Peiling: Gaat u zich laten vaccineren tegen Covid-19?
Re: Peiling: Gaat u zich laten vaccineren tegen Covid-19?
dat is misschien het doel van het coronavirus - een reaktie van de natuur - de overbevolking tegen te gaan door te zwakkere te elimineren en de mannen wat minder vruchtbaar te maken
( missie geslaagd van het coronavirus )
( missie geslaagd van het coronavirus )
En is dat specifiek voor covid of is dat ook het geval wanneer men een andere zware infectie doormaakt. Lijkt mij weer typisch het soort onderzoek dat in gazetten gepubliceerd wordt ipv vakbladen.
Die verminderde vruchtbaarheid lijkt me geen nadeel en is alleen maar goed om de overbevolking van onze wereld af te remmen.
Politiek incorrecte mening: Dan toch spijtig dat Afrika niet te hard wordt getroffen door COVID. Daar lijkt geboortebeperking een belangrijker item dan in West-Europa.
Voila. Dat was mijn intermezzo voor vandaag. Laat de pletwals nu maar over me heen rollen. Misschien verdien ik wel een artikeltje in DeWereldMorgen.
Voila. Dat was mijn intermezzo voor vandaag. Laat de pletwals nu maar over me heen rollen. Misschien verdien ik wel een artikeltje in DeWereldMorgen.
Ik voeg daar Zuid - Oost - Azië nog aan toe. United we stand.
Als dat in NL kan, en je MOET van je werk...
Any man whose errors take ten years to correct is quite a man.
Rookie investor
Rookie investor
Gaan die 3 artsen dat 'niet-gegeven vaccin' dan illegaal verder verkopen? Weggooien zou toch zonde zijn bij onze Noorderburen ...
-
- Newbie
Wij zijn allemaal van kindsbeen af gevaccineerd tegen mazelen, pokken, hooikoorts en rode hond. Verplicht. Tegen het coronavirus heeft een verplichte inenting geen zin, tenzij je het bij kinderen doet, vanaf 2,6 jaar.
De soep zal wel niet zo heet gegeten worden als ze wordt opgediend.
Durf te wedden dat velen in de rij zullen staan als het vaccin beschikbaar is, ondanks de vele woorden welke nu worden uitgesproken.
Vergelijk het een beetje als politiek, veel beloven en weinig geven (doet de zotten in vreugde leven).
Durf te wedden dat velen in de rij zullen staan als het vaccin beschikbaar is, ondanks de vele woorden welke nu worden uitgesproken.
Vergelijk het een beetje als politiek, veel beloven en weinig geven (doet de zotten in vreugde leven).
-
- Newbie
Heeft geen zin bij volwassenen. Verplichte vaccinatie is alleen effectief op jonge leeftijd.
2,5 M Pfizer (5M maar 2 injecties per persoon)België gaat ook coronavaccins van het farmabedrijf Pfizer-BioNTech kopen. Dat heeft Vlaams minister van Welzijn Wouter Beke (CD&V) in het Vlaams Parlement gezegd. Het gaat om 5 miljoen doses, genoeg om 2,5 miljoen Belgen te vaccineren (want iedereen moet 2 doses van het vaccin krijgen).
Eerder was al bekendgeraakt dat ons land ook vaccins van AstraZeneca-Oxford en van Johnson & Johnson heeft besteld. Van AstraZeneca-Oxford gaat het om 7,74 miljoen doses, goed voor 3,87 miljoen Belgen. Van Johnson & Johnson gaat het om 5 miljoen doses, goed voor evenveel Belgen want voor dit vaccin is maar 1 dosis nodig. Van het aangekondigde vaccin van Moderna heeft ons land nog geen doses besteld.
3,87 M AstraZeneca (7,74M maar 2 injecties per persoon )
5 M JnJ (1 injectie per persoon)
is toch al 11,37 miljoen dosissen en we zijn met 11,46M inwoners in belgie.
Trek dan nog alle te jonge kinderen af, en allen die reeds meededen aan een studie of geen injecties mogen krijgen...
pol gaf al aan dat zo'n 20% het niet zou willen.. dan hebben ze volgens mij toch een overschot. Of zijn er zoveel illegalen?
Akkoord die gaan er niet allemaal direct zijn..
Any man whose errors take ten years to correct is quite a man.
Rookie investor
Rookie investor
Iedereen die recent besmet was en dus antistoffen heeft mag je ook al een paar maanden uitstel geven....
Als al die vaccins er echt komen gaat het wel genoeg zijn.
Als al die vaccins er echt komen gaat het wel genoeg zijn.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Ik heb vroeger eens een lief gehad die zei dat ze serieus genomen wou worden. Ze heeft toch een paar dagen wat raar gewandeld
Nu serieus, het hangt er natuurlijk van af wat je elementair vindt, maar ik beloof dat ik in 't vervolg ga proberen je niet meer te achtervolgen met bovenstaande uitspraak.
En ook serieus: Die / dat
Laatst gewijzigd door CarpeNoctem op 20 november 2020, 01:13, 2 keer totaal gewijzigd.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Just for fun moet ge eens zien hoeveel dosissen Canada van alles gekocht heeftCydox schreef: ↑19 november 2020, 19:36
2,5 M Pfizer (5M maar 2 injecties per persoon)
Trek dan nog alle te jonge kinderen af, en allen die reeds meededen aan een studie of geen injecties mogen krijgen...
pol gaf al aan dat zo'n 20% het niet zou willen.. dan hebben ze volgens mij toch een overschot. Of zijn er zoveel illegalen?
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
En wat als de vaccinatie na 4 of 6 maand moet herhaald worden? Want daar weten ze nog geen bal van.Poldermol schreef: ↑20 november 2020, 01:11Just for fun moet ge eens zien hoeveel dosissen Canada van alles gekocht heeftCydox schreef: ↑19 november 2020, 19:36 2,5 M Pfizer (5M maar 2 injecties per persoon)
Evenals welk vaccin het beste is voor welke leeftijdsgroep of welke bevolkingsgroep (afkomst/onderliggende ziekte of niet/...)
Nevenwerkingen? Aansprakelijkheid? Interactie met andere medicatie?
Misschien krijg je d'er wel 'n penis van op uw voorhoofd? Hopelijk hangen uw ballen dan niet voor uw ogen.
Het is net als schieten in de richting van waar de stemmen komen en hopen dat je de vijand raakt.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!