Peiling nieuw beleid VS
Re: Peiling nieuw beleid VS
Maar toch was het in de laatste dagen en uren nog een spannende race die onverwacht ten gunste vhan Trump werd beslecht.CarpeNoctem schreef: ↑Vandaag 09:23 Zo verloor Joe Biden 9 (!) volksvertegenwoordigers halfweg zijn ambtstermijn, met alle gevolgen vandien.
En ongeacht het kiessysteem bleef het toch spannend tot het laatste moment.
Dat ontkracht toch grotendeels wat jij zegt.
Enfin. Veel maakt het allemaal niet uit. Het is Trump voor vier jaar... waarschijnlijk.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Re: Peiling nieuw beleid VS
Nog ééntje van de deugpronkers om het af te leren:Abatoetnie schreef: ↑17 maart 2025, 14:15En met dat laatste kan ik trouwens ook heel hard lachen, zoals je ziet zo'n woker of "deugpronker" ben ik dan ook weer niet, ik denk er wel aan om zo'n stickers te verkopen ... zo'n briljant ondernemer ben ik dan ook welCarpeNoctem schreef: ↑17 maart 2025, 13:43En ik vind het ongemeen grappig hoe de deugpronkende wokers die zijn eerste en beste klanten waren bij Tesla, nu een sticker moeten kopen voor op hun Tesla om daar dan weer mee te deugpronken.![]()
![]()

Maar minder grappig is dat het niet bij woorden blijft. De deugpronkers gaan ook tot vandalisme over:
Er vergeten een aantal van die vandalen dat die Tesla's wel een sentry-mode hebben

Woke idiot caught on camera
Hiermee kunnen TDS'ers aftellen:

A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell