebruik van maken. Je zou het nog gaan geloven. Ik zal maar bij Apple blijven.
Als men windows 7 uitschakelt begint hij automatisch updates te installeren,blijkbaar kan je dat alleen uitschakelen via het register!
Iemand een idee hoe dit moet aangzien het register aanpassen delicaat werk is!
je kan ook afsluiten zonder dat je updates laat installeren.dries944 schreef:Als men windows 7 uitschakelt begint hij automatisch updates te installeren,blijkbaar kan je dat alleen uitschakelen via het register!
gewoon eens alt+F4 om het klassieke afsluitmenu te zien te krijgen.
En wat is er trouwens delicaat aan het register ? Eerst een export doen als backup, en dan mooi de stappen volgen als beschreven. Het register is geen hogere wetenschap. Via Search zoek je het juiste keyboard en klaar is Klara.
Heb deze link gevonden:
http://www.websonic.nl/pctips/windows7/ ... luiten.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Heb dit geprobeerd maar dit werkt niet,het uitroepteken staat er nog steeds!
Ook bij QWORD waarde 64 bit werkt dit niet!
http://www.websonic.nl/pctips/windows7/ ... luiten.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Heb dit geprobeerd maar dit werkt niet,het uitroepteken staat er nog steeds!
Ook bij QWORD waarde 64 bit werkt dit niet!
Mijn HP desktop heeft het sinds gisteren om Windows te draaien, dan maar een clean install gedaan. Echter dat boodt ook al geen oplossing, zeer trage pc (en dat zonder antivirus of de vele updates, niet normaal dus).
Nu heb ik er Ubuntu op gezet en gaat alles prima, had het al veel eerder moeten doen. Draait soepel, is mooi en totnogtoe heb ik alles wat ik moet hebben op een simpele manier te installeren. Geen dag werk om alles terug in orde te zetten, een half uurtje is al meer dan voldoende.
Nu heb ik er Ubuntu op gezet en gaat alles prima, had het al veel eerder moeten doen. Draait soepel, is mooi en totnogtoe heb ik alles wat ik moet hebben op een simpele manier te installeren. Geen dag werk om alles terug in orde te zetten, een half uurtje is al meer dan voldoende.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Wat heeft je desktop sinds gisteren??Vaganzza schreef:Mijn HP desktop heeft het sinds gisteren om Windows te draaien, dan maar een clean install gedaan. Echter dat boodt ook al geen oplossing, zeer trage pc (en dat zonder antivirus of de vele updates, niet normaal dus).
Is ubuntu een waardig en veilig alternatief voor windows op oude trage desktops want heb nog een desktop staan met XP erop die zeer traag werkt? Lijkt me wel interessant