Permanente opdracht werkt niet op MAX maandsparen!
-
- Newbie
- Contacteer:
Permanente opdracht werkt niet op MAX maandsparen!
Eerst veel gedoe gehad dat mijn storting van 30.12 niet verscheen. Sinds enkele dagen in orde, met de juiste valutadatum. Hoera. Tot vandaag. Ik had via Argenta een permanente opdracht ingelegd, de 10e van de maand, geld vanmorgen overgeschreven, vanavond terug op Argenta rekening. Kon niet worden verwerkt.
Blijkbaar zit er bij hun iets grondig fout.
Of is bij MeDirect de maand December gelijk aan de maand Januari? Dat geeft wel te denken
PS. Rekening op naam van echtgenote, idem dito.
Blijkbaar zit er bij hun iets grondig fout.
Of is bij MeDirect de maand December gelijk aan de maand Januari? Dat geeft wel te denken
PS. Rekening op naam van echtgenote, idem dito.
Re: Permanente opdracht werkt niet op MAX maandsparen!
Er loopt iets grondig verkeerd bij me direct
Probeer sinds december hen te bereiken omdat nieuwe maandspaarrekening niet kan openen
Ondertussen via email een tiental berichten gestuurd om dat te signaleren Ook begonnen sinds een aantal dagen om te bellen maar ook daar neemt niemand op zelfs telkens na een 10 tal minuten bellen.
Iemand meer info ??
Probeer sinds december hen te bereiken omdat nieuwe maandspaarrekening niet kan openen
Ondertussen via email een tiental berichten gestuurd om dat te signaleren Ook begonnen sinds een aantal dagen om te bellen maar ook daar neemt niemand op zelfs telkens na een 10 tal minuten bellen.
Iemand meer info ??
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Permanente opdracht werkt niet op MAX maandsparen!
nogmaals nagezien.... maandsparenrekening kan niet gedownload worden
Verder GEEN REACTIE VAN MEDIRECT spijts vele,vele pogingen email en telefoon om hen te bereiken....
Zij blijven hardnekkig zwijgen...
Denk na om spaarrekeningen over te zetten naar een bank die wel antwoordt op vragen
Verder GEEN REACTIE VAN MEDIRECT spijts vele,vele pogingen email en telefoon om hen te bereiken....
Zij blijven hardnekkig zwijgen...
Denk na om spaarrekeningen over te zetten naar een bank die wel antwoordt op vragen