Peiling: presidentsverkiezingen VS 2024
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Re: Peiling: presidentsverkiezingen VS 2024
De paniek slaat toe in de linkse middens nu ze niet langer het monopolie op fake news hebben:
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Misschien beter eens nadenken voor je iets schrijft ipv VV in het belachelijke te trekken. Berichten in de "kroeg" tellen niet mee in de teller. Dus die 11 van jou kunnen er best 20 zijn.KV schreef: ↑Gisteren 14:27Ik weet niet waar je 20 berichten haalt, ik zie 11 berichten staan, maar soit. We zien de zaken wel vaker anders , ook nu blijkbaar weerVincentVega schreef: ↑Gisteren 14:15
Hmmm … een newbie met amper 20 berichten die nu toch al 3 x hetzelfde insinueert en doet alsof hij een oude getrouwe is
Dat moet dus iemand zijn met een definitieve ban die plots is herrezen onder een nieuwe nickname.
Ik vermoed Huisjetuintjefiets (hoewel die zogezegd definitief afscheid had genomen)
Het aantal berichten hoeft toch zoveel niet te betekenen ?
Je kan al jaren meelezen bij wijze van spreken en niet reageren. op die manier kan je volgens mij perfect een beeld hebben van de verschillende gebruikers.
Waarom leg je de link dat dat Huisjetuintjefiets zou zijn ?
Was bij deze account trouwens direct duidelijk dat het weer een Trol is ...
Ligt dat bij jullie nu echt zo moeilijk om dat ook gewoon toe te geven ??
Make Spaargids " Great Again ! "
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Yep, je heb al vanaf dag 1 je goede voornemens voor 2025 die je gisteren nog uitsprak verbroken ...
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Zo moeilijk is het niet om het TOTAAL aantal berichten van iemand te achterhalen. Gewoon de zoekfunctie gebruiken en zoeken op "dirkjan".KV schreef: ↑Gisteren 14:27Ik weet niet waar je 20 berichten haalt, ik zie 11 berichten staan, maar soit. We zien de zaken wel vaker anders , ook nu blijkbaar weerVincentVega schreef: ↑Gisteren 14:15
Hmmm … een newbie met amper 20 berichten die nu toch al 3 x hetzelfde insinueert en doet alsof hij een oude getrouwe is
Dat moet dus iemand zijn met een definitieve ban die plots is herrezen onder een nieuwe nickname.
Ik vermoed Huisjetuintjefiets (hoewel die zogezegd definitief afscheid had genomen)
Je kan al jaren meelezen bij wijze van spreken en niet reageren. op die manier kan je volgens mij perfect een beeld hebben van de verschillende gebruikers.
Geen dank. Je bent nooit te oud om bij te leren.
O ja, voor al je andere vragen: ik heb een geheime methodiek om dergelijke zaken te achterhalen ... maar die is dus geheim.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Om het met jouw woorden te zeggen : Tut tut tut.. geen objectieve informatie meer geven viel niet onder de afspraak. Als je het daarmee wil uitbreiden moet jeVincentVega schreef: ↑Gisteren 17:00Yep, je heb al vanaf dag 1 je goede voornemens voor 2025 die je gisteren nog uitsprak verbroken ...
het maar laten weten.
Er was geen akkoord want jij (+ die 10 andere) hebt (hebben) het niet onderschreven.
Net hetzelfde heb ik ooit besproken met CN.. als je niet dezelfde bent moet je met hem toch eens overleggen.VincentVega schreef: ↑Gisteren 17:25 O ja, voor al je andere vragen: ik heb een geheime methodiek om dergelijke zaken te achterhalen ... maar die is dus geheim.
Mijn methodiek en partners in crime zijn ook geheim... iedereen gelijk dus.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Dus KV kan ook niet tellen, en dan haelewyn met zijn befaamde dyscalculie. Zou het dan toch?
Voor de slechte verstaander: ik denk niet dat KV nog een andere nick van haelewyn is.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Het was dan ook geen tweezijdige overeenkomst maar een goed voornemen. Of dat dacht ik toch …haelewyn schreef: ↑Gisteren 17:59Er was geen akkoord want jij (+ die 10 andere) hebt (hebben) het niet onderschreven.VincentVega schreef: ↑Gisteren 17:00 Yep, je heb al vanaf dag 1 je goede voornemens voor 2025 die je gisteren nog uitsprak verbroken ...
Ik had het in ieder geval al tot op heden volgehouden
Soit, we kunnen dus terug normaal tegen elkaar doen nu je na 1 dag al door de mand bent gevallenhaelewyn schreef: ↑8 januari 2025, 17:35 A propos..
Als we het in 2025 eens netjes hielden hier ? Dat wil niet zeggen dat we fan van de andere kant worden.
Maar gewoon een beetje minder hatelijk doen tegen die van de andere kant ?
Ga je dat kunnen ? Ik wel (denk ik toch).
Zien wie het het langste volhoudt ?
Ik vind dat ik mijn voornemen niet geschonden heb.
Maar aangezien we zelden over iets hetzelfde denken : terug naar normaal. Mij allemaal best. Maar het ware beter anders. Vraag maar aan de moderator (veronderstel ik).
Destereir slaapt. De anderen slapen nog meer en al langer.
Ik ben niet KV.
Er was niets te rekenen dus kan ik me ook niet misrekend hebben.
Maar aangezien we zelden over iets hetzelfde denken : terug naar normaal. Mij allemaal best. Maar het ware beter anders. Vraag maar aan de moderator (veronderstel ik).
Iedereen mag het weten. Ik heb maar één operationele nick.CarpeNoctem schreef: ↑Gisteren 18:05Dus KV kan ook niet tellen, en dan haelewyn met zijn befaamde dyscalculie. Zou het dan toch?
Voor de slechte verstaander: ik denk niet dat KV nog een andere nick van haelewyn is.
Ik ben niet KV.
Is het mogelijk mij even uit te leggen wat daar belachelijk aan maken is ?voorheenCP1234 schreef: ↑Gisteren 16:48Misschien beter eens nadenken voor je iets schrijft ipv VV in het belachelijke te trekken. Berichten in de "kroeg" tellen niet mee in de teller. Dus die 11 van jou kunnen er best 20 zijn.KV schreef: ↑Gisteren 14:27
Ik weet niet waar je 20 berichten haalt, ik zie 11 berichten staan, maar soit. We zien de zaken wel vaker anders , ook nu blijkbaar weer
Die "11 van mij" is er wat staat naast de gebruikersaccount , zijn andere "soort van tellingen" dan toch belangrijk ? dan moeten ze maar gewoon allemaal geteld worden i.p.v. verschillende methodes te gebruiken
En als je een voorbeeld wilt van belachelijk maken , of belachelijk doen (personen niet met hun naam kunnen aanspreken) :
Laat het toevallig weer van ..... VeGa zijn ... (Het zal toeval zijn zeker ?)
Geen idee , zoals in het verleden al gezegd : ik let daar zo niet op of ik stoor me er zo niet aan .voorheenCP1234 schreef: ↑Gisteren 16:48 Was bij deze account trouwens direct duidelijk dat het weer een Trol is ...
Ligt dat bij jullie nu echt zo moeilijk om dat ook gewoon toe te geven ??
(Ik stoor me dan eerder meer aan megalomaan , éénzijdig getint gezever)
Laatst gewijzigd door KV op 9 januari 2025, 21:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Toch dank ik je.VincentVega schreef: ↑Gisteren 17:25Zo moeilijk is het niet om het TOTAAL aantal berichten van iemand te achterhalen. Gewoon de zoekfunctie gebruiken en zoeken op "dirkjan".KV schreef: ↑Gisteren 14:27
Ik weet niet waar je 20 berichten haalt, ik zie 11 berichten staan, maar soit. We zien de zaken wel vaker anders , ook nu blijkbaar weer
Knipsel dirkjan.JPG
Geen dank. Je bent nooit te oud om bij te leren.
Hoewel ik er eigenlijk geen interesse in had is het interessant te weten dat je via omwegen toch dergelijke zaken kunt te weten komen (hoewel ik niet denk daar ooit gebruik van te zullen maken)
Dat Kroegberichten niet meetellen wist ik, ik ga dus gewoon af op te teller die bij de Nick staat. Het komt zelfs niet in mij op om dat via andere omwegen proberen te weten te komen. 11 berichten of 20 berichten... whatever ...
Jammer , je zou er veel gezag en aanzien mee kunnen winnen ....VincentVega schreef: ↑Gisteren 17:25 O ja, voor al je andere vragen: ik heb een geheime methodiek om dergelijke zaken te achterhalen ... maar die is dus geheim.
Wat heeft dit met "niet kunnen tellen" te maken ? Voor alle duidelijkheid : het is kijken en lezen.CarpeNoctem schreef: ↑Gisteren 18:05Dus KV kan ook niet tellen, en dan haelewyn met zijn befaamde dyscalculie. Zou het dan toch?
Wat staan die "berichtaantallen" dan bij de gebruiker te doen als ze toch niet adequaat zijn en een aantal via omwegen hier het werkelijk aantal van berichten gaat gaan opspeuren ? Rare logica heb jij ....
Maar goed, de logica van bizarre forumsoftware om 2 soort tellingen van berichten bij te houden ontgaat me eigenlijk ook wel ....
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door KV op 9 januari 2025, 22:10, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Je bent DhallouinR toch ? Hallouin is Frans voor Halewynhaelewyn schreef: ↑Gisteren 20:24 Ik vind dat ik mijn voornemen niet geschonden heb.
Iedereen mag het weten. Ik heb maar één operationele nick.CarpeNoctem schreef: ↑Gisteren 18:05
Dus KV kan ook niet tellen, en dan haelewyn met zijn befaamde dyscalculie. Zou het dan toch?
Ik ben niet KV.
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
Nee. Wie dat is, is me een raadsel.