Peiling federale verkiezingen 2024
-
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Peiling federale verkiezingen 2024
Is bouchez zijn tanden aan het tonen voor de verkiezingen?
"Kwaad en teleurgesteld": politieke crisis in Franstalig België, MR-voorzitter Bouchez sluit regeringsval niet uit
Ik denk dat je al enige tijd de prijzen van de puntzakken niet gevolgd hebt.
Eten uithalen in de frituur is nergens nog iets in de buurt van goedkoop.
Vermoedelijk moet je voor echt goedkoop eten in de voedselbank terecht.
Iets nieuw :
De Wever (N-VA) claimt dat Vivaldi II al in de steigers staat: “Er zijn al namen geplakt op de ministerposten”
https://www.hln.be/binnenland/de-wever- ... ~a63ce6c1/
Vivaldi 2 staat al in de stijgers naar het schijnt. Op naar Europese controle over onze financiën.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Alles is relatief natuurlijk.
Als dat waar is, dan kunnen binnenkort sommigen zelfs niet meer terecht in de voedselbank en wordt uit eten halen in de frituur gewoonweg decadent.
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Vivaldi II zal er 100% komen, de enigste vraag is met of zonder de NVA ? Voor de rest zal het opnieuw een samenraapsel van verliezers zijn, alleen nog een beetje meer partijen ...
Make Spaargids " Great Again ! "
Vraag zal enkel zijn of de toevoeging van cdH voldoende is om de meerderheid te hebben…
100% is wel echt veel. Of ken jij al de uitslag?voorheenCP1234 schreef: ↑3 april 2024, 22:12 Vivaldi II zal er 100% komen, de enigste vraag is met of zonder de NVA ? Voor de rest zal het opnieuw een samenraapsel van verliezers zijn, alleen nog een beetje meer partijen ...
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Je hebt gelijk, de naam zal misschien niet Vivaldi II zijn maar wel met dezelfde partijen aangevuld met nog enkele andere waar de grote vraag blijft: met of zonder de NVA ?Sammy2 schreef: ↑4 april 2024, 23:18100% is wel echt veel. Of ken jij al de uitslag?voorheenCP1234 schreef: ↑3 april 2024, 22:12 Vivaldi II zal er 100% komen, de enigste vraag is met of zonder de NVA ? Voor de rest zal het opnieuw een samenraapsel van verliezers zijn, alleen nog een beetje meer partijen ...
En je kan deze conclusie makkelijk zelf maken door de peilingen, ( met hun foutenmarge ) veel andere mogelijkheden zijn er gewoon niet tenzij men naar iets extreem zal gaan als de PS samen met de PVDA maar dat zal misschien regionaal werken, op federaal vlak zullen de Vlaamse partners dit moeilijk kunnen slikken dus zitten we terug bij Vivaldi II onder welke naam dan ook ...
Je hebt gelijk. Peilingen zijn maar peilingen. In het hokje zal er echt "gestemd" worden. PS Bij mij is er nog nooit "gepeild" geweest...voorheenCP1234 schreef: ↑4 april 2024, 23:38Je hebt gelijk, de naam zal misschien niet Vivaldi II zijn maar wel met dezelfde partijen aangevuld met nog enkele andere waar de grote vraag blijft: met of zonder de NVA ?
En je kan deze conclusie makkelijk zelf maken door de peilingen, ( met hun foutenmarge ) veel andere mogelijkheden zijn er gewoon niet tenzij men naar iets extreem zal gaan als de PS samen met de PVDA maar dat zal misschien regionaal werken, op federaal vlak zullen de Vlaamse partners dit moeilijk kunnen slikken dus zitten we terug bij Vivaldi II onder welke naam dan ook ...
Als je beneden peil bent, peilen ze natuurlijk nooit bij jou.Sammy2 schreef: ↑4 april 2024, 23:48Je hebt gelijk. Peilingen zijn maar peilingen. In het hokje zal er echt "gestemd" worden. PS Bij mij is er nog nooit "gepeild" geweest...voorheenCP1234 schreef: ↑4 april 2024, 23:38
Je hebt gelijk, de naam zal misschien niet Vivaldi II zijn maar wel met dezelfde partijen aangevuld met nog enkele andere waar de grote vraag blijft: met of zonder de NVA ?
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Bij mij ook niet hoor, join the club.Sammy2 schreef: ↑4 april 2024, 23:48Je hebt gelijk. Peilingen zijn maar peilingen. In het hokje zal er echt "gestemd" worden. PS Bij mij is er nog nooit "gepeild" geweest...voorheenCP1234 schreef: ↑4 april 2024, 23:38
Je hebt gelijk, de naam zal misschien niet Vivaldi II zijn maar wel met dezelfde partijen aangevuld met nog enkele andere waar de grote vraag blijft: met of zonder de NVA ?
Maar toch geven de peilingen een bepaalde trend weer en dat in combinatie met de uitspraken van de partijleiders weet je dat er opnieuw een regering van verliezers zal gemaakt worden, aangevuld omwille van de verliezen met andere partijen.
De grote vraag blijft voor mij: met of zonder de NVA.
Ik denk dat voor dat laatste de doorslag zal zijn hoeveel % de combi NVA + VB in Vlaanderen zal scoren, moesten ze samen de 50% ( verkozenen, daarom niet stemmen ) halen is de kans zeer groot dat Bartje onze nieuwe premier zal worden ...
Mr Bart Somers als premier zie ik wel zitten.
Wat voor een verschil maakt het uit op federaal vlak (het premierschap) of de combi NVA + VB al dan niet 50% scoort in Vlaanderen?voorheenCP1234 schreef: ↑5 april 2024, 00:22Bij mij ook niet hoor, join the club.
Maar toch geven de peilingen een bepaalde trend weer en dat in combinatie met de uitspraken van de partijleiders weet je dat er opnieuw een regering van verliezers zal gemaakt worden, aangevuld omwille van de verliezen met andere partijen.
De grote vraag blijft voor mij: met of zonder de NVA.
Ik denk dat voor dat laatste de doorslag zal zijn hoeveel % de combi NVA + VB in Vlaanderen zal scoren, moesten ze samen de 50% ( verkozenen, daarom niet stemmen ) halen is de kans zeer groot dat Bartje onze nieuwe premier zal worden ...
-
- Hero Member
- Contacteer:
Het is weer de schuld van de Vlaming.
Wie heeft hun vakantie verplaatst?
In de Waalse pers is verontwaardiging ontstaan over de NMBS. Die schakelde tijdens de paasvakantie over op een vakantieregime in het hele land, terwijl de leerlingen in Wallonië wel gewoon naar school moeten.
In de Waalse pers is verontwaardiging ontstaan over de NMBS. Die schakelde tijdens de paasvakantie over op een vakantieregime in het hele land, terwijl de leerlingen in Wallonië wel gewoon naar school moeten.
Lekker belangrijk.Timoootjex schreef: ↑5 april 2024, 10:30 Het is weer de schuld van de Vlaming.