Peiling: voor wie zou jij stemmen voor president van de VS?
-
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Peiling: voor wie zou jij stemmen voor president van de VS?
momenteel verdienen ze trump in mijn ogen (en dat is niet positief in mijn ogen).Every nation gets the government it deserves
Het is tijd dat de mensen wakker worden en dit derdewereldland zich herpakt en er iets van maakt.
Succes mensen! Wens jullie mooie returns!
Sinds 30 jaar ben ik elk jaar ongeveer 4 maand in de USA- werken en voor vakantie gecombineerd.
Ik ben er niet stemgerechtigd, maar ik zou zeker voor Trump gaan. De beste keuze voor iedereen die werkt en spaart.
Degenen die moeten krijgen hebben meestal een andere voorkeur.
Ik ben er niet stemgerechtigd, maar ik zou zeker voor Trump gaan. De beste keuze voor iedereen die werkt en spaart.
Degenen die moeten krijgen hebben meestal een andere voorkeur.
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.
Freedom is not free.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
In het weekeinde hebben de kluntn's gedaan waar de Biden-entourage voor vreesde: hun steun voor hem uitgesproken
In een hilarisch filmpje zie je den Bill verveeld zitten luisteren naar het gezaag van Hillary terwijl hij duidelijk liever op de Lolita-express naar Epsteins eiland had gezeten.
In een hilarisch filmpje zie je den Bill verveeld zitten luisteren naar het gezaag van Hillary terwijl hij duidelijk liever op de Lolita-express naar Epsteins eiland had gezeten.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
En de persiflages erop komen ook al:
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Trump is genomineerd voor de Nobelprijs voor de Vrede. Daar zal GreenDean blij mee zijn.
Te begrijpen reactie.
Het ging niet om de plaats waar hij was maar over het uitzicht waar hij op dat ogenblik al dan niet van genoot.
Hoe zou je, afhankelijk van je primaire gender, zelf zijn?
Den Bill, nog een politicus die na afloop het zich waarschijnlijk beklaagt dat hij niet anoniem zijn gang kon gaan.
Trump is nergens minder populair dan in België - zelfs bij Extreemrechts.
Slechts 9% van de Belgen vertrouwt Trump. Bij de Vlaams Belang aanhangers is het ook maar een povere 24%
Slechts 9% van de Belgen vertrouwt Trump. Bij de Vlaams Belang aanhangers is het ook maar een povere 24%
Politici zijn in België sowieso niet populair. En kan je het ons kwalijk nemen met al die cinema?
Portefeuille: Aedifica - Ageas - Alfen - Alibaba - AMG - Barco - Bpost - Cofinimmo - ING - KBC - KBC Ancora - Montea - Nvidia - Shell - Shurgard - Solvay - Syensqo - Umicore - VGP - Xior
En de prijs voor het achterlijkste volk op aarde gaat naar... Juist!MoreOrLess schreef: ↑16 september 2020, 16:52 Trump is nergens minder populair dan in België - zelfs bij Extreemrechts.
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.
Freedom is not free.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Voor de liefhebbers: vanavond om 20u. Eastern Time ( vannacht om 2u. bij ons) gaat het langverwachte debat door tussen Trump en Biden.
Het wordt afwachten als Biden een heldere dag heeft anders wordt hij opgepeuzeld door Trump ...
Wie het nuttige aan het aangename wil paren kan er een drinkspelletje aan koppelen:
Dronkenschap gegarandeerd
Het wordt afwachten als Biden een heldere dag heeft anders wordt hij opgepeuzeld door Trump ...
Wie het nuttige aan het aangename wil paren kan er een drinkspelletje aan koppelen:
Dronkenschap gegarandeerd
Als men een slokje booz zou drinken elke keer Trump een leugen vertelt, dan wordt dat coma-zuipen. Je belandt op de spoed
Door de geschiedenis heen is het al bewezen : een president die slechts één termijn aan de macht blijft, dat heeft een zeer negatieve invloed op de economie. Ook al is die president niet zo bekwaam, tijdens de tweede termijn regeren ze verstandiger en rustiger, omdat ze weten dat het hun laatste jaren zijn. En ook de bevolking heeft zich al lang neergelegd bij de fratsen van hun president. Een nieuwe -biden- moet weer alles opnieuw gaan bewijzen.
Daarom laat Trump maar blijven. (wijzig nooit een winnende ploeg)
Daarom laat Trump maar blijven. (wijzig nooit een winnende ploeg)
Man man man, het was een partijtje modder gooien naar elkaar. Mocht ik daar staan in het gestalte van Joe Biden zou ik persoonlijke aanvallen echt wel achterwege laten en de focus leggen op de inhoud van de thema's. Trump zal er plezier in scheppen om ongehoorde meningen te spuwen maar als je daar niet op in gaat dan zal zijn vis niet bijten en zal hij gefrustreerd geraken. Als de Amerikaan dat ziet is het over met Trump en kan Joe Biden zijn grote smile tonen. Diplomatisch reageren moet hij doen!
Als je 100% zeker weet dat je niet in schandalen betrokken bent, kan Biden daar nog even op ingaan en bv. heel kort even vermelden van 'Prima kerel, ik laat je morgen de documenten bezorgen'. Doe het dan (bij ernstige aantijgingen) ook via de media zodat de bevolking ook beseft dat het de waarheid is.
Maar beschuldig Trump niet, want dan begint dat modder gooien opnieuw.
Kan toch niet zo moeilijk zijn?
Je staat tegenover een brulaap, dat weet je al maanden maar de truc is net om er niet in mee te gaan, jouw verhaal te vertellen en de brulaap tegen een muur te laten brullen!
Maar nee, Joe Biden gaat er op in en begint die aap te voeden. Dat toont dus de macht van Trump en dan zou ik geneigd zijn om op Trump te stemmen want iemand die domineert kan internationaal ook dominant zijn!
Trump komt hier als winnaar uit!
Als je 100% zeker weet dat je niet in schandalen betrokken bent, kan Biden daar nog even op ingaan en bv. heel kort even vermelden van 'Prima kerel, ik laat je morgen de documenten bezorgen'. Doe het dan (bij ernstige aantijgingen) ook via de media zodat de bevolking ook beseft dat het de waarheid is.
Maar beschuldig Trump niet, want dan begint dat modder gooien opnieuw.
Kan toch niet zo moeilijk zijn?
Je staat tegenover een brulaap, dat weet je al maanden maar de truc is net om er niet in mee te gaan, jouw verhaal te vertellen en de brulaap tegen een muur te laten brullen!
Maar nee, Joe Biden gaat er op in en begint die aap te voeden. Dat toont dus de macht van Trump en dan zou ik geneigd zijn om op Trump te stemmen want iemand die domineert kan internationaal ook dominant zijn!
Trump komt hier als winnaar uit!