Poging staatsgreep: TRY onder druk.
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Poging staatsgreep: TRY onder druk.
Door de poging tot staatsgreep maakt de TRY een serieus verlies.
De wereld wankelt meer en meer, wat met de economie? Russian Market @russian_market
MULTIPLE GUNSHOTS HEARD NEAR TURKEY PRESIDENT ERDOGAN'S PALACE
De wereld wankelt meer en meer, wat met de economie? Russian Market @russian_market
MULTIPLE GUNSHOTS HEARD NEAR TURKEY PRESIDENT ERDOGAN'S PALACE
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
-
- Full Member
- Contacteer:
Re: Poging staatsgreep: TRY onder druk.
Het wereldnieuws is net een rollercoaster de laatste tijd. :-( Wie weet waar het zal eindigen, als het niet kalmeert
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Een staatsgreep door het leger om de democratie en de seculiere staat te vrijwaren... er gebeuren dezer dagen ergere dingen. Ik zou zelfs meer durven zeggen: ik hoop dat die staatsgreep ook effectief lukt en dat het leger de religieuzen zo ver mogelijk van de macht houdt. Dat zoiets niet zonder geweld zal gepaard gaan, is uiteraard te betreuren, maar zoals het volkse gezegde luidt, kan men geen omelet bakken zonder eieren te breken.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Ook in Rotterdam lopen nu duizenden Turkse Nederlanders spontaan te protesteren, midden in de nacht.
En dat na beurstijd... Belgische visuele berichtgeving ligt zoals altijd weer op apegapen, enkel schrijvende pers actief.
Edit 02u10: Coup lijkt afgeslagen te zijn, voorlopige balans 17 politieagenten gedood. Blijkbaar zouden er ook burgerslachtoffers zijn. Het is af te wachten of het vuur niet weer aanwakkert en wat het maandag gaat doen met de beurzen... al zijn die de laatste tijd precies immuun geworden voor zo'n zaken. Turken waren blijkbaar onmiddellijk aan het plunderen (en pinnen) geslagen. Om goud te kopen waren ze natuurlijk in snelheid gepakt.
Was dat effe hevig zeg!
En dat na beurstijd... Belgische visuele berichtgeving ligt zoals altijd weer op apegapen, enkel schrijvende pers actief.

Edit 02u10: Coup lijkt afgeslagen te zijn, voorlopige balans 17 politieagenten gedood. Blijkbaar zouden er ook burgerslachtoffers zijn. Het is af te wachten of het vuur niet weer aanwakkert en wat het maandag gaat doen met de beurzen... al zijn die de laatste tijd precies immuun geworden voor zo'n zaken. Turken waren blijkbaar onmiddellijk aan het plunderen (en pinnen) geslagen. Om goud te kopen waren ze natuurlijk in snelheid gepakt.

Was dat effe hevig zeg!
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Ik heb medelijden met die turken, goede mensen eigenlijk.
Laatst gewijzigd door wivina op 16 juli 2016, 04:10, 1 keer totaal gewijzigd.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Onnodig een politiek standpunt in te nemen.
Vraag me wel af of het maandag iets gaat doen met de handel.
Misschien kan Gerd nog 'n koopje doen met 'n Turkse BEKO-droogkast voor 'n prikje op de kop te tikken ipv een Siemens.
Vraag me wel af of het maandag iets gaat doen met de handel.

Misschien kan Gerd nog 'n koopje doen met 'n Turkse BEKO-droogkast voor 'n prikje op de kop te tikken ipv een Siemens.

@Spruitekop: waarom wil je het maar per se over de financiële en economische implicaties hebben? Een staatsgreep is een politiek event, geen economisch.
Dus bij deze: ongelooflijk dat iemand die een islamitische dictatuur wil vestigen zo razend populair is bij de Turken in binnen- en buitenland. Hij zal de mislukte staatsgreep nu gebruiken om het leger uit te zuiveren, critici nog meer het zwijgen op te leggen en zijn macht uit te breiden.
Dus bij deze: ongelooflijk dat iemand die een islamitische dictatuur wil vestigen zo razend populair is bij de Turken in binnen- en buitenland. Hij zal de mislukte staatsgreep nu gebruiken om het leger uit te zuiveren, critici nog meer het zwijgen op te leggen en zijn macht uit te breiden.
@Yaris: lijkt het je op een financieel forum als dit niet logisch dat de vraag wordt gesteld welk effect deze politieke gebeurtenis op financieel vlak zal hebben? Politiek en economie zijn -misschien helaas- onlosmakelijk met elkaar verbonden.
Mijn eerste gedachte toen ik zonet de hoofdpunten van het nieuws zag was ook: wat gaat het effect op de beurs zijn? Want dat is mijn eerste persoonlijke link met deze gebeurtenis. Pas -net- daarna volgden de gedachten over het menselijke leed, gevolgen voor toerisme, etc.
Mijn eerste gedachte toen ik zonet de hoofdpunten van het nieuws zag was ook: wat gaat het effect op de beurs zijn? Want dat is mijn eerste persoonlijke link met deze gebeurtenis. Pas -net- daarna volgden de gedachten over het menselijke leed, gevolgen voor toerisme, etc.
Erg vind ik dat, dat je eerste bekommernis de beurs is!treenman schreef:@Yaris: lijkt het je op een financieel forum als dit niet logisch dat de vraag wordt gesteld welk effect deze politieke gebeurtenis op financieel vlak zal hebben? Politiek en economie zijn -misschien helaas- onlosmakelijk met elkaar verbonden.
Mijn eerste reactie was er eentje van opluchting : erdogan wég ermee! Geen islamieten meer aan de macht, nérgens!
Ik vind het ook triestig dat sommige mensen bij alles wat er gebeurt meteen aan geld denken.
Dat je bij de brexit aan de economische gevolgen denkt, dàt is logisch! Maar niet bij een militaire coup die een dictator wil verwijderen!
mijn excuses daarvoor...: ik ben dan ook totaal niet met politiek bezig, al zeker niet in een land dat al 'wat verder' ligt dan een buurland als Frankrijk of Engeland. Met de miserie in Nice bv. dacht ik helemaal niet aan de beurs.
Is het trouwens niet logisch dat, met alle miserie die overal heerst, met terrorisme tot aan de voordeur, je jezelf bedenkt hoe je daarbij jezelf en je dierbaren kan beschermen? Alles wat gebeurt is vreselijk voor de direct betrokkenen. Maar wat kan ik doen om niet ooit hetzelfde te moeten ondergaan? En financiële bekommernissen horen daar voor mij toch bij... En in de 2e plaats zal ik ook denken aan alle anderen. Het spijt me, maar dat is hoofdregel 1 bij alle veiligheidsdiensten, brandweer, politie,...: EERST je eigen veiligheid, en dan die van de anderen, want als je zelf iets overkomt, kan je de anderen niet meer helpen...
Is het trouwens niet logisch dat, met alle miserie die overal heerst, met terrorisme tot aan de voordeur, je jezelf bedenkt hoe je daarbij jezelf en je dierbaren kan beschermen? Alles wat gebeurt is vreselijk voor de direct betrokkenen. Maar wat kan ik doen om niet ooit hetzelfde te moeten ondergaan? En financiële bekommernissen horen daar voor mij toch bij... En in de 2e plaats zal ik ook denken aan alle anderen. Het spijt me, maar dat is hoofdregel 1 bij alle veiligheidsdiensten, brandweer, politie,...: EERST je eigen veiligheid, en dan die van de anderen, want als je zelf iets overkomt, kan je de anderen niet meer helpen...
Laatst gewijzigd door treenman op 16 juli 2016, 09:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Excuses aanvaard! Nooit meer doen hé!
Gaat nauwelijks effect hebben, tegen maandag is dat oorlogje alweer uitgevochten en is er terug "stabiliteit", het maakt daarbij niet uit of Erdogan of het leger aan de macht zijn.treenman schreef: Mijn eerste gedachte toen ik zonet de hoofdpunten van het nieuws zag was ook: wat gaat het effect op de beurs zijn?
Hopelijk het leger!
Toch triestig dat erdogan zijn toevlucht moest zoeken tot skype en whatsapp om de bevolking (lees : zijn islamvolgelingen) om hulp te roepen. Opdat niemand toch maar zou weten waar hij was.
Toch triestig dat erdogan zijn toevlucht moest zoeken tot skype en whatsapp om de bevolking (lees : zijn islamvolgelingen) om hulp te roepen. Opdat niemand toch maar zou weten waar hij was.