Peiling: presidentsverkiezingen VS 2024
- VincentVega
- Sr. Member
- Contacteer:
Re: Peiling: presidentsverkiezingen VS 2024
Dankjewel …mver schreef: ↑Gisteren 12:22Bemoedigend, al heb ik het niet in detail gelezen.VincentVega schreef: ↑Gisteren 11:55 Andere cijfers? U vraagt, wij draaien ,,,
https://taxfoundation.org/data/all/fede ... data-2024/
IMG_1430.png
Vele vragen. Wie zoekt, die vindt …
Verbeter me als ik fout ben maar zitten de mensen die geen belastingen betalen ook niet in de 20% armsten uit de tabel van Spaarplan? Ik denk van wel …
Sterker nog, hun aandeel daarin is groter dan wanneer je de 50% armsten neemt …
Bwa, het bewijst vooral dat je met misleidende grafieken sommigen gemakkelijk kan beïnvloeden. Als je enkel de belastingen van staten voorstelt als zijnde de belastingen op inkomsten in de USA en de belangrijkste belastingen op inkomsten (de federale belastingen) “vergeet”, dan kan je inderdaad soms tot rare conclusies komen
Jammer … maar dat is dan jouw keuze
Misschien past het resultaat ook niet in jouw narrative. Of die van Spaarplan
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
Mensen die slimmer zijn dan elk van ons zijn ook fan van Trump en Musk.
https://www.hln.be/binnenland/waarom-be ... ~aca94da5/
Heb jij Noels en Coucke zo hoog op ? Of heb je gewoon een alternatieve definitie van "slim"?Kwakkie schreef: ↑Gisteren 18:10 Mensen die slimmer zijn dan elk van ons zijn ook fan van Trump en Musk.
Ow ... Coucke en Noels ? Jaja, ik ben onder de indruk.
Zouden die ook gaan lopen als brembos een grapje maakt ?
We moeten zeker de kant op die zij aangeven.
Ik zou het ook eens aan Noel Slangen vragen.
Zouden die ook gaan lopen als brembos een grapje maakt ?
We moeten zeker de kant op die zij aangeven.
Ik zou het ook eens aan Noel Slangen vragen.
Laatst gewijzigd door haelewyn op 13 november 2024, 19:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Conner is geen fan van Trump en Musk en is ook slim.
Dankjewel …VincentVega schreef: ↑Gisteren 16:21 [quote=mver post_id=633079 time=1731496961 user_id=727
Bemoedigend, al heb ik het niet in detail gelezen.
Vele vragen. Wie zoekt, die vindt …
Verbeter me als ik fout ben maar zitten de mensen die geen belastingen betalen ook niet in de 20% armsten uit de tabel van Spaarplan? Ik denk van wel …
Sterker nog, hun aandeel daarin is groter dan wanneer je de 50% armsten neemt …
Bwa, het bewijst vooral dat je met misleidende grafieken sommigen gemakkelijk kan beïnvloeden. Als je enkel de belastingen van staten voorstelt als zijnde de belastingen op inkomsten in de USA en de belangrijkste belastingen op inkomsten (de federale belastingen) “vergeet”, dan kan je inderdaad soms tot rare conclusies komen
Jammer … maar dat is dan jouw keuze
Misschien past het resultaat ook niet in jouw narrative. Of die van Spaarplan
[/quote]
Nog 1 keer om het af te leren want ik wil niet dat het een uit de hand gelopen hobby wordt zoals bij sommige mensen .
Het artikel: TLDR om zelf alles uit te pluizen.
Die 20 %, wie geen belastingen betaalt, zal daar inderdaad ook wel tussen zitten, maar als ze dan nog meer betalen dan de 1 % rijksten .
Ik vind niet dat Spaarplan hier mensen misleidt. Iedereen weet wel dat er op al die niveaus belastingen zijn. Maar ik weet natuurlijk niet wat hij anders soms doet . Ik lees dit soort discussies meestal ook alleen diagonaal. En zoals je weet steek ik er normaal zelf mijn tijd niet in.
Het gaat dus niet om wat past in mijn narrative, maar wat past in mijn tijdsschema. Ik laat de narratives verder aan jou over .
Musk mag dan wel slim zijn een halve gare is het zeker. Amerika is naar de kl, belangenvermenging zal welig tieren..
Niemand heeft schrik van Brembos Haelewyn . Is niet grappig, kan niet discussiëren, is niet ad rem en heeft maar een paar trucjes in huis, die iedereen tot vervelens toe gehoord heeft. Gaap.
Is hier dan nog niemand gaan lopen van Brembos ? Wie hier is er allemaal niet mee met de forumactualiteit (?) Of was ik gewoon mis. Het kan wel hoor..
Conner denkt dat hij slim is. En dat zijn de ergsten.
Ik heb gelezen over wie Trump voorgedragen heeft voor topfuncties in zijn regering. Allemaal figuren die niet geselecteerd zijn om hun competentie of ervaring maar omdat ze uiterst rechts en hondstrouw aan Trump zijn. Ze zijn zelfs zo controversieel dat Trump erover denkt om hun goedkeuring door de Senaat, waar de Republikeinen nochtans in de meerderheid zijn, over te slaan. Dat belooft. Ik ben echt benieuwd naar wat er gaat gebeuren vanaf 20 januari.
Misschien willen we dat liever nog even niet weten....Yaris schreef: ↑Gisteren 23:13 Ik heb gelezen over wie Trump voorgedragen heeft voor topfuncties in zijn regering. Allemaal figuren die niet geselecteerd zijn om hun competentie of ervaring maar omdat ze uiterst rechts en hondstrouw aan Trump zijn. Ze zijn zelfs zo controversieel dat Trump erover denkt om hun goedkeuring door de Senaat, waar de Republikeinen nochtans in de meerderheid zijn, over te slaan. Dat belooft. Ik ben echt benieuwd naar wat er gaat gebeuren vanaf 20 januari.
We hadden bv al het genie van de Karpaten, nu eindelijk ook een genie in het witte huis. Ik zie het nieuwe genie graag bezig:
https://m.youtube.com/watch?v=2i4JxWkSYzU
https://m.youtube.com/watch?v=2i4JxWkSYzU
bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen