Peiling: Gaat u zich laten vaccineren tegen Covid-19?
Re: Peiling: Gaat u zich laten vaccineren tegen Covid-19?
Ik lees hier dat een aantal spaargidsers reeds (eerste) vaccin hebben toegediend gekregen of toch binnenkort: FTP, Charlesvdw, haelewyn. Nog anderen?
Maar als ik goed ingelicht ben zijn tot nu toe enkel bewoners WZC en zorgverleners hiervoor in aanmerking gekomen.
Behoren zij alle tot één van deze categorieën?
CN zou zich hier beter nuttiger maken om daar eens onderzoek naar in te stellen, dan steeds bij de eerste de beste gelegenheid MVR zonder enige grond te bashen.
Maar als ik goed ingelicht ben zijn tot nu toe enkel bewoners WZC en zorgverleners hiervoor in aanmerking gekomen.
CN zou zich hier beter nuttiger maken om daar eens onderzoek naar in te stellen, dan steeds bij de eerste de beste gelegenheid MVR zonder enige grond te bashen.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Ik werk in een ZH, ja. En ik kan met fierheid zeggen dat slechts 5% bij ons zich niet laat vaccineren.
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
Ik heb ook al een vaccin gehad. Ik werk mee aan een onderzoek naar een covid vaccin.
En ik ben ook nog vrijwilliger in een vaccinatiecentrum
En ik ben ook nog vrijwilliger in een vaccinatiecentrum
Idem... Ik ben vrijwilliger in een vaccinatiecentrum en risicopatiënt en heb deze week een eerste vaccin gekregen.
Het vaccinatiecentrum heeft toegezegd om alle vrijwilligers die een vaccin wensten op de eerste dag van opening te vaccineren. Als risicopatient zou ik mijn vaccin normaal in maart gekregen hebben. Nu is dat vervroegd naar eind februari.
Ik heb gedeeltelijk in de gezondheidszorg gewerkt.
Van anonymous kan ik je al zeggen dat hij ook op een plaats werkt waar hij vaak met het publiek in contact komt en die erkend werd om prioritair gevaccineerd te worden.
Jeff heeft dus weinig redenen om zich zorgen te maken of zijn hoofd erover te breken dat dit verdacht zou zijn.
Het vaccinatiecentrum heeft toegezegd om alle vrijwilligers die een vaccin wensten op de eerste dag van opening te vaccineren. Als risicopatient zou ik mijn vaccin normaal in maart gekregen hebben. Nu is dat vervroegd naar eind februari.
Ik heb gedeeltelijk in de gezondheidszorg gewerkt.
Van anonymous kan ik je al zeggen dat hij ook op een plaats werkt waar hij vaak met het publiek in contact komt en die erkend werd om prioritair gevaccineerd te worden.
Jeff heeft dus weinig redenen om zich zorgen te maken of zijn hoofd erover te breken dat dit verdacht zou zijn.
-
- Verbannen Gebruiker
-
- Verbannen Gebruiker
-
- Verbannen Gebruiker
MooiCharlesvdw schreef: ↑27 februari 2021, 15:23 Ik werk in een ZH, ja. En ik kan met fierheid zeggen dat slechts 5% bij ons zich niet laat vaccineren.
Dat zijn inderdaad alle perfect verklaarbare vaccinaties volgens de vaccinatiestrategie.
Mijn excuses dat ik hierbij vragen stelde
Mijn excuses dat ik hierbij vragen stelde
-
- Verbannen Gebruiker
Niet erg hoor. Het is toegelaten om vragen te stellen. Het is zelfs goed. De getuigenissen nav jouw vraag stellen ons in staat beter te begrijpen hoe het werkt.
Ik zal inderdaad door mijn beroep prioritair gevaccineerd worden al heb ik geen idee wanneer dat zal zijn. Het enige dat ik weet is dat we vorige week een mail hebben gekregen waarin staat dat we zullen opgebeld worden wanneer we mogen gaan. Ik veronderstel dus dat dit zal gebeuren wanneer ze ergens een overschot hebben van weigeraars of mensen die niet ingaan op de uitnodiging. Soit, we zien wel.haelewyn schreef: ↑27 februari 2021, 17:26 Van anonymous kan ik je al zeggen dat hij ook op een plaats werkt waar hij vaak met het publiek in contact komt en die erkend werd om prioritair gevaccineerd te worden.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Ik heb ook al men eerste vaccin gekregen. Geen risicopatiënt maar wel VAPH gerelateerd.
Euh, die begrijp ik niet helemaal. Je werkt toch mee aan een dubbelblinde studie ? Ga je er gewoon vanuit, dat je tot de 50% 'gelukkigen' behoort ?
In ieder geval mag je dan je prikje als vrijwilliger niet meer ontvangen, want dan help je sowieso dat onderzoek om zeep.
Dus...
Ik ben ook gevaccineerd. Of ik heb een shot zout water ontvangen. Dat weten we voorlopig niet.
Ja, zeker en vast
Ik wil mezelf en anderen beschermen.
Als je leest welke nasleep besmetting van covid kan hebben raad ik het iedereen aan.
Ik wil mezelf en anderen beschermen.
Als je leest welke nasleep besmetting van covid kan hebben raad ik het iedereen aan.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Ik een onderzoek instellen? Te veel eer, en mag ik hier nog zelf beslissen waar ik mijn schaarse tijd aan besteed?jeff schreef: ↑27 februari 2021, 15:19 Ik lees hier dat een aantal spaargidsers reeds (eerste) vaccin hebben toegediend gekregen of toch binnenkort: FTP, Charlesvdw, haelewyn. Nog anderen?
Ik heb nogal wat slechte karaktertrekken maar jaloezie is mij vreemd. Dat al die medeposters -al dan niet terecht- reeds een vaccin hebben gekregen kan ik enkel maar toejuichen. En als dat soms gebeurt met wat vindingrijkheid, so what? Hoe meer hoe liever, en ik vind het hoogst amusant om de TV-virologen en politici zich in bochten te zien wringen om toch maar de verdere vrijheidsberoving van de burgers - ondanks de immer stijgende immuniteit- te verdedigen.
En MVR zonder enige grond bashen? Onder welke steen heb jij de laatste 10 jaar geleefd?
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell