Peiling: presidentsverkiezingen VS 2024
- VincentVega
- Sr. Member
- Contacteer:
Re: Peiling: presidentsverkiezingen VS 2024
Ik zie nog veel meer Belgen hetzelfde doen …
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
Tuurlijk "denk" en weet ik dat....
Zoals ik dat hier vaak te lezen krijg.
Met als verschil : Als dat hier gebeurd , dan schreeuwt men moord en brand.
In Amerika en hoe het daar loopt met Musk vindt men dat dan heel democratisch
Kan ze geen ongelijk geven...
kan ze geen ongelijk geven
Er zijn er hier zelfs die zich vragen stellen bij de grapjes van Brembos . Kijk, daar heb ik dan weer totaal geen last van.
Wie er president wordt van de usa : ik heb daar mijn mening over maar dat is het dan ook.
Vragen stellen bij iets.... goh man, ben je niet wat te snel op korte tenen getrapt ?
Ik stel mij in mijn hangmat nog altijd vragen bij wat ik zelf wil. Ik weet er een antwoord op ook, op mijn vraag. Dus dat gaat allemaal snel voorbij hoor.
En jouw mening is net zoveel waard als de mening van ieder ander hier. Niets. Want eigenlijk zijn we allemaal maar een klein tijdelijk stofje op deze aardkloot.
Sommige stofjes zijn wel een beetje nuttiger dan andere.
Van Brembos heb ik overigens ook geen last. In het begin las ik het nog maar nu staat ie op mijn negeerlijst. Af en toe als ik me heel erg verveel klik ik nog wel eens een bericht open en dan lach ik eens minzaam.
Sommige stofjes zijn wel een beetje nuttiger dan andere.
Van Brembos heb ik overigens ook geen last. In het begin las ik het nog maar nu staat ie op mijn negeerlijst. Af en toe als ik me heel erg verveel klik ik nog wel eens een bericht open en dan lach ik eens minzaam.
En ondertussen krijgt JLo een koekje van eigen deeg.
https://www.hln.be/celebrities/elon-mus ... ~ab01cfed/
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Zouden ze daar in de VS Spaargids lezen?Kwakkie schreef: ↑Gisteren 12:44 En ondertussen krijgt JLo een koekje van eigen deeg.
Nog wat cijfers over de vooringenomendheid van de MSM:
Maar ook bij ons kon je niet naast de vooringenomendheid van ons journaille kijken.
Fake news! So sad
De journalist wiens naam niet toevallig wordt afgekort al BS...
Wat die allemaal uitkraamde over de VS ...
Een drie jaar voorwaardelijk wegens corruptie veroordeelde en vijf jaar uit zijn burgerrechten ontzette politicus over Trump. Eindelijk een expert aan het woord.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Ik overschat mijn huidige waarde op deze bol niet. Wees gerust. Ik ben het met je eens over bovenstaande.
--KNIP--
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Oei, watskeburt?
De mod weet zeker niet dat wij vaker zo converseren met elkaar?
Gelukkig niet geband ...
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Meestal treedt de mod alleen maar op als iets gemeld wordt dus misschien is dat de oorzaak.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Dat denk ik ook.
Je zou ergens moeten kunnen aanduiden dat je wel tegen een stootje kunt
Je zou ergens moeten kunnen aanduiden dat je wel tegen een stootje kunt
Ja een vinkje aanklikken met "I can take some hate speech, no worries"
Het onkruid was vandaag zelfs in 2 fasen gewied.
Inderdaad.. als de mod het er over vond : ik heb nog mijn best gedaan om braaf te blijven. Toch bedankt om geen ban uit te spreken.
II wil graag zuinig zijn op mijn haelewyn- nick.
Inderdaad.. als de mod het er over vond : ik heb nog mijn best gedaan om braaf te blijven. Toch bedankt om geen ban uit te spreken.
II wil graag zuinig zijn op mijn haelewyn- nick.