Peiling: presidentsverkiezingen VS 2024
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Peiling: presidentsverkiezingen VS 2024
Euh … kijk nog eens heel goed naar het bewuste bericht van mij (een paar berichten geleden, 10u35)KV schreef: ↑12 januari 2025, 11:52Wat je punt betreft omtrent "selectief zijn misleidend" zijn betreft is dat niet mijn tactiek maar jou tactiek.VincentVega schreef: ↑12 januari 2025, 11:35
Je bent - helaas - weer heel selectief en dus misleidend bezig want ik heb al meermaals aangegeven dat ik die man niet mag als persoon (het lijkt me een nerd, een beetje wereldvreemd en een showgast).
Je haalt er bewust het ene berichtje uit dat net aantoont dat ik ik niet selectief-misleidend bezig ben
Het berichtje waarin je persoonlijk aangeeft dat je die man eigenlijk niet mag, maar je er jammergenoeg uithaalt (anders slaag je niet in je misleidend gedrag)
Ik laat geen enkele van jouw verwijzingen naar mijn berichten weg (ook niet die waar ik zeg dat ik die man niet mag). Maar ik heb al veel meer dingen over Musk geschreven dan enkel die 2 berichten die jij er selectief uit neemt en mijn oordeel over Musk is niet zo positief, zeker niet opdat jij mij zou mogen toedichten dat ik de man een lofzang toedicht.
Laatst gewijzigd door VincentVega op 13 januari 2025, 08:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Peiling: presidentsverkiezingen VS 2024
Misschien kan je ook nog even jouw visie op multimiljardairs - in het bijzonder die uit China - toelichten?
VincentVega schreef: ↑12 januari 2025, 11:46 We weten op dit forum intussen hoe KV denkt over ondernemers en ondernemerschap.
En ook hoe hij denkt over het Westen en China.
Deze was voor mij de knaller van 2024 : in China zijn er geen Musks ...
KV schreef: Ik stel enkel vast dat in China er geen Musk leeft die op kap van zijn maatschappij zich rijk kan maken en aan de top van de macht kan belanden in dat land.
Strikt genomen heeft KV gelijk: in China is er geen 1 Elon Musk maar zijn er zo'n goede 969 Elon Musks ofte multimiljardairs "die zich op de kap van de maatschappij rijk maken en aan de top van de macht belanden" want in totaal 969 Chinese multimiljardairs zijn opgenomen in de lijst van multimiljardairs voor 2023 (dat zijn er meer dan de VS of enig ander land hebben trouwens).
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid