pincode veranderen keytrade visa kaart
Re: pincode veranderen keytrade visa kaart
nefertari, met e-commerce moet gij de pincode van Hardkey gebruiken en niet pincode van kredietkaart
Dat weet ik en dat heb ik ook zo gedaan.
Maar gisteren kon ook mijn man bij een online-aankoop niet betalen met zijn nieuwe Keytrade VISAkaart.
Nochtans was zijn kaart al eerder geactiveerd én hij had er voordien al mee betaald: zowel in fysieke winkels, als bij een online winkel.
Dus er is iets anders aan de hand.
bij mij was de bankkaart niet meer leesbaar,ik neem contact via de privé pagina en meestal antwoorden ze snel ook gebeld en na ongeveer 2 min. hebben ze opgenomen...
Bij mij werkte de kredietkaart online vandaag, ook niet om tickets te kopen via een site.Morgen maar eens contact opnemen met Keytrade.
Het wordt misschien tijd om over te stappen naar een echte bank?
Keytrade ligt bij mij al jaren buiten.
Hun helpdesk is waardeloos en soms zelfs leugenachtig (zelf ervaren).
Het kost mij nu al maanden om bevestiging te krijgen dat mijn rekeningen er definitief afgesloten werden.
En wat met de misschien nakende bankencrisis?
Cash geld kan je er so wie so al niet afhalen.
Er bij blijven omwille van die schamele centenpolitiek? Ocharme toch!
Keytrade ligt bij mij al jaren buiten.
Hun helpdesk is waardeloos en soms zelfs leugenachtig (zelf ervaren).
Het kost mij nu al maanden om bevestiging te krijgen dat mijn rekeningen er definitief afgesloten werden.
En wat met de misschien nakende bankencrisis?
Cash geld kan je er so wie so al niet afhalen.
Er bij blijven omwille van die schamele centenpolitiek? Ocharme toch!
Het zal voor Rombout de combinatie zijn van slechte ervaringen met de bank en de wil om dat te delen en af te zetten tegen de nooit eindigende verheerlijking van Keytrade en Argenta op het forum.
Hello bank geeft tot 60 euro per jaar in belwaarde. Ook niet echt een topper als bank maar veel vergeten is dat deze BNP-dochter ook geld geeft in plaats van aanrekent aan zijn klanten.
Mijn steun of sympathie heeft hij met zijn gedurfde stelling.
Al is het off topic en zou ik niet weten waarom je jaren na afsluiting bevestiging wil dat je geen rekening meer hebt. Je wil dan van een bank waar je geen klant bent een bevestiging krijgen dat er geen relatie meer is. Die gaan zich uiteraard haasten..
Hello bank geeft tot 60 euro per jaar in belwaarde. Ook niet echt een topper als bank maar veel vergeten is dat deze BNP-dochter ook geld geeft in plaats van aanrekent aan zijn klanten.
Mijn steun of sympathie heeft hij met zijn gedurfde stelling.
Al is het off topic en zou ik niet weten waarom je jaren na afsluiting bevestiging wil dat je geen rekening meer hebt. Je wil dan van een bank waar je geen klant bent een bevestiging krijgen dat er geen relatie meer is. Die gaan zich uiteraard haasten..
In het recente verleden heb ik bij meerdere banken mijn rekeningen definitief afgesloten.
Dit gebeurde meestal vlot en accuraat.
Bij Keytrade echter maken ze er een rommeltje van en doen ze zelfs niet wat ze tel. en via E-mail beloven!
That pisses me off!
Bovendien ben ik op een leeftijd gekomen dat de man met de zeis reeds staat te wenken.
Als bij mijn verscheiden zou blijken dat door de incompetentie van dit amateuristisch bankje er toch nog -al zij het maar- enkele eurocenten op mijn bijgevolg niet gesaldeerde rekening(en) zouden staan, kunnen ze mijn erfgenamen een al dan niet gepeperde rekening door hun strot duwen!
Andere voortdurend negatieve commentaar op mijn persoon zoals die van ene NTO en een zekere Yaris; wel daar heb ik stilletjesaan mijn buik van vol!
Die twee -en dan vooral de eerstgenoemde- kletsen maar wat uit hun nek en maken dit forum tot een plaats waar je liever niet wil zijn.
Keytrade is een bank die zich vooral tot beleggers wil richten. Dat merk je aan al de maatregelen die ze nemen, ook voor het afleveren van hun gratische kredietkaarten. Ze richten ook regelmatig infosessies voor beleggers in. Zo een beetje zoals DB ook klanten ronselde in het begin en daarna de gewone spaarder buiten bonjourde.
Ik heb nooit problemen gehad met mijne nieuwe golden kaart, maar gebruik wel hun code zolang ik die niet kan wijzigen. Niet prettig maar dan is het zo. Het blijft nog altijd gratis hé.
Ik heb nooit problemen gehad met mijne nieuwe golden kaart, maar gebruik wel hun code zolang ik die niet kan wijzigen. Niet prettig maar dan is het zo. Het blijft nog altijd gratis hé.
Dan zegt de hardkey foute pincode. Als ik de kaart niet aan payconiq kan toevoegen dan heb ik niets aan hen. Heb al alles geprobeerd. 3 e-commerce, 4 handtekening maar zonder resultaat. Binnenkort prullenmand
Donderdag heb ik alle nodige documenten naar het betreffende e-mail adres gestuurd, om een rekening af te sluiten.
Op vrijdag keek ik, en was er van die rekening geen spoor meer. Het restbedrag stond netjes op de gevraagde rekening.
Als je alles doet zoals het hoort, komt het snel en accuraat in orde.
Maar als je alleen maar een mail stuurt met "alles afsluiten", of je vergeet een kopie van je id-kaart bij te voegen, tja... dan moet je niet op hen schieten.
Ik heb alle stappen zorgvuldig gevolgd zoals gevraagd! Daarvan kan ik indien vereist de nodige bewijzen voorleggen ...annetje schreef: ↑2 maart 2020, 11:08Donderdag heb ik alle nodige documenten naar het betreffende e-mail adres gestuurd, om een rekening af te sluiten.
Op vrijdag keek ik, en was er van die rekening geen spoor meer. Het restbedrag stond netjes op de gevraagde rekening.
Als je alles doet zoals het hoort, komt het snel en accuraat in orde.
Maar als je alleen maar een mail stuurt met "alles afsluiten", of je vergeet een kopie van je id-kaart bij te voegen, tja... dan moet je niet op hen schieten.
Bovendien vind ik het nogal grof om mij hier als een imbeciel te framen.
Misschien heb jij wel geluk gehad en/of konden ze niet vlug genoeg van jou afraken!?
Voorts heb ik echt geen zin om hier nog meer tijd aan te besteden. Discussies op dit lage niveau hoef ik niet!
Dit was dan ook geen commentaar op jou. Jammer dat je zo licht geraakt bent.
Maar ik wil ze hier de kost niet geven, die vinden dat Keytrade rekeningen of alles moet afsluiten, zonder dat ze de geijkte procedure volgen.
En ik ben trouwens nog steeds een tevreden klant van Keytrade, er is maar 1 rekening afgesloten.
Lichtgeraakt? Rombout is hier meermaals zonder reden aangevallen, onder het mom dat hij iemand zou zijn met verschillende profielen. Zelfs al zou dat zo zijn en is hij wie men beweert dat hij is, dan nog is dat nergens voor nodig.
Ik had hier virtueel al iemand de kop ingeslagen in zijn/haar geval, maar ik heb dan ook echt een kort lontje.
Ik had hier virtueel al iemand de kop ingeslagen in zijn/haar geval, maar ik heb dan ook echt een kort lontje.
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.
Freedom is not free.