Peiling: Gaat u zich laten vaccineren tegen Covid-19?
Re: Peiling: Gaat u zich laten vaccineren tegen Covid-19?
Misschien niet direct te bewijzen, maar als er plots vanalles misgaat met gevaccinneerden (daarom moeten ze nog niet sterven), zware bijwerkingen enz...dan zullen ze dat daar wel aan linken, niet?
Daarom kijk ik de kat uit de boom, en stel de vaccinatie zo lang mogelijk uit.
Daarom kijk ik de kat uit de boom, en stel de vaccinatie zo lang mogelijk uit.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Je sprak profetische woorden:Dixit schreef: ↑27 december 2020, 11:37Daar is het antwoord heel simpel op: neen.CarpeNoctem schreef: ↑27 december 2020, 11:06Maar ik vraag mij eigenlijk af als de burger gaat kunnen kiezen welk vaccin hij toegediend gaat krijgen? Iemand daar al iets over gelezen?
Filmpje.
Enfin, de ellebogende burger zal natuurlijk wel kunnen kiezen.
Tja ...
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
-
- Verbannen Gebruiker
Dat bewijst nog maar eens hoe de sensatie journalistiek zelfs van een positief bericht, een negatief verhaal kan maken.
En hoe gemakkelijk argeloze schapen van burgers dit als zoete koek slikken. Sensatie journalistiek bestaat alleen maar omdat een voldoende groot publiek overal onrecht, sensatie en complotten wil zien, en krampachtig op zoek gaat naar bronnen die hen voeden.
De waarheid is dat Van Ranst wou aantonen dat het vaccin veilig is.
Van Ranst krijgt AstraZeneca-vaccin en maakt er meteen statement van: “Zeer veilig, ook voor mijn leeftijdsgroep”
Marc Van Ranst (55) heeft het coronavaccin van AstraZeneca toegediend gekregen. De viroloog maakte er meteen een statement van.
AstraZeneca ligt al een tijd onder vuur. Niet enkel omwille van de vertraging bij de leveringen, maar ook omdat er onvoldoende bewijs is dat het vaccin even goed zou beschermen bij 55-plussers als bij jongeren.
De viroloog is er echter van overtuigd dat het AstraZeneca-vaccin wel degelijk veilig is voor zijn leeftijdsgroep. Op Twitter brak hij dan ook een lans voor het farmabedrijf. “Het is een zeer veilig en doeltreffend vaccin. Daarom laat ik mij als viroloog en gezondheidswerker deze namiddag in het vaccinatiecentrum in Willebroek inspuiten met het AstraZeneca-vaccin”, klonk het.
En als onze meest geloofwaardig viroloog zegt dat het veilig is kun je er van op aan dat het veilig isamturingas schreef: ↑27 februari 2021, 09:03
Bijwerkingen zijn naar mijn ervaring 'niet van de poes' maar worden door de industrie als licht omschreven omdat ze andere normen hebben.
Je mag er op rekenen dat je een dag waarschijnlijk goed ziek gaat zijn na een AZ vaccin.
Maar na een dag is zeker het kwaadste voorbij.
Ik sta er een beetje met mijn neus op en hoor daardoor wel een en ander vertellen.
In één groep mensen had slechts één persoon 'niets', sommigen voelden de volgende dag enkel minder uithouding, anderen beschreven diarree, braken en overgeven, rillen, koorts, griep, etc.
Over het algemeen de dag na de injectie en één dag later weer zo goed als volledig beter.
Bewijst voor mijn part vooral dat AZ vaccin het immuunsysteem onmiddellijk activeert en alarmeert.
Ik kan me tegelijk iets voorstellen bij dat onderzoek in UK dat zegt dat niemand (vanaf dag 1 gerekend) die het vaccin van AZ gekregen heeft ernstig ziek is geworden door Covid of erdoor is overleden.
Het vaccin geeft de indruk snel en redelijk uitgebreid te werken.
Liever de remedie dan de kwaal nog altijd.. Ik ben tevreden met mijn AZ vaccinatie.
Je mag er op rekenen dat je een dag waarschijnlijk goed ziek gaat zijn na een AZ vaccin.
Maar na een dag is zeker het kwaadste voorbij.
Ik sta er een beetje met mijn neus op en hoor daardoor wel een en ander vertellen.
In één groep mensen had slechts één persoon 'niets', sommigen voelden de volgende dag enkel minder uithouding, anderen beschreven diarree, braken en overgeven, rillen, koorts, griep, etc.
Over het algemeen de dag na de injectie en één dag later weer zo goed als volledig beter.
Bewijst voor mijn part vooral dat AZ vaccin het immuunsysteem onmiddellijk activeert en alarmeert.
Ik kan me tegelijk iets voorstellen bij dat onderzoek in UK dat zegt dat niemand (vanaf dag 1 gerekend) die het vaccin van AZ gekregen heeft ernstig ziek is geworden door Covid of erdoor is overleden.
Het vaccin geeft de indruk snel en redelijk uitgebreid te werken.
Liever de remedie dan de kwaal nog altijd.. Ik ben tevreden met mijn AZ vaccinatie.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
vortex schreef: ↑27 februari 2021, 09:23En als onze meest geloofwaardig viroloog zegt dat het veilig is kun je er van op aan dat het veilig isamturingas schreef: ↑27 februari 2021, 09:03
De naïviteit van sommigen is inderdaad om bij te schreien. En krijgen we dus inderdaad de politiekers die we verdienen
De weigering van MVR om een mRNA-vaccin te gebruiken wordt door hemzelf als volleerde spin doctor verkocht als reclame voor een klassiek vaccin. En er zijn daar dan een aantal goedgelovige zielen mee weg...
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Aha, al gevaccineerd? Proficiat en welkom bij de club der immunen.
De vrijheid wenkt
Als er nu nog eens ergens een café of toilet open is kan ik weer buiten
Euhhhmmm... Ik heb niets tegen MVR maar wie zegt mij dat die niet al ergens ook een MRNA vaccin in zijn arm heeft geploft ?CarpeNoctem schreef: ↑27 februari 2021, 10:04 De naïviteit van sommigen is inderdaad om bij te schreien. En krijgen we dus inderdaad de politiekers die we verdienen
De weigering van MVR om een mRNA-vaccin te gebruiken wordt door hemzelf als volleerde spin doctor verkocht als reclame voor een klassiek vaccin. En er zijn daar dan een aantal goedgelovige zielen mee weg...
Als ik in zijn plaats was, deed ik het.
Over het ene zou ik net als hem reclame maken. De rest zweeg ik in 184 talen.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Hier zullen we alvast niet meer moeten afspreken
-
- Verbannen Gebruiker
Een complotgelover als Carpenoctem ziet overal de bevestiging van zijn complotten. Zoals alle complotdenkers.haelewyn schreef: ↑27 februari 2021, 10:10Euhhhmmm... Ik heb niets tegen MVR maar wie zegt mij dat die niet al ergens ook een MRNA vaccin in zijn arm heeft geploft ?CarpeNoctem schreef: ↑27 februari 2021, 10:04 De naïviteit van sommigen is inderdaad om bij te schreien. En krijgen we dus inderdaad de politiekers die we verdienen
Als ik in zijn plaats was, deed ik het.
Over het ene zou ik net als hem reclame maken. De rest zweeg ik in 184 talen.
Neemt MVR vaccin A, dan is dat HET bewijs dat vaccin B en C archislecht zijn !!!!!
Krijgt MVR vaccin B, dan is dat HET bewijs dat vaccin A en C archislecht zijn !!!!!
Krijgt MVR vaccin C, dan is dat HET bewijs dat vaccin A en B archislecht zijn !!!!!
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Da’s inderdaad ook een mogelijkheid.
Je begint mijn slechte karaktertrekken over te nemen
Je bent aan het vechten tegen de bierkaai hoor ...amturingas schreef: ↑27 februari 2021, 09:03 De waarheid is dat Van Ranst wou aantonen dat het vaccin veilig is.
MVR kon als dokter het Pzifer-vaccin nemen maar heeft om een statement te maken het AZ-vaccin genomen om aan te tonen dat de negatieve "reclame" in zijn ogen overdreven was. Kan tellen als statement maar nee, de anti-MVR'ers zien er een heel ander verhaal in, nl. MVR "kiest" welk vaccin hij neemt terwijl de brave burgers niet kunnen kiezen en verplicht het AZ-vaccin zullen krijgen ... laat dat nu net het vaccin zijn dat hij gezet heeft.
MVR is de "pianist" geworden (wat hij trouwens zelf al voorspelde toen hij de "held" was) en niks is toch gemakkelijker dan op die te schieten, altijd leuker om een andere met alle zonden van Israël te beladen.
Marc VanRanst komt super graag in de media en staat graag in de belangstelling.. , hij zal er dan ook alles voorover hebben,, ni meer ni minder.. al de rest is larie en apekoolgeebee schreef: ↑27 februari 2021, 10:31Je bent aan het vechten tegen de bierkaai hoor ...amturingas schreef: ↑27 februari 2021, 09:03 De waarheid is dat Van Ranst wou aantonen dat het vaccin veilig is.
MVR kon als dokter het Pzifer-vaccin nemen maar heeft om een statement te maken het AZ-vaccin genomen om aan te tonen dat de negatieve "reclame" in zijn ogen overdreven was. Kan tellen als statement maar nee, de anti-MVR'ers zien er een heel ander verhaal in, nl. MVR "kiest" welk vaccin hij neemt terwijl de brave burgers niet kunnen kiezen en verplicht het AZ-vaccin zullen krijgen ... laat dat nu net het vaccin zijn dat hij gezet heeft.
MVR is de "pianist" geworden (wat hij trouwens zelf al voorspelde toen hij de "held" was) en niks is toch gemakkelijker dan op die te schieten, altijd leuker om een andere met alle zonden van Israël te beladen.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Zelf heb ik een Modernavaccin gehad, morgen mijn boost na 3 weken.
Ik heb alle vertrouwen in het AstraZeneca vaccin, dat heb ik hier al meermaals gepost. AZ werkt ook bij 65-plussers, dat is intussen heel duidelijk. Het zal wel minder werken bij de Zuid-Afrikaanse variant, dat is ook al duidelijk. Maar Moderna heeft aangegeven dat het zijn vaccin gaat aanpassen om beter te werken tegen de Zuid-Afrikaanse variant, m.a.w. ook dit vaccin werkt minder goed tegen deze variant. En dat zal ook wel zo zijn voor Pfizer.
Alle vaccins werken goed tegen de Britse variant, die de komende maanden de dominante variant zal worden.
De AstraZenecavaccins geven de meeste bijwerkingen bij de eerste injectie, de mRNA vaccins bij de tweede injectie.
Na mijn eerste Moderna-injectie heb ik twee dagen flinke spierpijn gehad in de linkerbovenarm (plaats van injectie) en, heel eigenaardig, een soort fantoomspierpijn in mijn rechter bovenarm.
Ik heb 1 Dafalgan genomen daags na injectie, voelde me niet 100% lekker.
Dus ik ben benieuwd naar morgen.
Ik bekijk het zo, je kan niet verwachten dat een vaccin een sterke immuunreactie opwekt zonder dat je daar iets van gewaarwordt.
Ik heb alle vertrouwen in het AstraZeneca vaccin, dat heb ik hier al meermaals gepost. AZ werkt ook bij 65-plussers, dat is intussen heel duidelijk. Het zal wel minder werken bij de Zuid-Afrikaanse variant, dat is ook al duidelijk. Maar Moderna heeft aangegeven dat het zijn vaccin gaat aanpassen om beter te werken tegen de Zuid-Afrikaanse variant, m.a.w. ook dit vaccin werkt minder goed tegen deze variant. En dat zal ook wel zo zijn voor Pfizer.
Alle vaccins werken goed tegen de Britse variant, die de komende maanden de dominante variant zal worden.
De AstraZenecavaccins geven de meeste bijwerkingen bij de eerste injectie, de mRNA vaccins bij de tweede injectie.
Na mijn eerste Moderna-injectie heb ik twee dagen flinke spierpijn gehad in de linkerbovenarm (plaats van injectie) en, heel eigenaardig, een soort fantoomspierpijn in mijn rechter bovenarm.
Ik heb 1 Dafalgan genomen daags na injectie, voelde me niet 100% lekker.
Dus ik ben benieuwd naar morgen.
Ik bekijk het zo, je kan niet verwachten dat een vaccin een sterke immuunreactie opwekt zonder dat je daar iets van gewaarwordt.
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.