Peiling: presidentsverkiezingen VS 2024
Re: Peiling: presidentsverkiezingen VS 2024
Trump heeft dat boek niet eens zelf geschreven
Wel journalist Tony Schwartz
Wel journalist Tony Schwartz
Schwartz called writing the book his "greatest regret in life, without question," and both he and the book's publisher, Howard Kaminsky, alleged that Trump had played no role in the actual writing of the book
75% aandelen, 16% obligaties, 9% cash
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Je stopt net op tijd met je citaat
Maar het zou best kunnen. Trump lijkt me ook niet echt een schrijver. Of een lezer for that matter
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Wie zegt er dat Zuckerberg plooit voor wat dan ook? Er zijn voor hem toch alleen voordelen? Ze zullen er allemaal veel deugd van hebben en een betere bottom line van wat minder krankzinnig woke te zijn. Waarom denk je dat de Amerikanen massaal voor Trump gestemd hebben? Voor zijn ravissante persoonlijkheid? Ze hebben vooral tegen de waanzin van de Biden administratie gestemd. Losgeslagen woke, wat veel mensen hier niet eens weten, als ze alleen de MSM volgen. Hele mensenzeeën binnenlaten aan open grenzen om ze dan stemrecht te geven terwijl ze nog illegaal zijn enz.
En hoor jij jezelf bezig? Alsof die mastodonten "hun activiteiten gaan moeten stoppen" . Trouwens, die hele tekening is onnozel. US verkiezingen worden allang "gekocht". De hele campagne van beide partijen wordt gefinancierd door rijke geldschieters, die dan uiteraard boter bij de vis willen.
Laatst gewijzigd door mver op 8 januari 2025, 14:07, 1 keer totaal gewijzigd.
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Het is je geluksdag!reteiP schreef: ↑Gisteren 12:07 Trump heeft dat boek niet eens zelf geschreven
Wel journalist Tony SchwartzSchwartz called writing the book his "greatest regret in life, without question," and both he and the book's publisher, Howard Kaminsky, alleged that Trump had played no role in the actual writing of the book
Je hebt vandaag een nieuw woord geleerd: GHOSTWRITER
"Een ghostwriter, schaduwauteur of spookschrijver is een auteur die op verzoek iets schrijft voor een ander. Een ghostwriter kan volledig zelfstandig schrijven zonder als auteur vermeld te worden. De publicatie verschijnt dan alsof het van de opdrachtgevende auteur (ook wel 'hoofdauteur' genoemd) is."
Mensen kunnen verschillende redenen hebben om een ghostwriter in te schakelen. Zoals wanneer iemand zelf geen schrijverservaring heeft, maar wel ervaringen heeft meegemaakt geschikt voor een verhaal (bijvoorbeeld een topsporter, politicus, popster of ander bekend iemand), of iemand met dyslexie. Het is ook mogelijk dat tijdgebrek een reden is, de hoofdauteur heeft het te druk om zelf te schrijven: dit is vaak het geval bij directeuren, ceo's en politici"
Niks verkeerd mee. Velen doen dat, vooral politici (o.a. Bill Clinton, Hillary Clinton, Michelle Obama ...).
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
De verkiezingen liggen reeds achter de rug. Waar het nu om draait, zijn de activiteiten van deze ondernemingen (en hun eerder progressieve CEOs) na de verkiezingen. Zij pogen te ontsnappen aan de represailles van Trump door hem spreekwoordelijk oraal te bevredigen.
Ik heb gezegd.
Dat zijn gewoon veronderstellingen van jouw kant, meer niet. Foute veronderstellingen in mijn opinie. Het is gewoon een kostenbesparing voor Zuckerberg. Denk jij dat hij die kosten deed voor zijn plezier? En heb je zijn commentaar wel gehoord? Hij vond die fact checking pervers. Te politiek beïnvloed en ze zorgen voor minder vertrouwen in plaats van meer. De VRT is er wel in geslaagd om dat fout te vertalen in een versie die hen beter uitkomt : "ze waren te correct" . VRT, uw leverancier van met belastinggeld zelf gefinancierd fake news . Als jij daar je mosterd haalt, tja ...
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Hij moet nog altijd geïnaugureerd worden als president en het kot is al te kleinYaris schreef: ↑Gisteren 09:26 Zuckerberg, Bezos, Disney, McDonald's, ... Iedereen zal moeten plooien. Wie recht blijft staan zal het leven zo zuur gemaakt worden dat hij zijn activiteiten moet stopzetten.
https://npr.brightspotcdn.com/dims4/def ... artoon.jpg
Ik zal hetzelfde zeggen als wat ik 4 jaar geleden tegen de Trumpfans zei toen Biden de verkiezingen had gewonnen:
"Het Amerikaanse volk krijgt de president die het wil en die het verdient".
Trump heeft ditmaal de verkiezingen gewonnen en is eerlijk verkozen als president. GET OVER IT!!
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
Zuckerberg en Elon Musk zijn zogezegd voor de vrijheid van meningsuiting en tegen censuur op hun media. In de praktijk wil dat zeggen dat ze streven naar een ongeremde verspreiding van leugens, desinformatie, haatpraat en complottheorieën.
Het is meer het probleem van de Amerikanen dan dat van mij.VincentVega schreef: ↑Gisteren 17:14 Ik zal hetzelfde zeggen als wat ik 4 jaar geleden tegen de Trumpfans zei toen Biden de verkiezingen had gewonnen:
"Het Amerikaanse volk krijgt de president die het wil en die het verdient".
Trump heeft ditmaal de verkiezingen gewonnen en is eerlijk verkozen als president. GET OVER IT!!
Ik kan er natuurlijk wel een mening over hebben, ook al ben ik geen expert.
Het is een beetje alsof de Zastava Yugo in 2025 auto van het jaar zou worden.
Het is een belabberde keuze maar ik ga ervoor zorgen dat ik er zo weinig mogelijk last van heb.
Maar mijn eten smaakt me nog altijd even goed..
A propos..
Als we het in 2025 eens netjes hielden hier ? Dat wil niet zeggen dat we fan van de andere kant worden.
Maar gewoon een beetje minder hatelijk doen tegen die van de andere kant ?
Ga je dat kunnen ? Ik wel (denk ik toch).
Zien wie het het langste volhoudt ?
Laatst gewijzigd door haelewyn op 8 januari 2025, 17:38, 1 keer totaal gewijzigd.
@Yaris Streven naar nog wel. Sorry, maar dit is echt te onnozel voor woorden. Sommige mensen moeten echt van hun paardenbril en hun hersenspoeling af.
Sorry als dat lastig is, maar die mooie tweedeling in goeden en slechten die de MSM jullie voorkauwt, die bestaat niet. De wereld is rommeliger. Sommige mensen hebben het daar lastig mee en geloven liever leugens.Tja ...
Sorry als dat lastig is, maar die mooie tweedeling in goeden en slechten die de MSM jullie voorkauwt, die bestaat niet. De wereld is rommeliger. Sommige mensen hebben het daar lastig mee en geloven liever leugens.Tja ...
Over Trump worden veel waarheden door anderen daarentegen als leugens gecatalogeerd.
Dat is een beetje 'same same but different' dan.
Dat is een beetje 'same same but different' dan.
In een discussie over bijvoorbeeld Trump beschuldigen beide partijen elkaar van naïviteit, domheid, goedgelovigheid en blind zijn voor de werkelijkheid.
Trump liegt een eind weg. En je kan nog veel meer zeggen. Dat is het punt niet.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Correct. De MSM spuit dagelijks volop leugens. Dat is eigen aan die vrijheid.
Maar o wee als de andere kant ook een leugen vertelt. Dan is het kot te klein
Faecesboek wil nu ook af van die vooringenomen facttsjekkers. Community notes klaren die klus veel beter.
Laatst gewijzigd door CarpeNoctem op 8 januari 2025, 18:32, 2 keer totaal gewijzigd.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.