Peiling federale verkiezingen 2024
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Peiling federale verkiezingen 2024
Weer geen podiumplaats voor België ...m-peeters schreef: ↑5 april 2024, 22:31 Communist Joris Dhaese - de koning van TikTok - als populairste politicus bij jongeren
Zoals wel meerder PVDA’ers worstelt hij met het verleden van zijn communistische voorbeelden.
Ik zal dan maar die balans voor hem opmaken.D’Haese (PVDA) over Stalin: “Ga historische balans niet opmaken”
Die statement van jou vind ik wel straf, je zegt dus vlakaf dat er bij de PVDA toch een paar loslopen die niet worstelen met het verleden van hun moordzuchtige communistische rolmodellen ??
Make Spaargids " Great Again ! "
Niet enkel uit het verleden maar ook uit het heden. Ze worstelen ook met hun adoratie voor communistische regimes van Noord-voorheenCP1234 schreef: ↑6 april 2024, 02:17Weer geen podiumplaats voor België ...
Die statement van jou vind ik wel straf, je zegt dus vlakaf dat er bij de PVDA toch een paar loslopen die niet worstelen met het verleden van hun moordzuchtige communistische rolmodellen ??
Korea, China en Cuba. Recent maakten de PVDA jongeren de reis van hun leven naar communistisch Cuba.
PVDA-jongeren prijzen Cuba als “democratisch” gidsland tijdens exotische studiereis
“Cuba is een land dat toont dat er een alternatief mogelijk is op onze huidige samenleving.” In enkele opvallende tweets stellen leden van Comac, de jongerenpartij van PVDA, dat de communistische eilandstaat goed op weg is naar een “democratische maatschappij zonder armoede
Ook niet-communist Poetin afzweren ligt moeilijk bij sommigen van hen.
Daar hebben we het al over gehad met een andere links-hater.
Dat is eigenlijk nonsens en komt niet overeen met wat PVDA zelf zegt dat zijn standpunt is.
Zoals ik toen al zei : ik geloof eerder PVDA in wat die vertelt over het standpunt van PVDA dan enkele 'vul het zelf maar inners' van Spaargids.
Als je je concentreert op de mening van sommigen van hen (!) is er over rechts natuurlijk ook erg veel te vertellen. Daar heb je ook een allegaartje van welke waarheid men aanhangt.
Dat is eigenlijk nonsens en komt niet overeen met wat PVDA zelf zegt dat zijn standpunt is.
Zoals ik toen al zei : ik geloof eerder PVDA in wat die vertelt over het standpunt van PVDA dan enkele 'vul het zelf maar inners' van Spaargids.
Als je je concentreert op de mening van sommigen van hen (!) is er over rechts natuurlijk ook erg veel te vertellen. Daar heb je ook een allegaartje van welke waarheid men aanhangt.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Tutut, didn't you get the memo? Het is al een tijdje verboten te genieten van mooi weer...
The Times They Are a-Changin'
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
… zegt een rechts-hater
Standpunten zijn zoals verkiezingsbeloften. Mooie woorden in theorie maar vaak anders in de praktijk.
De standpunten van Open VLD klinken heel mooi: liberaal, democratisch en Vlaams. Ik zou er normaliter altijd op moeten stemmen als ik enkel naar hun standpunten kijk … maar de praktijk leert me dat ze andere dingen doen eenmaal ze aan de macht zijn.
Zo woke …CarpeNoctem schreef: ↑6 april 2024, 10:08Tutut, didn't you get the memo? Het is al een tijdje verboten te genieten van mooi weer...
The Times They Are a-Changin'
(niet jouw post maar het feit dat men meent de mensen te moeten waarschuwen voor “de gevaren van de lentezon”)
Misschien met reden?
"Elk jaar komen er in ons land 45.000 huidkankers bij, een stijging van 400 procent in vijftien jaar. Maselis voegt eraan toe dat 40 procent van alle kwaadaardige tumoren bij de mens ontstaan in de huid."
Damned, en ik wou juist in de tuin gaan werken
Bedankt voor je waarschuwing. Ik blijf deze namiddag gewoon binnen, achter mijn PC en met de gordijnen potdicht
Ik heb NIETS tegen vlaams belang. Ze gaan vermoedelijk mijn stem niet kunnen krijgen maar ik heb meer respect voor het origineel dan voor de achterbakse kopie.
Ik heb niet tegen Vooruit. Ik heb zelf heel wat gemeen met hun ex-voorzitter
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Ben je alcoholieker, narcist of heb je een duidelijke mening over maatschappelijke problemen die anderen graag verzwijgen ... ?
Make Spaargids " Great Again ! "
Alledrie in 1 … en dan ben ik nog steeds beter af dan jijvoorheenCP1234 schreef: ↑6 april 2024, 16:48Ben je alcoholieker, narcist of heb je een duidelijke mening over maatschappelijke problemen die anderen graag verzwijgen ... ?
Ik heb wel iets tegen vooruit maar ook niet bijzonder veel. Met hun oud-voorzitter wil ik liever niets gemeen hebben.
Toen hij aan zijn succestocht begon vond ik hem al een blaas. Mijn indruk over hem is er alleen verder op achteruit gegaan.
Toen hij aan zijn succestocht begon vond ik hem al een blaas. Mijn indruk over hem is er alleen verder op achteruit gegaan.
Verrassend (of toch niet) … en zelf dan ben ik nog steeds beter af dan jij
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.