Peiling nieuw beleid VS
- MarsellusWallace
- Newbie
- Contacteer:
Re: Peiling nieuw beleid VS
Ja, ik ben het zeker. Hier in South Dakota is het 7 uur vroeger, maar wij stoppen wat vroeger om te eten omdat we al om 05.30 am begonnen waren met werken
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Nog nooit van een ploegensysteem gehoord?haelewyn schreef: ↑Gisteren 18:29VincentVega schreef: ↑Gisteren 17:43
Ik vraag mezelf af hoe ik er in slaag om ook nog een voltijdse job uit te oefenen (in tegenstelling tot het werkloze profitariaat op dit forum dat daarvoor alle tijd heeft).
Jouw hoofdnick is er ook eentje die niet full time werkt... Op welk systeem van profitariaat (zo reken je het anderen aan) zal dat dan zijn ?
Inderdaad... Jij werkt niet full time. Je bent op alle mogelijke uren van de dag aan het posten en je hebt er tijd voor zat.
Maak de mensen nu toch niks wijs waarvan ze zelf kunnen zien dat het lulkoekjes zijn.

Tja, voor sommigen is dat een ver-van-mijn—bed-show …

En ja, ik werk voltijds … en eveneens met volle goesting (in tegenstelling tot sommigen anderen op dit forum die “werken” blijkbaar een vies woord vinden)

Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
De pot en de ketel …MarsellusWallace schreef: ↑Gisteren 18:30Ja ik heb door mijn job ook bijna geen tijd om hier te posten, net zoals jij en carpe.VincentVega schreef: ↑Gisteren 17:43
Ik vraag mezelf af hoe ik er in slaag om ook nog een voltijdse job uit te oefenen (in tegenstelling tot het werkloze profitariaat op dit forum dat daarvoor alle tijd heeft).
![]()
![]()

Wie het schoentje past, trekke het aan

Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
- MarsellusWallace
- Newbie
- Contacteer:
- MarsellusWallace
- Newbie
- Contacteer:
Ik zal de ketel zijn, jij de pot.VincentVega schreef: ↑Gisteren 19:40De pot en de ketel …MarsellusWallace schreef: ↑Gisteren 18:30
Ja ik heb door mijn job ook bijna geen tijd om hier te posten, net zoals jij en carpe.![]()
![]()
![]()
Wie het schoentje past, trekke het aan![]()
Onze schoenen houden we aan.

Aangezien de pot en de ketel allebei in dit topic zitten vandaag, namelijk Pot Carpe en Ketel Vincent, mag ik het ook effe dubbel doen.
Dat van de pot en de ketel gebruiken ze heel graag... Is zelfs al afgezaagd.
Maar veel spiegels zijn er niet bij hen thuis. Ze kunnen die eigenlijk wel gebruiken.
Alhoewel : een echte narcist heeft geen correcties aan zijn zelfbeeld nodig. Dat beeld is altijd wel perfect.
Jaja, leg het mor oit.
Aangezien ikzelf en anderen hier je hoofdnick kennen en we allemaal weten dat die uitbolt in plaats van nog full time te werken...
Ben je maar moeite aan het doen voor niks. Je bent van je eerste leugen zeker niet doodgegaan.
Nee - nee. Je profiteert van die systemen van links die je vervloekt om wat minder te werken. Normaal gezien is je dat gegund maar ga dan op een ander zeveren over profitariaat. Allemaal slap gezwets.
Zoals met dat pensioen zeker he ? Consequentie was niet nodig voor iemand die zichzelf liefheeft in overvloedige mate.
Dat van de pot en de ketel gebruiken ze heel graag... Is zelfs al afgezaagd.
Maar veel spiegels zijn er niet bij hen thuis. Ze kunnen die eigenlijk wel gebruiken.
Alhoewel : een echte narcist heeft geen correcties aan zijn zelfbeeld nodig. Dat beeld is altijd wel perfect.

Aan de goede kant van de werkloosheid ... in een ploegensysteem.VincentVega schreef: ↑Gisteren 19:39
Nog nooit van een ploegensysteem gehoord?![]()
Tja, voor sommigen is dat een ver-van-mijn—bed-show …![]()
En ja, ik werk voltijds … en eveneens met volle goesting (in tegenstelling tot sommigen anderen op dit forum die “werken” blijkbaar een vies woord vinden)![]()
Jaja, leg het mor oit.
Aangezien ikzelf en anderen hier je hoofdnick kennen en we allemaal weten dat die uitbolt in plaats van nog full time te werken...
Ben je maar moeite aan het doen voor niks. Je bent van je eerste leugen zeker niet doodgegaan.
Nee - nee. Je profiteert van die systemen van links die je vervloekt om wat minder te werken. Normaal gezien is je dat gegund maar ga dan op een ander zeveren over profitariaat. Allemaal slap gezwets.
Zoals met dat pensioen zeker he ? Consequentie was niet nodig voor iemand die zichzelf liefheeft in overvloedige mate.
Ik heb ook een voltijdse job, ik slaag er niet om zo actief te kunnen zoals u. de plicht roept , weet je wel...VincentVega schreef: ↑Gisteren 17:43Ik vraag mezelf af hoe ik er in slaag om ook nog een voltijdse job uit te oefenen (in tegenstelling tot het werkloze profitariaat op dit forum dat daarvoor alle tijd heefthaelewyn schreef: 1 februari 2025, 12:21
Raar dat onze redenaar met de 15 nicks dat niet begrijpt.).
Bijgevolg dus de bedenking hoe je dagdagelijks zo op dit forum actief kan zijn met je "voltijdse job", of zit je maar wat te niksen op het werk (of je bent niet relevant daar) en je komt je heil dan maar zoeken op het forum tijdens de werkuren, van profitariaat gesproken inderdaad ...

En dat het goedkoopste antwoord wat te verwachten was hier te vinden.
(Altijd leuk en grappig te zien hoe bepaalden er zo goedkoop zich proberen uit te lullen
)
(Altijd leuk en grappig te zien hoe bepaalden er zo goedkoop zich proberen uit te lullen

VincentVega schreef: ↑Gisteren 19:39
En ja, ik werk voltijds … en eveneens met volle goesting (in tegenstelling tot sommigen anderen op dit forum die “werken” blijkbaar een vies woord vinden)![]()
Het is eerder dat ze graag populaire praat vertellen ten bate van de volgers.KV schreef: ↑Gisteren 21:45 En dat het goedkoopste antwoord wat te verwachten was hier te vinden.
(Altijd leuk en grappig te zien hoe bepaalden er zo goedkoop zich proberen uit te lullen![]()
)
VincentVega schreef: ↑Gisteren 19:39
Als er iemand het woord profiteur in zijn mond neemt aan die zijde, zijn de volgers direct mee en ook direct gelukkig.
"Heb je het gezien... ik heb het weer goed gezegd."
"Jaja, ik heb het gelezen. Hilarisch."
Enfin, er reageert daar niemand. Dat wil gewoonlijk zeggen dat ze bij de moderator gaan klagen... of >>
Dat ze een ban gaan vragen, theatraal gaan lopen omdat de gevraagde ban wordt teruggedraaid en wat later (uiteraard) even rap terug zijn met een andere naam.
Ondertussen komen de anderen wat dramatisch verongelijkt doen... en we zitten aan 130 minuten stomme film. Nadat het wat afkoelt verslapt het wat... dan zie je herhaaldelijk "de pot verwijt de ketel", al wat je zegt ben jezelf-nonsens en ander gewauwel.
Waarom is dat on topic ?
Het is dezelfde hoop schijnbewegingen en schijn-scheve-discussies als je van Trump ziet. Alleen liegt die wel nog een pak meer en erger.