pincode veranderen keytrade visa kaart
Re: pincode veranderen keytrade visa kaart
Het is ieders recht om andere banken beter te vinden, maar het hebben over een "vermeende verheerlijking" van die 2 banken: dat is tenslotte ook maar een eenzijdige interpretatie.haelewyn schreef: ↑2 maart 2020, 03:20 Het zal voor Rombout de combinatie zijn van slechte ervaringen met de bank en de wil om dat te delen en af te zetten tegen de nooit eindigende verheerlijking van Keytrade en Argenta op het forum.
Hello bank geeft tot 60 euro per jaar in belwaarde. Ook niet echt een topper als bank maar veel vergeten is dat deze BNP-dochter ook geld geeft in plaats van aanrekent aan zijn klanten. …
Dit heeft gewoon te maken met het feit dat er veel mensen wél tevreden zijn over deze banken, en dit eveneens willen delen.
Dat ze niet de beste service geven, dat weten we hier op spaargids ook wel, maar daar staat tegenover dat ze gratis zijn.
En over de 5-cent-actie van Keytrade hoeft niet meewarig gedaan te worden. Voor mijzelf en voor vele anderen, is dit mooi meegenomen.
En tenslotte, wat de opmerking over Hello bank betreft: 60 euro belwaarde heeft voor mij persoonlijk geen enkele betekenis, want ik krijg mijn prepaid van 5 € nog niet eens opgebruikt binnen het jaar.
Alle begrip daarvoor. Ik ga niet antwoorden ten gronde.
Als iedereen alleen maar Solo zou lusten, zou de Solo heel duur zijn.
Met "ieder zijn mening" kan ik wel leven. Zoals je weet..
Jij kan dat vast ook.
Beide meningen mochten gezegd worden.
""Dat ze niet de beste service geven, dat weten we hier op spaargids ook wel, maar daar staat tegenover dat ze gratis zijn."" : Dat is eerlijk en klopt ook.
Als iedereen alleen maar Solo zou lusten, zou de Solo heel duur zijn.
Met "ieder zijn mening" kan ik wel leven. Zoals je weet..
Jij kan dat vast ook.
Beide meningen mochten gezegd worden.
""Dat ze niet de beste service geven, dat weten we hier op spaargids ook wel, maar daar staat tegenover dat ze gratis zijn."" : Dat is eerlijk en klopt ook.
Het is nu mogelijk om de PIN-code te veranderen. Je moet naar de website gaan. Dan naar de opties van uw kaart en aan de rechterkant is de optie zichtbaar. Na de verandering op de website te hebben gedaan moet je wel 2 geldafhalingen doen om het te bevestigen.
Ik kan bevestigen wat pgo heeft gepost. Er is een procedure voorzien om de pincode te wijzigen.
Het is mogelijk dat het kan , maar via:
Banking
kaarten
Instellingen
Configureer uw kaart volgens uw betalingsbehoeften. Wijzigingen gaan meteen in voege.
zie ik het toch niet. en communicatie daarover via Keytrade???? onbestaande???
Ik ben nogmaals naar die' pagina gegaan en inderdaad rechts staat nu
Pincode
Wijzigen
U kunt zelf uw pincode instellen.
Eerste maal is het alvast al niet gelukt
Pincode
Wijzigen
U kunt zelf uw pincode instellen.
Eerste maal is het alvast al niet gelukt
wat een geklungel, moet je nu 2 nieuwe afhalingen doen met de oude code of met de nieuwe
Allicht met de nieuwe, maar het is volkomen onduidelijk en nodeloos ingewikkeld.
Allicht met de nieuwe, maar het is volkomen onduidelijk en nodeloos ingewikkeld.
Wil de eerste die er in geslaagd is om de pincode te veranderen en te gebruiken dit eens melden.
ik zit al meer dan 10 dagen zonder bankkaart,ook moeilijkheden bij overschrijvingen,bij laatste code, als ik cijfer 8 intik dan verscheen een 0,nu moet ik altijd 2 keer proberen ,eerste keer ontbreken 2 cijfers,vandaag was site ook heel traag
Ik heb de pincode van de Platinum Visa gewijzigd.
Dit is zonder problemen gelukt.
Dit is zonder problemen gelukt.
Moet je dan effectief 2 geldafhalingen doen, of zouden andere betalingen (online, aan de pomp, of aan winkelkassa) ook OK zijn?
Ik haal namelijk nooit cash geld af (noch met kredietkaart, noch met debetkaart).
Ik haal namelijk nooit cash geld af (noch met kredietkaart, noch met debetkaart).
Ik weet dit niet en ik begrijp ook niet waarom deze twee afhalingen nog nodig zijn.
Ik heb dit ook al met de nieuwe code gedaan dus lijkt mij dat de pincode al gewijzigd is door gewoon te wijzigen via de website.
Ik heb dit ook al met de nieuwe code gedaan dus lijkt mij dat de pincode al gewijzigd is door gewoon te wijzigen via de website.
Bij mij ook gelukt 2x geld afgehaald met nieuwe code
Een maand na het bovenstaande bericht bij toeval ook ontdekt dat het veranderen van de PIN-code eindelijk kan. Ik zocht er af en toe naar in de app, maar blijkbaar werkt het alleen via de website. Communicatie vanuit Keytrade zoals gewoonlijk nihil, maar bon, blij dat het met een kwartaal vertraging uiteindelijk toch werkt.
Hun bizarre procedure gaf me meteen een reden om een 'gezondheidswandeling' langs een aantal bankautomaten te maken.
Ach, ik ben uiteindelijk best wel tevreden met de huidige kaart en vooral ook de app die 'reservaties' op een duidelijke manier weergeeft (alleen is er nog wat werk aan de correcte verrekening van terugbetalingen).
Hun bizarre procedure gaf me meteen een reden om een 'gezondheidswandeling' langs een aantal bankautomaten te maken.
Ach, ik ben uiteindelijk best wel tevreden met de huidige kaart en vooral ook de app die 'reservaties' op een duidelijke manier weergeeft (alleen is er nog wat werk aan de correcte verrekening van terugbetalingen).
Betalen met de nieuwe pincode werkt ook zonder eerst die 2 geldafhalingen te doen.
Maar: volgens wat ik ergens gelezen heb, zouden die nodig zijn voor het veilig gebruik van de kaart.
Dat zou te maken hebben met het feit dat de kaarten van Keytrade geen "equensWorldline" kaarten zijn.
Dit zou als volgt gaan:
1) de PIN code wordt "geschreven" op de chip van de kaart. Dit kan niet door alle betaalterminals. Daarom moet dit via een geldautomaat gaan.
2) de tweede geldophaling is nodig als controle of die code correct werd "geschreven" op de chip.