Peiling: Zomeruur/winteruur?
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Re: Peiling: Zomeruur/winteruur?
Uit onderstaande infographic kun je toch wel afleiden dat ons huidig wisselen van uur toch wel het minste kwaad is:
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
- VincentVega
- Sr. Member
- Contacteer:
Dat weet ik zo nog niet.CarpeNoctem schreef: ↑27 oktober 2024, 09:03 Uit onderstaande infographic kun je toch wel afleiden dat ons huidig wisselen van uur toch wel het minste kwaad is:
Als ik vandaag sommige discussies hier op het forum lees, dan vrees ik dat die omschakeling toch wel een grote impact heeft op het verstandelijk vermogen.
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Ook waarVincentVega schreef: ↑27 oktober 2024, 12:15Dat weet ik zo nog niet.
Als ik vandaag sommige discussies hier op het forum lees, dan vrees ik dat die omschakeling toch wel een grote impact heeft op het verstandelijk vermogen.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Allemaal zwaar overroepen. Als ik op een woensdag een uur minder slaap, dan ga ik daar geen maanden last van hebben ...
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Wat doen al die mensen dan als ze naar Engeland gaan, of ergens naar Europa waar er uur verschil is met ons ?
Ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat ze niet naar Griekenland gaan omdat ze teveel last hebben van het uurverschil.
Ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat ze niet naar Griekenland gaan omdat ze teveel last hebben van het uurverschil.
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
- voorheenCP1234
- Sr. Member
- Contacteer:
Het grote probleem is dat er zo'n heisa over gemaakt wordt. Tegelijkertijd toont het het falen van onze geldverslindende EU-put zeer goed daar ze al jaar en dag bezig zijn met hier een oplossing voor te zoeken.
Als iemand afkomstig uit de luchtvaart, toch even schetsen hoe problematisch dit elke half jaar is voor de vele connectie-vluchten die er zijn tussen landen die deze uurwissel doen en niet.
Als iemand afkomstig uit de luchtvaart, toch even schetsen hoe problematisch dit elke half jaar is voor de vele connectie-vluchten die er zijn tussen landen die deze uurwissel doen en niet.
Make Spaargids " Great Again ! "
En ook zo handig dat Europa het zo nodig op een andere datum moet doen dan de US. Echt over nagedacht.voorheenCP1234 schreef: ↑27 oktober 2024, 16:54 Het grote probleem is dat er zo'n heisa over gemaakt wordt. Tegelijkertijd toont het het falen van onze geldverslindende EU-put zeer goed daar ze al jaar en dag bezig zijn met hier een oplossing voor te zoeken.
Slecht van de EU dan ? Of van de US ?
Opinions are like assholes. Everybody has one and they all stink.