Peiling federale verkiezingen 2024
Re: Peiling federale verkiezingen 2024
LOL Je wil een punt maken over het VB maar refereert daarbij naar een communist LOLAbatoetnie schreef: ↑30 maart 2024, 17:10Ik begin te denken dat je geheugenproblemen hebt, heb ik deze ochtend je al niet gezegd dat ik zowel een probleem heb met links- en rechtsextreem ... die verwijzing naar Pol Pot blijft dus staan. Mocht ik niet beter weten (en om je niet de kans te geven mij aan te geven voor slecht gedrag ) dan zou ik moeten denken dat jij alvast geen doelwit van Pol Pot zou geweest zijn.
Wie het verschil niet eens kent tussen links en rechts moet zich zeker geen zorgen maken dat hij een mogelijk doelwit van Pol Pot zou kunnen zijn. O ja, Pol Pot leeft niet meer. Het is maar dat je het weet …
Het was dus niet omwille van woke zijn. Of het zou moeten zijn dat extreme moslims alle niet-moslims woke vinden …
Wat zeggen Antwerpenaars over een geleerde in een rolstoel?
"Is lam mo slim."
"Is lam mo slim."
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Lees ende huiver:
Ik werd gecanceld omdat ik de titel van de film ‘I am not your negro’ uitsprak in de les
Een extreem-linkse professor (pleonasme? ) werd gecanceld door nog extremere linksmensen. Die niet eens het N-woord kennen
En is zelfs zodanig geïndoctrineerd dat hij er amper over durft spreken omdat dat in de kaart zou spelen van N-VA & VB
Het gaat nooit ver genoeg gaan voor die linkse meute die anderen het zwijgen wil opleggen. Er is maar één tegengif, we moeten terug naar de vrijheid van meningsuiting. Zonder dit gaat het steeds harder van het hellend vlak naar beneden.Wat ongetwijfeld ook meespeelde, is dat ik al die tijd mijzelf heb gecensureerd om Vlaams Belang – of Bart De Wever – niet in de kaart te spelen. Want voor hen is dit verhaal natuurlijk een bewijs van hun grote gelijk. Pijnlijk.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Kennen jullie de 'Congolaiskes' (pralines)? Lekker, maar zouden ze die nu nog zo noemen?
Om nog maar te zwijgen van negerinnetten.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Bij De Standaard kan je zelf eens checken hoe rechts/links je bent.
Ik ben blijkbaar nog niet inslecht Het zou DS niet zijn moest er weer geen linkse bias zijn. Ik vraag me bvb af hoe je rechts kan antwoorden op de volgende vraag:
Ik ben blijkbaar nog niet inslecht Het zou DS niet zijn moest er weer geen linkse bias zijn. Ik vraag me bvb af hoe je rechts kan antwoorden op de volgende vraag:
In plaats van zelf sociale woningen te bouwen, moet de overheid mensen helpen om op de privémarkt te huren.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
"Het bedrag van de kinderbijslag moet afhankelijk zijn van het inkomen."CarpeNoctem schreef: ↑1 april 2024, 14:07 Bij De Standaard kan je zelf eens checken hoe rechts/links je bent.
=> hoe meer inkomen, hoe meer kinderbijslag of zo ?!? de zotste voorstellen eerst ?!?
Laatst gewijzigd door EarthNvstr1 op 1 april 2024, 14:25, 1 keer totaal gewijzigd.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Vandaag opletten met die LOL's. Op 31 maart en 1 april zendt men de zotten waar men wil
Er stond een mooie in De Zondag:
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
LOL
Het triestige is dat ze zich waarschijnlijk niet van dag hebben vergist.
Resultaat van die 24 vragen: links- conservatief.
Alhoewel ik aan de waarde van bepaalde vragen twijfel om uit te maken wat mensen denken.
Alhoewel ik aan de waarde van bepaalde vragen twijfel om uit te maken wat mensen denken.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer: