POLL 2018 : Welke bank gebruik je voor je dagelijkse betaalverrichtingen ?
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: POLL 2018 : Welke bank gebruik je voor je dagelijkse betaalverrichtingen ?
Ik kreeg de mail wél, klopt dus.
Nefertari, Zeker dat die niet in je spam folder terecht gekomen is?
Of heb je je uitgeschreven voor hun nieuwsbrief?
iig staat het op hun website, zie de link in het bericht boven je (van CarpeNoctem).
Of heb je je uitgeschreven voor hun nieuwsbrief?
iig staat het op hun website, zie de link in het bericht boven je (van CarpeNoctem).
Ik was juist mijn vorig bericht aan het aanvullen, met volgende opmerking : (maar dat ging niet meer omdat er intussen nieuwe berichten waren).
Met deze dus:
Oeps : gevonden ! (Tenminste na enkele keren door te klikken)
Maar ik begrijp nog steeds niet waarom noch mijn man, noch ikzelf hiervoor een e-mail kregen.(ook niet in SPAM)
Nochtans: anders zijn ze rap genoeg om voor van-alles-en-nog-wat e-mails te sturen.
Met deze dus:
Oeps : gevonden ! (Tenminste na enkele keren door te klikken)
Maar ik begrijp nog steeds niet waarom noch mijn man, noch ikzelf hiervoor een e-mail kregen.(ook niet in SPAM)
Nochtans: anders zijn ze rap genoeg om voor van-alles-en-nog-wat e-mails te sturen.
Hallo, welke jongerenrekening is op dit ogenblik het meest aantrekkelijk? Niet enkel qua rentevoet op spaarboekje maar ook naar gebruiksconfort voor de jongere zelf (betaalkaart, app,enz). KBC/ ING of Key Trade? Europabank maar is dit niet eerder een oubollige bank?
http://bnpparibas.be/nl/individuals/hel ... e-brussel/varia schreef: ↑2 augustus 2019, 11:34 Hallo, welke jongerenrekening is op dit ogenblik het meest aantrekkelijk? Niet enkel qua rentevoet op spaarboekje maar ook naar gebruiksconfort voor de jongere zelf (betaalkaart, app,enz). KBC/ ING of Key Trade? Europabank maar is dit niet eerder een oubollige bank?
Keytrade Bank.varia schreef: ↑2 augustus 2019, 11:34 Hallo, welke jongerenrekening is op dit ogenblik het meest aantrekkelijk? Niet enkel qua rentevoet op spaarboekje maar ook naar gebruiksconfort voor de jongere zelf (betaalkaart, app,enz). KBC/ ING of Key Trade? Europabank maar is dit niet eerder een oubollige bank?
Een van mijn ouders opende een rekening bij hello bank, op mijn advies. Zijn ze daar nu al vier weken mee bezig. Mails raken maar na een week beantwoord. En antwoord is steeds hetzelfde: "er zijn zoveel aanvragen". Ik krijg medelijden met de medewerkers van BNP Paribas.
Ik gebruik KBC, mooie app en goede desktop website. vind het ook heel handig inloggen met de "aanmelden / tekenen" knop op de gsm. Schandalig dat ze die knop weggedaan hebben ten voordelen van hun "goal alert". Mijn bank app gebruik ik voor banking, als ik de voetbal wil volgen zal ik wel een voetbal app downloaden. Na massaal protest hebben ze de knop nu bij "mobilepay" gezet, maar het werkt niet meer zo handig als voorheen... jammer
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Belfius. En ben er tevreden over.
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
Voor mij alleen nog Keytrade en Argenta.
En iets korter dan dit mag ik nog niet posten blijkbaar.
En iets korter dan dit mag ik nog niet posten blijkbaar.
Opinions are like assholes. Everybody has one and they all stink.
nadeel van keytrade is dat betalingen met de smartphone omslachtiger zijn, ik vbedoel niet in de winkel maar als je voor tegelijk op dezelfde smartphone een webwinkel open hebt staan en je dient af te rekenen, kan je kiezen tussen de hardkey of softkey maar als je niet thuis bent en je hardkey niet mee hebt zal het niet lukken via de softkey
ander nadeel vind ik is dat de verwerking van betalingen traag verloopt
Die snap ik niet.bartman schreef: ↑26 november 2021, 13:05 nadeel van keytrade is dat betalingen met de smartphone omslachtiger zijn, ik vbedoel niet in de winkel maar als je voor tegelijk op dezelfde smartphone een webwinkel open hebt staan en je dient af te rekenen, kan je kiezen tussen de hardkey of softkey maar als je niet thuis bent en je hardkey niet mee hebt zal het niet lukken via de softkey
Reken je niet gewoon af met Payconiq en komt hier geen hard of softkey bij te pas?
Althans zo werk ik altijd wel met Keytrade.
Transactieverwerking traag: volledig met je eens.
Als je graag cheques gebruikt, hou er dan rekening mee dat in de nieuwe ING voorwaarden vanaf 01/07 zal staan :
""Cheques: ING verwerkt alleen nog de afgifte van circulaire cheques. Andere cheques worden niet meer aanvaard.""
""Cheques: ING verwerkt alleen nog de afgifte van circulaire cheques. Andere cheques worden niet meer aanvaard.""
Opinions are like assholes. Everybody has one and they all stink.
KBC, maar ben op zoek naar iets anders. Mobiele app zit vol functionaliteit die ik niet gebruik, terwijl ik vaak bugs heb bij het maken van overschrijvingen. Als ik mijn Beobank kredietkaart afbetaal, geeft hij vaak dat de overschrijving niet kan worden uitgevoerd. App herstarten en dan gaat het weer, maar wel een gedoe.
Onlangs ook nog issues met de ingebouwde Payconiq waar 'saldo ontoereikend' continu verscheen, terwijl dat niet het geval was. Overschrijving werkte dan uiteindelijk wel, maar dan moest ik wachten tot mijn betaling doorkwam. Lag ook niet aan de limiet want die stond hoog genoeg...
Onlangs ook nog issues met de ingebouwde Payconiq waar 'saldo ontoereikend' continu verscheen, terwijl dat niet het geval was. Overschrijving werkte dan uiteindelijk wel, maar dan moest ik wachten tot mijn betaling doorkwam. Lag ook niet aan de limiet want die stond hoog genoeg...
Argenta werkt goed en is gratis.
Ik heb KBC erbij maar de gratis rekening voor backup als er een probleem is bij Argenta.
Beiden zijn gratis, Argenta totaal, KBC beperkt bij afhalingen.
Argenta APP is wel goed voor bankieren maar niet voor beleggen.
Ik heb KBC erbij maar de gratis rekening voor backup als er een probleem is bij Argenta.
Beiden zijn gratis, Argenta totaal, KBC beperkt bij afhalingen.
Argenta APP is wel goed voor bankieren maar niet voor beleggen.
Groeten Bas.
Top aandelen: Exmar, Ageas, Shell, BP, Chevron, Exxon Mobile, Total Industries, Golar LNG, Euronav, bPost, Proximus, Titan, KBC, Telefonica, Deutsche bank, UBS, AMD, Intel, Microsoft, Lockheed Martin, Var Energy, etc.
Top aandelen: Exmar, Ageas, Shell, BP, Chevron, Exxon Mobile, Total Industries, Golar LNG, Euronav, bPost, Proximus, Titan, KBC, Telefonica, Deutsche bank, UBS, AMD, Intel, Microsoft, Lockheed Martin, Var Energy, etc.