pincode veranderen keytrade visa kaart
Re: pincode veranderen keytrade visa kaart
Op de pc inloggen en zit onder Rekeningen en daar de kredietkaartrekening selecteren uit het drop down menuObby schreef:Ja? Dat moet je dan eventjes uitleggen. Hoe vind jij de historiek terug van uw oude Visa kaart
Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Zojuist geprobeerd.
Dan zie je de verrichtingen die met Visa gedaan werden en dat is altijd al mogelijk gebleven.
Maar de maandelijkse "Visa-rekeninguittreksels" zijn niet meer opvraagbaar.
Zie rechts bovenaan (na selectie van je kaart) :
Maandelijkse VISA uittreksels
Hier vindt u de maandelijkse VISA uittreksels en een historiek van de VISA uittreksels.
Historiek van de maandelijkse VISA uittreksels
Klopt inderdaad.
keytrade schrijf dat pin code kan in de transactie site gewijzigd worden
ik weet niet hoe ik een bericht kan delete..
Laatst gewijzigd door janu op 10 december 2019, 18:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Sorry maar zo een zinnetje (2 maal dan nog) is zeer irritant als je niet zegt WAAR Keytrade dat schrijft. Op hun website bij FAQ alvast niet en ook niet in hun berichten. Tot nader order is dit dus fake news.
- DirkDeLaet
- Newbie
Je moet dat zelf wel eens zoeken he, of moet iedereen hier aan jou zeggen : blz 4 6de regel links?
Dat visakaartgedoe is hier al tot bloedens toe besproken.
in de brief met de nieuwe pincode voor de nieuwe kredietkaart,gij zijt blijkbaar snel geïrriteerd.Het grote probleem is dat keytrade zeer nalatig is en grote fouten gemaakt heeft met de de nieuwe kredietkaart ook omdat ze aanbieden nieuwe pincode via sms ondanks dat het systeem niet goed functioneerde... Ik ben mijn relatie met de bank aan af te afbouwen
- DirkDeLaet
- Newbie
Ik heb zo 2 kaarten en -buiten het feit dat ik even 2 codes moet onthouden- voor de rest is er geen vuiltje aan de lucht met Keytrade. De enige gratis bank met geld bovenop, en dan een paar zeveraars die amper kunnen lezen en geen code kunnen onthouden, schrijf ze dan op je buik he!
Dag Marc. Nog altijd gefrustreerd omdat je als bedrieger, fantast en oplichter door de mand gevallen bent?DirkDeLaet schreef: ↑10 december 2019, 18:23 Je moet dat zelf wel eens zoeken he, of moet iedereen hier aan jou zeggen : blz 4 6de regel links?
Nog altijd gefrustreerd dat je een grote mislukkeling bent? En de schuld hier op Spaargids steekt?
Kun je het nog altijd niet verkroppen dat je bij MijnKapitaal buitengevlogen bent?
Zoek eens de fout bij jezelf. Leer je beperkingen kennen. Leer dan leven met jezelf.
- DirkDeLaet
- Newbie
Mag ik voorgaande eraan herinneren dat je Grote Mislukkeling zo schrijft! Kijk maar eens op je geboorteattest!
Waarom voeg je er dan zoveel bloed(armoede) aan toe?DirkDeLaet schreef: ↑10 december 2019, 18:23 Dat visakaartgedoe is hier al tot bloedens toe besproken.
Geef inhoudelijke, verstandige, gefundeerde, niet aanvallende, logische commentaar en blijf van dit draadje weg of beperk u tot uw ander draadje waar je zonder taalfouten kan schrijven 'om je dat alemaal niet zo aan te trekken,bulebaken en onbeschofterikken zullen er altijd zijn, ja?' jeff-hoeyberghs-t27720-45.html#p422161
- DirkDeLaet
- Newbie
Dat heb ik toch al gedaan vrindje, maar niemand leest het, ze blijven liever zeveren, dus ik doe mee
Blijkbaar een woordje dat je niet kan afleren want het kwam ook al voor bij JoopDoder in dit draadje en die is plots verdwenen.
Nefertari tussen al deze bijdragen vind ik uw tussenkomsten de meest informatieveNefertari schreef: ↑10 december 2019, 11:39Zojuist geprobeerd.
Dan zie je de verrichtingen die met Visa gedaan werden en dat is altijd al mogelijk gebleven.
Maar de maandelijkse "Visa-rekeninguittreksels" zijn niet meer opvraagbaar.
Zie rechts bovenaan (na selectie van je kaart) :
Maandelijkse VISA uittreksels
Hier vindt u de maandelijkse VISA uittreksels en een historiek van de VISA uittreksels.
Historiek van de maandelijkse VISA uittreksels