Peugeot onlinespaarrekening
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Peugeot onlinespaarrekening
Heb deze week ook mijn papieren opgestuurd.
Vanaf nov stopt Optima ermee en dan kan dat geld naar de PSA bank gaan want NIBC geeft nog maar 1.6% en de PSA plus 2%
Vanaf nov stopt Optima ermee en dan kan dat geld naar de PSA bank gaan want NIBC geeft nog maar 1.6% en de PSA plus 2%
Politicians and diapers have one thing in common, they both should be changed regularly and for the same reason!
-
- Newbie
Die PSA bank, daar heb ik geen vertrouwen in.
Waarom eens niet aan Me Direct Bank gedacht?
Beide zijn voor mij ok....dus je geld spreiden niet ?
En u heeft wel volop vertrouwen in die Maltese bank?MaaikevanSinea schreef:Die PSA bank, daar heb ik geen vertrouwen in.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
-
- Newbie
Jazeker mijnheer,
Natuurlijk niet voor de totaliteit van ons spaargeld. Maar een 50.000 euro op een termijn van 1 jaar heb ik deze 1st class Maltezer bank in volle gerustheid toevertrouwd. Niet na alle relevante info verzameld te hebben en na dit met mijn man doorgesproken te hebben. In geldzaken draag ik de broek maar ik hou toch wel rekening met zijn visie als ik op langere termijn dan 3 maanden wil gaan.
Natuurlijk niet voor de totaliteit van ons spaargeld. Maar een 50.000 euro op een termijn van 1 jaar heb ik deze 1st class Maltezer bank in volle gerustheid toevertrouwd. Niet na alle relevante info verzameld te hebben en na dit met mijn man doorgesproken te hebben. In geldzaken draag ik de broek maar ik hou toch wel rekening met zijn visie als ik op langere termijn dan 3 maanden wil gaan.
Ik heb ook een bedrag bij MeDirect, maar ga mijn positie zeker niet verhogen. De economie zit er enorm slecht voor (ook in Malta).MaaikevanSinea schreef:Jazeker mijnheer,
Ik ga afwachten hoe ze zullen staan tegenover de 'buitenlanders' i.v.m. het depositogarantiestelsel.