Peiling federale verkiezingen 2024
Re: Peiling federale verkiezingen 2024
Wel, als je het verkiezingsprogramma van OpenVLD bekijkt dan zou je zeggen: ja, dat sluit het beste aan. Maar als ik dan kijk naar het traject van de voorbije jaren, dan vind ik precies weinig van hun ideologie terug.
Het zag me er inderdaad outdated uit en met manipulatieve vragen.
M.a.w. met dezelfde waarde als een poll van spaargids.
Als je het ver genoeg gaat zoeken is dat prima te onderbouwen.
(Grapje he mannen !)
M.a.w. met dezelfde waarde als een poll van spaargids.
Naar analogie met wat Bartje er over zegt : een stem voor de nva is eigenlijk een verloren stem.
Als je het ver genoeg gaat zoeken is dat prima te onderbouwen.
(Grapje he mannen !)
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
-
- Verbannen Gebruiker
Sloeber ... je bent blijkbaar toch voor een onafhankelijk Vlaanderen
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Nee hoor. Eerder integendeel zelfs.huisjetuintjefiets schreef: ↑2 april 2024, 14:24 Sloeber ... je bent blijkbaar toch voor een onafhankelijk Vlaanderen
Als het een op zichzelf staande vraag in een "stem test" zou zijn, dan zou mijn antwoord nee zijn.
-
- Verbannen Gebruiker
Het doel van NVA is een onafhankelijk Vlaanderen. Staat zwart op wit in hun statuten.EarthNvstr1 schreef: ↑2 april 2024, 14:30Nee hoor. Eerder integendeel zelfs.huisjetuintjefiets schreef: ↑2 april 2024, 14:24 Sloeber ... je bent blijkbaar toch voor een onafhankelijk Vlaanderen
Als het een op zichzelf staande vraag in een "stem test" zou zijn, dan zou mijn antwoord nee zijn.
Trouwens, waarom zou NVA het slechter doen in een onafhankelijk Vlaanderen dan in België? Ze gaan het net beter doen in een onafhankelijk Vlaanderen.
Dus ja: stem voor NVA
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Wat heeft dat te maken met of ik wel/niet voor een onafhankelijk Vlaanderen zou zijn ?!?huisjetuintjefiets schreef: ↑2 april 2024, 14:37 Het doel van NVA is een onafhankelijk Vlaanderen. Staat zwart op wit in hun statuten.
Jij maakt gewoon graag absurde gevolgtrekkingen volgens mij.
-
- Verbannen Gebruiker
OK. Opnieuw dan.EarthNvstr1 schreef: ↑2 april 2024, 14:58Wat heeft dat te maken met of ik wel/niet voor een onafhankelijk Vlaanderen zou zijn ?!?huisjetuintjefiets schreef: ↑2 april 2024, 14:37 Het doel van NVA is een onafhankelijk Vlaanderen. Staat zwart op wit in hun statuten.
Jij maakt gewoon graag absurde gevolgtrekkingen volgens mij.
Je stemt voor NVA, de partij die als hoofddoel heeft: Vlaanderen onafhankelijk.
Bedoel je dus: je stemt voor NVA maar je bent tegen Vlaamse onafhankelijkheid?
Of is het: je stemt niet voor NVA en je bent tegen Vlaamse onafhankelijkheid, maar je raadt anderen aan om voor NVA te stemmen.
Het mag hoor, je bent vrij voor wie je stemt, en wat je aanraadt.
Laatst gewijzigd door huisjetuintjefiets op 2 april 2024, 15:12, 1 keer totaal gewijzigd.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Ik stem normaal gezien voor N-VA bij de komende verkiezingen en ik ben noch voor noch tegen Vlaamse onafhankelijkheid op zich.
Idem. Maar als de vraag zou zijn "Belgie moet kost-wat-kost blijven bestaan" zou ik ook neen antwoorden.EarthNvstr1 schreef: ↑2 april 2024, 14:30Nee hoor. Eerder integendeel zelfs.huisjetuintjefiets schreef: ↑2 april 2024, 14:24 Sloeber ... je bent blijkbaar toch voor een onafhankelijk Vlaanderen
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Da's voor de jongere generaties ...
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Ach , het zijn maar cijfertjes…
Inderdaad, het geld groeit aan de bomen!