pincode veranderen keytrade visa kaart
Re: pincode veranderen keytrade visa kaart
Antwoord gekregen van Keytrade:Nefertari schreef: ↑6 december 2019, 19:19 … Als ik de historiek van mijn Visa kaart opvraag, krijg ik "er zijn geen uittreksels voor deze periode".
Mijn laatste uittreksel van november heb ik bijgevolg nog niet kunnen downloaden en dus ook niet kunnen afprinten.
…
Ik heb daar verleden week een bericht over gestuurd via de 'beveiligde omgeving', maar nog geen antwoord gekregen van Keytrade. …
Geachte XXX,
Bedankt voor uw e-mail.
Dit is inderdaad een technisch probleem langs onze kant, onze technische dienst werkt aan een oplossing zodat u uw oude rekeninguittreksels nog kunt raadplegen en downloaden op onze website, momenteel zijn deze inderdaad niet zichtbaar. …/... Onze excuses voor het ongemak.
Als u nog vragen heeft, kunt u ons altijd contacteren.
Met vriendelijke groeten,
xxx
Keytrade Bank, Belgian branch of Arkéa Direct Bank SA (France)
Vorstlaan 100
B-1170 Brussel
- JulusCesar
- VIP member
- Contacteer:
Beste klant,
Tot onze spijt hebben we uw e-mail van 2 weken geleden nog niet kunnen behandelen. Door een aantal onvoorziene omstandigheden zitten we namelijk met een tijdelijke achterstand.
Weet alvast dat we intussen al het mogelijke doen om u toch zo snel mogelijk te kunnen helpen.
Alvast onze oprechte excuses,
Het Keytrade Bank-team
Dit is een automatisch gegenereerde e-mail
Support
wo 4 dec. 14:38 (10 dagen geleden)
aan mij
Geachte heer,
Bedankt voor uw email.
De nieuwe Visa Classic vervangt uw huidige Visa. De rekeningnummer van uw domiciliëring verdandert dus niet.
Het is momenteel nog niet mogelijk om uw pincode aan te passen, we houden u op de hoogte wanneer dit beschikbaar zal zijn.
Régis Sepulveda
Vorstlaan 100 Boulevard du Souverain
B-1170 Brussel
Tot onze spijt hebben we uw e-mail van 2 weken geleden nog niet kunnen behandelen. Door een aantal onvoorziene omstandigheden zitten we namelijk met een tijdelijke achterstand.
Weet alvast dat we intussen al het mogelijke doen om u toch zo snel mogelijk te kunnen helpen.
Alvast onze oprechte excuses,
Het Keytrade Bank-team
Dit is een automatisch gegenereerde e-mail
Support
wo 4 dec. 14:38 (10 dagen geleden)
aan mij
Geachte heer,
Bedankt voor uw email.
De nieuwe Visa Classic vervangt uw huidige Visa. De rekeningnummer van uw domiciliëring verdandert dus niet.
Het is momenteel nog niet mogelijk om uw pincode aan te passen, we houden u op de hoogte wanneer dit beschikbaar zal zijn.
Régis Sepulveda
Vorstlaan 100 Boulevard du Souverain
B-1170 Brussel
Ik kan het geloven dat Keytrade een achterstand heeft in het beantwoorden van vragen over de uitrol van hun nieuwe Visa-kaarten. Eenvoudig crisisinformatie geven op hun klantenplatform vertikken ze blijkbaar.JulusCesar schreef: ↑14 december 2019, 19:38 Beste klant,
Gaan ze enkel info geven aan klanten die individueel (telefonisch of per mail) info vragen
Wie daar verantwoordelijk is voor de communicatie mag eens in de spiegel kijken.
De historiek van de Visakaart en het nieuwe uittreksel kunnen terug gedownload worden op Keytrade.Nefertari schreef: ↑13 december 2019, 09:53 … Antwoord gekregen van Keytrade:…. Dit is inderdaad een technisch probleem langs onze kant, onze technische dienst werkt aan een oplossing zodat u uw oude rekeninguittreksels nog kunt raadplegen en downloaden op onze website, momenteel zijn deze inderdaad niet zichtbaar. …/...
-
- Jr. Member
Wat is het nut van het downloaden van de historiek van je visakaart (ouder dan een maand), terwijl je de historiek evengoed online kan zien? maw wannéér in godsnaam heb je dàt nodig? Je kan evengoed de bonnetjes van den aldi bijhouden...
Vandaag om 14:34 ontvangen bericht vanwege Keytrade Support :
Bedankt voor uw e-mail.
Momenteel is het nog niet mogelijk om de pincode van uw nieuwe Visa-kaart te wijzigen. Deze functionaliteit zal spoedig gelanceerd worden, dan zal u de pincode moeten kunnen aanpassen op onze beveiligde website. U krijgt van ons een e-mail vanaf het moment dat u de pincode kunt wijzigen op onze website. Onze excuses voor het ongemak.
Indien u nog vragen heeft, kunt u ons altijd contacteren.
Je kon de historiek van de oude, noch de nieuwe uittreksels niet meer online zien, want alles was volledig verdwenen.schreef: ↑20 december 2019, 11:50 Wat is het nut van het downloaden van de historiek van je visakaart (ouder dan een maand), terwijl je de historiek evengoed online kan zien? …
Hopelijk zal die "spoedig" niet te lang meer op zich laten wachten.
Ik heb mijn nieuwe kaart nog altijd niet geactiveerd, want ik wacht tot we de mogelijkheid krijgen om de pincode te wijzigen.
ja dat was eventjes wegens hun softupdate
je kan de pincode momenteel alleen per post ontvangen, en niet wijzigen
Ik gebruik de nieuwe visa al wel, want die heeft een nfc functie, en onder de 25 heb je geen pincode nodig
je schrijft de pincodes best allemaal op een briefje en dat steek je naast je kaartjes, geen enkele dief weet welke code bij welke kaart hoort.
Die suggestie doet me heel erg denken aan Joopdoder een andere newbie (kwal) die ook afkwam met allerlei methoden om uw pin te gebruiken (bv. achterste voren schrijven e.d.), intussen is die blijkbaar echt dood.
Ik blijf erbij dat gans de uitrol van de Visa kaarten zeer amateuristisch is en ze blijven nog steeds de mensen individueel informeren, na een vraag i.p.v. van de info algemeen op hun website te plaatsen.
en SonjaBm 4 zinnen kunnen ook in 1 bericht hoor
Laatst gewijzigd door Obby op 20 december 2019, 19:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb nog geen alzheimer he
je telt bij elke code 1 bij : dus 4578 wordt 4579
als je dàt niet kan onthouden, dan mankeer je iets
je telt bij elke code 1 bij : dus 4578 wordt 4579
als je dàt niet kan onthouden, dan mankeer je iets