Phising mail ?
Phising mail ?
Iemand nog dergelijke mail gekregen ??
Ik ben alvast geen klant van ENECO, nog van Crelan !!
Ik veronderstel de zovzzlste vorm van Phising.
Er staat een nieuwe incasso ingepland.
€731,64 wordt op 21 November 2019 van uw rekening afgeschreven.
Geachte klant,
Eneco Energiemaatschapij N.V heeft een verzoek ingediend om geld van uw rekening af te schrijven. Deze afschrijving vind op 21 November 2019 voor het eerst via een Europees incasso plaats. U ontvangt dit bericht zodat u kunt controleren of deze afschrijving juist is.
Controleer het bericht in uw account via de website, hier vind u meer informatie over de geplande incasso. www,crelan.be/incasso-inzien. Bent u niet op de hoogte van deze incasso? dan krijgt u op de webpagina de keuze om deze incasso direct te weigeren. Het bedrag wordt dan niet van uw rekening afgeschreven. Wanneer het bedrag al is afgeschreven van uw rekening kunt u dit niet meer ongedaan maken.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoen te hebben geinformeerd.
Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.
Met vriendelijke groet,
Crelan Bank N.V.
Geachte klant,
Eneco Energiemaatschapij N.V heeft een verzoek ingediend om geld van uw rekening af te schrijven. Deze afschrijving vind op 21 November 2019 voor het eerst via een Europees incasso plaats. U ontvangt dit bericht zodat u kunt controleren of deze afschrijving juist is.
Controleer het bericht in uw account via de website, hier vind u meer informatie over de geplande incasso. www,crelan.be/incasso-inzien. Bent u niet op de hoogte van deze incasso? dan krijgt u op de webpagina de keuze om deze incasso direct te weigeren. Het bedrag wordt dan niet van uw rekening afgeschreven. Wanneer het bedrag al is afgeschreven van uw rekening kunt u dit niet meer ongedaan maken.
Met vriendelijke groet,
Crelan Bank N.V.
Re: Phising mail ?
Nonsens, dat bericht.. Het zoveelste in de rij.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik heb nog nooit een vraag van een bank gekregen om te controleren of een geplande incasso uitgevoerd mocht worden.
Bank zal je nooit vragen om ergens in te loggen.
Bij ING verloopt zelfs geen vertrouwelijke communicatie via email maar wel via de interne berichtendienst beschikbaar na de aanmelding
Bij ING verloopt zelfs geen vertrouwelijke communicatie via email maar wel via de interne berichtendienst beschikbaar na de aanmelding
pitje schreef: ↑19 november 2019, 09:36 Iemand nog dergelijke mail gekregen ??
Geachte klant,
Met vriendelijke groet,
Crelan Bank N.V.
Ik heb dezelfde mail gekregen. niet op reageren en wegdoen.
Crelan die een dt-fout in hun mail schrijft , is op zich ook al verdacht
"voldoen te hebben geïnformeerd"... Jawadde !
Geen hoofdletters bij momenten...
""""Wanneer het bedrag al is afgeschreven van uw rekening kunt u dit niet meer ongedaan maken. """" Die info slaat nergens op. Je kan een domiciliering wel achteraf nog herroepen..
En je bent geen klant bij Eneco noch bij Crelan.
Komaan .. Waarom zou je nog twijfelen
Geen hoofdletters bij momenten...
""""Wanneer het bedrag al is afgeschreven van uw rekening kunt u dit niet meer ongedaan maken. """" Die info slaat nergens op. Je kan een domiciliering wel achteraf nog herroepen..
En je bent geen klant bij Eneco noch bij Crelan.
Komaan .. Waarom zou je nog twijfelen
Ge kunt ook op een andere manier redeneren. Stel dat de bank werkelijk zo'n bericht naar de klanten zou versturen. Hoeveel klanten zouden er binnenkort overblijven denkt ge?
Als een bedrijf dat geld vraagt een dt-fouten schrijft dan stinkt het
Als een bedrijf dat geen geld vraagt dt-fouten schrijft dan maakt het zich hopeloos belachelijk
Als een particulier dt-fouten schrijft, dan trekt ik mij daar niks van aan, maar het kan wel meespelen in de beoordeling over de algemene kennis van die persoon
Als een bedrijf dat geen geld vraagt dt-fouten schrijft dan maakt het zich hopeloos belachelijk
Als een particulier dt-fouten schrijft, dan trekt ik mij daar niks van aan, maar het kan wel meespelen in de beoordeling over de algemene kennis van die persoon
Dus volgens jou, als de koning of koningin beide Frans sprekende ,een Vlaamse tekst schrijven met een dt fout in, hebben die dus volgens jou geen algemene kennis??? rare kronkel..paul schreef: ↑19 november 2019, 23:33 Als een bedrijf dat geld vraagt een dt-fouten schrijft dan stinkt het
Een Koning die iets ZELF zou schrijven zonder dat een onderdaan dit zou gelezen hebben ?
Normaal is wat de Koning doet, gedekt door de verantwoordelijkheid van een minister.
Normaal is wat de Koning doet, gedekt door de verantwoordelijkheid van een minister.
De koning zal zelf ook wel eens een Vlaamse brief schrijven Toch...
Dus met een dt fout erin is zijn algemene kennis dus volgens jou "nul"
Blijf het een rare kronkel vinden van U met dergelijke stelling.
Ik wil de universitair geschoolde de kost niet geven die dt fouten schrijven.
https://www.demorgen.be/tech-wetenschap ... ~bd308b4c/