Peiling federale verkiezingen 2024
Re: Peiling federale verkiezingen 2024
Dank u , maar dat is geen excuus. Juist is juist.
-
- Full Member
- Contacteer:
Ik weet niet of je al of niet bewust hebt gebruikt, ik vermoed van wel, maar het is nochtans een mooi woord ... sympathie tonen voor iets wat je in feite "haat" : symphatie.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Maar blijkbaar toch nog voldoende om tot onderstaande cijfers te komen:CarpeNoctem schreef: ↑18 februari 2024, 17:45Omdat de Vlamingen iets minder last hebben van jaloezie dan de Franstaligen?
Terug on topic:
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
-
- Verbannen Gebruiker
Men wil steeds de belastingen voor de anderen verhogenCarpeNoctem schreef: ↑21 februari 2024, 11:45Maar blijkbaar toch nog voldoende om tot onderstaande cijfers te komen:CarpeNoctem schreef: ↑18 februari 2024, 17:45Omdat de Vlamingen iets minder last hebben van jaloezie dan de Franstaligen?
Of firmawagens afschaffen (wie er zelf geen heeft)
Subsidies afschaffen voor EV (wie er geen koopt)
Subsidies zonnepanelen (wie er geen (meer) zal kopen).
Enzovoort
Vandaar dat de belastingen steeds hoger worden in België. Voor elke specifieke belasting is steeds een meerderheid akkoord om ze te verhogen.
Dus is de meerderheid tevreden met de hoge belastingdruk
Ik heb hem hier nog niemand zien verheerlijken.Popkwiskampioen schreef: ↑19 februari 2024, 20:33Vonden de politici die je verheerlijkt ook maar ....
Tja, tot ze zelf een box3 moeten invullen en tot de constatatie komen dat die belasting niet enkel de rijken treftCarpeNoctem schreef: ↑21 februari 2024, 11:45
Maar blijkbaar toch nog voldoende om tot onderstaande cijfers te komen:
BTW, de meeste landen hebben de vermogensbelasting reeds lang afgeschaft, daar waar ze nog wel bestaat is er discussie over de manier waarop.
Ook niet de heer professor minister F… van de federale regeringhaelewyn schreef: ↑21 februari 2024, 12:08Ik heb hem hier nog niemand zien verheerlijken.Popkwiskampioen schreef: ↑19 februari 2024, 20:33
Vonden de politici die je verheerlijkt ook maar ....
Nee. Verheerlijken is voor mij iets anders dan vousvoyeren
Het zal zijn omdat ik politiek meer neutraal dan gemiddeld ben dat ik daar minder aanstoot aan neem.
Het zal zijn omdat ik politiek meer neutraal dan gemiddeld ben dat ik daar minder aanstoot aan neem.
Wil je zogezegd geen belastingen betalen en toch genaaid worden dan moet je op de Keizers van Antwerpen stemmen. Ze zijn tegen subisdies, tegen belastingen en gaan dan lekker lenen om dan toch subsidies te kunnen slurpen van de werkende Vlaming.
Als parkingbewoner vind ik dat ongehoord.
banken mogen burgers beroven, burgers mogen geen banken beroven
En de anderen? Doen die het zoveel beter? De anderen zijn tegen subsidies; vóór belastingen en gaan dan toch ook nog lekker lenen.Lukske schreef: ↑21 februari 2024, 14:52 Wil je zogezegd geen belastingen betalen en toch genaaid worden dan moet je op de Keizers van Antwerpen stemmen. Ze zijn tegen subisdies, tegen belastingen en gaan dan lekker lenen om dan toch subsidies te kunnen slurpen van de werkende Vlaming.
Het gaat wel iets verder dan enkel vousvoyeren ...
Al kan het natuurlijk ook zijn dat er een flinke dosis humor, mogelijk zelf sarcasme, in de verheerlijking van F... door Brembos zit
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Op het crisisberaad bij de OVLD:
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
https://www.demorgen.be/nieuws/antwerpe ... ~be9c3a05/Sammy2 schreef: ↑21 februari 2024, 16:05En de anderen? Doen die het zoveel beter? De anderen zijn tegen subsidies; vóór belastingen en gaan dan toch ook nog lekker lenen.Lukske schreef: ↑21 februari 2024, 14:52 Wil je zogezegd geen belastingen betalen en toch genaaid worden dan moet je op de Keizers van Antwerpen stemmen. Ze zijn tegen subisdies, tegen belastingen en gaan dan lekker lenen om dan toch subsidies te kunnen slurpen van de werkende Vlaming.
banken mogen burgers beroven, burgers mogen geen banken beroven
"De Morgen"... Oké Lukske.
Moesten ze nu die meeting perse in Davos houden, Carpe? Wat een geld -en tijdverspilling ( en ook slecht voor het klimaat).