Peiling nieuw beleid VS
Re: Peiling nieuw beleid VS
Ik antwoord met een quote van wat ik eerder zei :Abatoetnie schreef: ↑4 april 2025, 16:25Als dat je enige (tegen)reactie is dan vrees ik dat we eigenlijk nog weinig hebben om over te "discussiëren" (als dat het ooit geweest is ?), jammer.CarpeNoctem schreef: ↑29 maart 2025, 13:22
Wat er in de VS aan het gebeuren is? De macht van het overheidsapparaat wordt danig gekortwiekt, juist zoals de founding fathers het bedoeld hadden.
Ik juich dat natuurlijk toe.
haelewyn schreef: ↑3 april 2025, 09:18
Nog niet gezien ? Er zitten er hier een aantal waarbij in het hoofd de link niet kan gemaakt worden tussen rechts en iets slecht. En zo verdedigen ze zelfs Donald Trump op momenten dat het onzinnig wordt.
Want Donald is rechts. Hiep hiep hiep - hoera.
Als ze geen gelijk kunnen krijgen beginnen ze de waarheid om te keren.
Tja.... Als je zo hard gelooft in iets : dat krijg je er met een vriendelijk gesprek alleen niet uit.
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Toch leuk dat iemand ook voor die mensen opkomt en zorgt. Een stem is een stem, ongeacht je opleidingsniveau en rijkdomKleineSpaarder schreef: ↑4 april 2025, 19:14Dat geldt voor de fans van Trump: grotendeels low-income, low-educated zoals Vance ooit schreef.
"We kunnen het erg vinden, maar we moeten eerlijk zijn. We zijn vooral de partij van de low-income, low-educated".

Bij ons vind je die kiezers bij het VB en de PVDA. Vooruit en Groen zijn er eerder voor de pseudo-intellectuelen en de “woke people”.
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
Het zijn oneliners die de ene nu van de andere gebruikt , elk van beide(CN en VEGA) , op nog geen 2uurtjes verschil... Pulpfiction is on ...

Of .... zou het eerder zijn dat ze zich gewoon even van elkaars nick vergist hebben ?

Wel mooi om zienCarpeNoctem schreef: ↑3 april 2025, 15:49 Maar haelewyn en cijfers, het blijft een moeilijk huwelijk![]()

-
Laatst gewijzigd door haelewyn op 4 april 2025, 21:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Nu vraag ik me echt af wat je dan over NVA'ers en MR'ers vindt ....VincentVega schreef: ↑4 april 2025, 20:17Toch leuk dat iemand ook voor die mensen opkomt en zorgt. Een stem is een stem, ongeacht je opleidingsniveau en rijkdomKleineSpaarder schreef: ↑4 april 2025, 19:14
Dat geldt voor de fans van Trump: grotendeels low-income, low-educated zoals Vance ooit schreef.
"We kunnen het erg vinden, maar we moeten eerlijk zijn. We zijn vooral de partij van de low-income, low-educated".![]()
Bij ons vind je die kiezers bij het VB en de PVDA. Vooruit en Groen zijn er eerder voor de pseudo-intellectuelen en de “woke people”.
Beetje zoals je van Musk ook vond destijds ? Briljant ? Magnefiek voor de mensheid ?

Laatst gewijzigd door KV op 5 april 2025, 06:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Met als groot verschil dat "wij en de rest van de wereld" er niet voor heeft gekozen .....VincentVega schreef: ↑4 april 2025, 18:35Het volk krijgt de leiders die het verdientAbatoetnie schreef: ↑4 april 2025, 16:18
Dus omdat het in Turkije (al lang) misloopt moeten we wat er in de VS aan het gebeuren is dan maar laten passeren ?
Mocht Trump trouwens een "brave" burger geweest zijn dan had Biden niks om mee naar de rechtbank te trekken, nu hadden ze keuzes te over (en hoeveel is er "onder tafel" geregeld geweest ?) om mee naar de rechtbank te trekken.
Voor de wereld was het beter geweest dat die oranje bullebak nu zijn zeep aan het zoeken was in de douche van een zwaar bewaakte gevangenis in de VS, of je nu links, rechts of averechts bent, in een land van 340 miljoen inwoners was er toch meer keuze dan Biden (alléé Kamala) en Trump ?
De wereld zal de komende jaren niet ten goede veranderen en we zullen allemaal grote nadelen ondervinden door het "beleid" (tussen aanhalingstekens) van die oranje bullebak/kleuter maar ik hoop dat die 50,1 % van de Amerikanen die voor ervoor gekozen hebben het nog veel erger zullen mogen ondervinden !![]()
De meerderheid van het Amerikaanse volk heeft voor Trump gekozen. Daarmee zullen ze het dan ook de volgende 4 jaar moeten doen. En wij en de rest van de wereld ook.
Betekent dit dan dat het niveau op SG ook Low-income, low educated , intellectuele niveau schrijnend laag etc ... ook zo is dan ? Want de Poll in dit topic toont duidelijk dat er een groot deel achter Trump stond destijds en dit nog steeds het geval is.KleineSpaarder schreef: ↑4 april 2025, 19:14Dat geldt voor de fans van Trump: grotendeels low-income, low-educated zoals Vance ooit schreef.
"We kunnen het erg vinden, maar we moeten eerlijk zijn. We zijn vooral de partij van de low-income, low-educated".
Zo een geblunder zal het nu toch niet worden zeker ?haelewyn schreef: ↑4 april 2025, 21:16 Ik denk dat ik er vanavond nog een voorbeeld van zag... van zo'n nickverwisseling par erreur.
Als ik dat doe komt vega steevast de melodramatisch theatrale uithangen... en straks komen de fans met "de pot verwijt de ketel"..
Ook omgekeerd dus. De ketel verwijt de pot...![]()

Stel je voor dat CN plots met het plaatje van de uil komt aandraven ...
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
BrilantKV schreef: ↑4 april 2025, 21:17Nu vraag ik me echt af wat je dan over NVA'ers en MR'ers vindt ....VincentVega schreef: ↑4 april 2025, 20:17
Toch leuk dat iemand ook voor die mensen opkomt en zorgt. Een stem is een stem, ongeacht je opleidingsniveau en rijkdom![]()
Beetje zoals je van Musk ook vond destijds ? Brilant ? Magnefiek voor de mensheid ?![]()

Wat ik over Musk denk heb ik meermaals gepost en dat was niet allemaal zo positief. Enkel als ondernemer kan je niet anders zeggen dat hij succesvol is.
Ik zal zeker nooit geschreven hebben dat hij “magnefiek voor de mensheid” is.

- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Hieronder - nogmaals - mijn mening over Elon Musk …
Als jij daaruit besluit dat ik de lofzang van Musk speel dan is dat jouw mening. Ik ben in ieder geval niet blind voor wat hij als ondernemer heeft gepresteerd ...VincentVega schreef: Je bent - helaas - weer heel selectief en dus misleidend bezig want ik heb al meermaals aangegeven dat ik die man niet mag als persoon (het lijkt me een nerd, een beetje wereldvreemd en een showgast).
Maar als ondernemer kan je hem moeilijk een mislukking noemen. Kijk maar eens goed naar wat hij gedaan heeft met Tesla, Space X ... allemaal opgebouwd vanaf nul. Hoe hij dat heeft opgebouwd is een ander paar mouwen ...
Als politicus heb ik al te kennen gegeven dat ik vooral benieuwd ben wat hij van plan is ...
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Maar ja, bovenstaande nuances passen niet in jouw zwart/wit denken. Wie niet meedoet aan het rondje Musk bashen wordt weggezet als een Musk aanhanger.
Zodus, een dikverdiende …
LOL

Zodus, een dikverdiende …

Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Your point beingKV schreef: ↑4 april 2025, 21:13CarpeNoctem schreef: ↑3 april 2025, 15:49 Maar haelewyn en cijfers, het blijft een moeilijk huwelijk![]()

Ik vrees dat je teveel hallucinerende paddestoelen hebt gegeten op de laatste betoging