pincode veranderen keytrade visa kaart
Re: pincode veranderen keytrade visa kaart
Hello bank : 5 euro korting op je mobile vikings factuur per maand bij minimum 10 verrichtingen.....DirkDeLaet schreef: ↑10 december 2019, 18:35 ......voor de rest is er geen vuiltje aan de lucht met Keytrade. De enige gratis bank met geld bovenop, ....
- DirkDeLaet
- Newbie
Ja, korting op iets dat veel te duur is, jim mobile is de helft goedkoper.
Het wordt tijd dat ze hier 'vraag het aan het niet meer bestaande Moneyou' verwijderen en vervangen door 'vraag het aan de probleembank Keytrade'! Dat Spaargids daar eens werk van maakt. Het is blijkbaar nodig.
Er zijn zoveel profielen als er gebruikers zijn.DirkDeLaet schreef: ↑11 december 2019, 08:49 Ja, korting op iets dat veel te duur is, jim mobile is de helft goedkoper.
Voor mij is JIM mobile zonder twijfel duurder.
De formule 'onbeperkt bellen' bij MV, waar ik voor 600 tot 1000 minuten per maand gebruik van maak, is voor mij zonder twijfel al de goedkoopste op de markt.
En daar krijg ik dan nog eens korting op. 5 euro per maand... Geen luttele centjes van KT maar euro's van Hello Bank.
Voor een kleine gebruiker, die bv 20 minuten per maand belt, is het andersom. Dan is JIM , trouwens dezelfde operator als Mobile Vikings, goedkoper.
800 minuten bellen per maand kost bij JIM 800 x 0,08 euro = 64 euro om te bellen alleen.
Voeg daar nog een paar honderd MB en >600 SMS per maand aan toe ... en we zien dat het advies om over te schakelen naar JIM voor mij niet eens moet ter sprake komen.
Intussen is deze Visa betaling ook online zichtbaar op het overzicht van mijn Visa-verrichtingen:Nefertari schreef: ↑8 december 2019, 19:42Nochtans: ik heb vandaag (8 dec) een online bestelling kunnen betalen met mijn oude Keytrade Visakaart!
Dat is blijkbaar gelukt, want ik kreeg onmiddellijk een bevestiging op de website en intussen ook al een bevestiging per e-mail.
(De nieuwe kaart heb ik uiteraard nog niet geactiveerd.)
met datum 11-12-19 en valutadatum 10-12-19.
Dus mijn oude kaart werkt nog steeds (want ik heb de nieuwe kaart niet geactiveerd)!
@Janu, misschien had je gewoon een verkeerde pincode ingegeven
Back to basics : ik heb tot nu toe 4x geprobeerd een sms-code voor mijn nieuwe kredietkaart van Keytrade te verkrijgen, en er komt er geen; ik heb dan al 2x per post aangevraagd : 2x een code gekrgen onder een zwart laagje, maar er verschijnt na het afkrabben niets.....
Ik denk dat ik mijn kredietkaart opzeg en er ergens ander eventueel voor ga betalen; ik ben het beu.........
Ik denk dat ik mijn kredietkaart opzeg en er ergens ander eventueel voor ga betalen; ik ben het beu.........
ik heb ook per post gekregen.Er staat geen code onder zwart laagje maar wel zichtbaar beneden blad.
zwart laagje is waarschijnlijn om te vermijden dat derden door omslag de code kunnen zien.hopelijk heb je brief niet weggegooid...
zwart laagje is waarschijnlijn om te vermijden dat derden door omslag de code kunnen zien.hopelijk heb je brief niet weggegooid...
Wie zou op zo'n moment niet moeten toegeven dat het toch wel een klucht is he !duponke schreef: ↑11 december 2019, 17:50 Back to basics : ik heb tot nu toe 4x geprobeerd een sms-code voor mijn nieuwe kredietkaart van Keytrade te verkrijgen, en er komt er geen; ik heb dan al 2x per post aangevraagd : 2x een code gekrgen onder een zwart laagje, maar er verschijnt na het afkrabben niets.....
Het is alsof je een gratis Lada krijgt om mee rond te rijden maar de benzine moet van Rusland komen in flesjes van een halve liter
Ik heb per toeval die brief vandaag ook aangekregen. Er is geen zwart laagje om weg te krabben. De code staat zichtbaar afgedrukt. Er is alleen een zwart vlak op de overzijde van de code om doorkijk te verhinderen.
Ik vind het ook wel mooi dat je de moeite hebt genomen om u dan per toeval terstond op deze website te laten registreren om een eerste bericht te plaatsen, of ben je de zoveelste trol van Sylvia22, JoopDoder , DirkDeLaet enz....allez blijkbaar in het echt Marc. Als ik mis ben post dan eens een foto van die brief en dan zal ik mij verontschuldigen.
het is wel waar wat sonjaBm schrijft want ik heb ook de code per brief gekregen en ook ongeveer hetzelfde geschreven,
Obby het is aan jou om je te verontschuldigen,gij zijt niet goed bezig...
Obby het is aan jou om je te verontschuldigen,gij zijt niet goed bezig...
Geen probleem, ik verontschuldig mij maar ik vond het nogal ongeloofwaardig dat iemand iets begint te krabben (duponke) als er blijkbaar een code zichtbaar is. Ik kreeg mijn code via de sms procedure, dus ik heb die brief nooit gezien.
Geeft niet... Alleen ging ik er van uit dat als er een laagje opzit, er moet gekrabd worden (zo was dat toch in het verleden); ik heb natuurlijk alles al weggegooid (uit colère) , maar ik zal nog eens aan aanvraagpoging doen, dan zien we wel...
Inderdaad, gans de uitrol van de nieuwe visakaarten van Keytrade is een klucht, en het meest ergerlijke is een totaal gebrek aan communicatie.