pensioensparen uitbetaald
TIP
Gebruik onze vergelijkers pensioensparen via verzekering
- pensioensparen via fonds
Re: pensioensparen uitbetaald
Mijnheer Bracke,Bracke schreef: ↑15 november 2018, 19:09 Mijn ervaring met pensioensparen vanaf de eerste dag dat het bestond en dat ik er jaarlijks aan deelnam, 1976 of zo, is dit : DIK BOERENBEDROG op de dag van uitbetaling bleet je de ogen uit je kop : VEEL minder dan aangekondigd.
Ik wou dus eens andere mensen hierover horen, dus geen jonge snulletjes die hier alles volzeveren.
Het kan inderdaad zijn dat je bedrogen bent. Het fiscale pensioensparen is pas opgestart in 1987.
Misschien kan jij je ervaring hier delen om aan te geven wat je van de anderen verwacht?
Maatschappij, welke bedragen wanneer gestort, welke beloftes ontvangen, wat echt gekregen?
Aan de anderen stel ik voor dat jullie wacht tot bracke zijn voorbeeld gegeven heeft.
Laatst gewijzigd door B7H4long op 15 november 2018, 19:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Het lijkt wel of dit forum wordt gedirigeerd door enkele banken die zulke kritische vragen best kan missen, en hun afgietsels opdracht geven om zulke mensen belachelijk te maken en buiten te gooien.
Als jij verder de forumleden blijft beledigen, omdat je niet snel genoeg antwoord krijgt, dan zal er op den duur niemand meer willen reageren.
Er zijn hier wel enkele gepensioneerde forumleden, maar of die allemaal aan pensioensparen gedaan hebben, weet ik niet. Anderzijds hebben de meesten niet direct die cijfers bij de hand.
Je kunt toch niet verwachten dat forumleden onmiddellijk in hun documenten gaan zoeken omdat jij blijkbaar geen geduld hebt.
Er zijn hier wel enkele gepensioneerde forumleden, maar of die allemaal aan pensioensparen gedaan hebben, weet ik niet. Anderzijds hebben de meesten niet direct die cijfers bij de hand.
Je kunt toch niet verwachten dat forumleden onmiddellijk in hun documenten gaan zoeken omdat jij blijkbaar geen geduld hebt.
hum hum hoe zou dat in Thailand gebeuren ?
(merk nu dat ik tweede ben)
(merk nu dat ik tweede ben)
Laatst gewijzigd door SparSpaar op 15 november 2018, 19:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Mijn initiele vraag was de ervaring van mensen die uitbetaald werden. Ze moeten daarbij geen bewijzen leveren, alleen hun ervaring hieromtrent. Dat wordt hier dus in het belachelijke getrokken tot en mét!
En tot hiertoe heeft NIEMAND hier een serieus antwoord op gegeven. Zijn jullie debielen of zo?
Onze huistroll ten voeten uit (heb me geamuseerd), inbegrepen het eindigen met een scheldpartij.
Dan heb je mijn antwoorden niet gelezen !
Ik had mij bereid verklaard om de cijfers voor mijn man op te zoeken, maar dat lijk jij te negeren, want je gaat gewoon verder met je beledigingen aan de forumleden.
Ik zal me dus maar best aansluiten bij de besluiten van de collega-forumleden.
OK, Waarom geef je dan niet de cijfers die volgens jou niet kloppen? Post je afrekening en dan kan het publiek hier beoordelen of er fouten inzitten.Bracke schreef: ↑15 november 2018, 19:09 Mijn ervaring met pensioensparen vanaf de eerste dag dat het bestond en dat ik er jaarlijks aan deelnam, 1976 of zo, is dit : DIK BOERENBEDROG op de dag van uitbetaling bleet je de ogen uit je kop : VEEL minder dan aangekondigd.
Ik wou dus eens andere mensen hierover horen, dus geen jonge snulletjes die hier alles volzeveren.
Spijtig dat sommige forumleden zich beledigd voelen, mààr, geloof me, het is terecht!
snulletje, het is hier een forum he, géén rekenhof!anonymous schreef: ↑15 november 2018, 19:32OK, Waarom geef je dan niet de cijfers die volgens jou niet kloppen? Post je afrekening en dan kan het publiek hier beoordelen of er fouten inzitten.Bracke schreef: ↑15 november 2018, 19:09 Mijn ervaring met pensioensparen vanaf de eerste dag dat het bestond en dat ik er jaarlijks aan deelnam, 1976 of zo, is dit : DIK BOERENBEDROG op de dag van uitbetaling bleet je de ogen uit je kop : VEEL minder dan aangekondigd.
Precies een poltieker van een bepaalde partij. Zoveel mogelijk roepen en zo weinig mogelijk zeggen.
Any man whose errors take ten years to correct is quite a man.
Rookie investor
Rookie investor
ben gepensionneerd en heb pensioensparen gedaan, dacht deze middag 'serieus' te antwoorden maar kreeg onverwacht bezoek, maar als ik de reacties van vraagsteller lees dan heb ik al geen zin meer om daaraan mijn kostbare tijd te verdoen
het gras is altijd groener aan de overkant
Mijnheer bracke,
Kan je hier even op antwoorden.
hoe kan het dat jij pensioensparen gestart bent in 1976, als het pensioensparen zelf pas bestaat sinds 1987?
Het lijkt of je op het verkeerde product aan het "kappen" bent.
Kan je hier even op antwoorden.
hoe kan het dat jij pensioensparen gestart bent in 1976, als het pensioensparen zelf pas bestaat sinds 1987?
Het lijkt of je op het verkeerde product aan het "kappen" bent.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
ik had beiden, maar bij alletwee zeer slechte ervaringen op einddatum, bedragen kwamen niet overeen met het beloofde, zelfs verre van. Uitleg en berekeningen krijg je niet. In mijn ogen puur bedrog en oplichterij. Daarom wou ik eens navragen bij anderen, want ik denk niet de enige te zijn.