Peugeot onlinespaarrekening
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Peugeot onlinespaarrekening
Dus om geld van je spaarrekening af te halen, heb je genoeg aan een gebruikersnaam en paswoord?
Dus geen SMS code, key generator, of card reader of dergelijke?
Dus geen SMS code, key generator, of card reader of dergelijke?
dat is interessant nieuws voor criminelen
@ anonymous
Waar lees je dat? Het ging over de procedure van de eerste toegang tot de rekeningen. Die post ging, volgens mij, niet over de procedure van de overschrijvingen.
Waar lees je dat? Het ging over de procedure van de eerste toegang tot de rekeningen. Die post ging, volgens mij, niet over de procedure van de overschrijvingen.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
@Vaganzza: Ik heb het nergens gelezen. Het is een vraag (er stonden vraagtekens achter mijn zin).
Ah zo... Ik vermoed dat het hetzelfde systeem is als NIBC en MoneYou, bevestiging bij overschrijving met sms. Waarschijnlijk krijgen we hierover snel bevestiging van hun eerste klantenanonymous schreef:@Vaganzza: Ik heb het nergens gelezen. Het is een vraag (er stonden vraagtekens achter mijn zin).
![Wink ;)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/wink.gif)
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Peugeot staat in het boekje van VFB als tip voor een buitenlands aandeel. Er staat uiteraard wel nog uitleg bij waarom en zo (zal ik hier niet posten wegen copyrightstuff).
Dus PSA zal er wel zo slecht niet voorstaan zeker ?
Dus PSA zal er wel zo slecht niet voorstaan zeker ?
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Om een positief artikel over het PSA-aandeel te vinden moet je toch al ver gaan zoeken.
Misschien het enige dat nog iets positief is ... PSA weer eens gered. Als is dat toch met 'n sterke negatieve ondertoon.
Misschien het enige dat nog iets positief is ... PSA weer eens gered. Als is dat toch met 'n sterke negatieve ondertoon.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
@jv1, probleem met overschrijving vanuit Keytrade is opgelost.
Op 9/9/2014 na ontvangst van hun eerste email " de gevraagde rechtvaardigingsstukken " (sic) op de bus gedaan. Vandaag 10 dagen later nog geen code e.d. ontvangen.
-
- Hero Member
- Contacteer:
zeker? Mijn overschrijving van Keytrade naar spaarrekening (van 1 euro) werd geweigerd wegens geen geldige BICudi schreef:@jv1, probleem met overschrijving vanuit Keytrade is opgelost.
Bij mij is het ook nog niet gelukt om geld over te schrijven naar PSA.
Problemen zowel bij Keytradebank als bij Rabobank
Problemen zowel bij Keytradebank als bij Rabobank
Ja, gelukt na sturen mail Keytradebartgo schreef:zeker? Mijn overschrijving van Keytrade naar spaarrekening (van 1 euro) werd geweigerd wegens geen geldige BICudi schreef:@jv1, probleem met overschrijving vanuit Keytrade is opgelost.
Moet hier voor openen nog alles per post?
Dit bestaat toch niet!
De goede oude tijd, ofwel misschien nog per postduif
greetz
jempi25
Dit bestaat toch niet!
De goede oude tijd, ofwel misschien nog per postduif
greetz
jempi25
Zelfs concert en reis/vlieg tickets enzo worden je bezorgd via de computer waar je ze dan zelf moet afprinten.. Als je geen geschikt programma hebt om ze te openen, sta je daar maar te blinken. Je bent dan wel verplicht om de snelle computer evolutie mee te volgen.
-
- Hero Member
- Contacteer:
nu ook gelukt. Enfin, de 1 euro is weg bij Keytrade. Zien of ze aankomt...udi schreef:@jv1, probleem met overschrijving vanuit Keytrade is opgelost.