Poll: GSM - prepaid of abonnement
Re: Poll: GSM - prepaid of abonnement
Heel veel van die vreemdelingen zijn klant bij Lyca omdat ze spotgoedkoop naar hun thuisland kunnen bellen.satsurfer schreef:http://www.lycamobile.be/nl/bundle?id=1
Te mooi om waar te zijn, werkt prepaid, hun Netwerk is Orange!!!![]()
4G ontvangst!
enorm veel belminuten en data
wel 14 dagen tegen dat uw nr. overgedragen wordt, en helpdesk is quasi onbestaande (zoals dommel een beetje)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ik ben ook klant bij Mobile Vikings. Sterke tarieven, goeie ontvangst en een snelle klanten helpdesk. Vroeger altijd herladen voor 15 euro maar sinds mijn vriendin en ik samenwonen (en dus minder bellen en smssen met elkaar) red ik het zelfs met 10 euro per maand.miljonairtje schreef:Ik zit bij Mobile Vikings. Betaal maandelijks €15 voor 4 gigabyte aan mobiele data en 2000 sms'en. Perfect voor mijn verbruikersprofiel en zou het ook aan iedereen aanraden.
Mobile Vikings zal binnenkort trouwens bij haar duurdere bundels een smartphone aanbieden. Ik hoorde van iemand die er werkt dat er in het voorjaar van 2016 gesprekken geweest zijn met O.a. Apple. Dus wie weet binnenkort een iPhone 7 te scoren bij MV?
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Brugse Leeuw
- Hero Member
- Contacteer:
Morgen is mijn aanvraag voor overstap naar Dommel al 3 weken bezig en nog steeds geen simkaart ontvangen...satsurfer schreef:@kurjeuzeneuze:
tja: dommel 0,05 € naar ALLE netwerken. Ge moet geen minim. herladen, daar 'abbo'formule (zonder kost)
0.02 €/sms
Simyo: enkel naar vast aan die prijs, anders 0.15 €/min. (= prijs X 3)
SMS€ 0,10 € per bericht (= 5X duurder dan dommel)
dus uw statement 'goedkoper bestaat niet', gaat niet op. Onzin. Of je gelooft zelf wat ze schrijven op hun site 'beste tarieven in België'. Ik ben er 10 jaar geleden al vertrokken. Soit, sommigen blijven 'hangen' in het verleden of verdedigen hun eigen grote gelijk...De feiten zijn onomstotelijk.
Zo hoeft het voor mij niet meer...Via mail nochtans antwoord gekregen dat ik simkaart zeker begin vorige week zou ontvangen!! Niet dus...service trekt dus nergens op!
Abonnement bij Orange (ex Mobistar). Kost 0 € voor het abo zelf. Goedkoper ga ik niet vinden. Maandelijks via mail een afrekening tussen een paar cent en een euro (meestal dan in buitenland gezeten).
0,0726 €/min.voor bellen en 0,0121€/sms.
Het duurste, een all in (onbeperkte bellen, SMS en data) zou op 35€ per maand komen maar zou niet weten waarvoor ik dat zou nodig hebben.
Data en parkeren gaat trouwens via de "smartphone" van de vrouw (op kosten van haar werkgever
). Als het ding weer niet plat is tenminste.
0,0726 €/min.voor bellen en 0,0121€/sms.
Het duurste, een all in (onbeperkte bellen, SMS en data) zou op 35€ per maand komen maar zou niet weten waarvoor ik dat zou nodig hebben.
Data en parkeren gaat trouwens via de "smartphone" van de vrouw (op kosten van haar werkgever
![Smiley :)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/smiley.gif)
Heb je je kopie van je identiteitskaart opgestuurd?Brugse Leeuw schreef:Morgen is mijn aanvraag voor overstap naar Dommel al 3 weken bezig en nog steeds geen simkaart ontvangen...satsurfer schreef:@kurjeuzeneuze:
tja: dommel 0,05 € naar ALLE netwerken. Ge moet geen minim. herladen, daar 'abbo'formule (zonder kost)
0.02 €/sms
Simyo: enkel naar vast aan die prijs, anders 0.15 €/min. (= prijs X 3)
SMS€ 0,10 € per bericht (= 5X duurder dan dommel)
dus uw statement 'goedkoper bestaat niet', gaat niet op. Onzin. Of je gelooft zelf wat ze schrijven op hun site 'beste tarieven in België'. Ik ben er 10 jaar geleden al vertrokken. Soit, sommigen blijven 'hangen' in het verleden of verdedigen hun eigen grote gelijk...De feiten zijn onomstotelijk.
Zo hoeft het voor mij niet meer...Via mail nochtans antwoord gekregen dat ik simkaart zeker begin vorige week zou ontvangen!! Niet dus...service trekt dus nergens op!
- Brugse Leeuw
- Hero Member
- Contacteer:
Jazeker en ook de sepa domicil.
Orange heeft zijn tarieven aangescherpt, nu ook voor abonnementen.
Daarmee zijn ze interessanter dan de concurrentie behalve voor sommigen met betrekking tot Base.
Ook zijn er al een tijdje interessante tarieven voor prepaid gekomen bij Orange.
Misschien is het nu afwachten op een tegenzet van de concurrenten..
Daarmee zijn ze interessanter dan de concurrentie behalve voor sommigen met betrekking tot Base.
Ook zijn er al een tijdje interessante tarieven voor prepaid gekomen bij Orange.
Misschien is het nu afwachten op een tegenzet van de concurrenten..
-
- Newbie
- Contacteer:
http://www.zdnet.be/nieuws/186893/scarl ... jaar-tijd/
Scarlet Red (8 euro): 150 belminuten, 1.000 sms’en, 500 MB data
Scarlet Hot (18 euro): 500 belminuten, 2.000 sms’en, 1 GB data
Scarlet Chili (28 euro): 1.000 belminuten, 5.000 sms’en, 4 GB data
ik kan nu mijn optie van 1gb schrappen en met die 500mb toe komen .. ,
Scarlet Red (8 euro): 150 belminuten, 1.000 sms’en, 500 MB data
Scarlet Hot (18 euro): 500 belminuten, 2.000 sms’en, 1 GB data
Scarlet Chili (28 euro): 1.000 belminuten, 5.000 sms’en, 4 GB data
ik kan nu mijn optie van 1gb schrappen en met die 500mb toe komen .. ,
https://tweakers.net/nieuws/116585/scar ... enten.html
vooral de Red vind ik 'Biggest bang for the buck' (voor laagverbruikers
)
Hun hot vind ik veel te duur voor 1 GB, heb al die belminuten niet nodig.
mochten ze nu een formule van +/- 10 € voor 1 GB geven, met vb. 30 belminuten en 1000 sms.....Mobile Vikings en Orange zou zweten...
vooral de Red vind ik 'Biggest bang for the buck' (voor laagverbruikers
![Wink ;)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/wink.gif)
mochten ze nu een formule van +/- 10 € voor 1 GB geven, met vb. 30 belminuten en 1000 sms.....Mobile Vikings en Orange zou zweten...
Eigenlijk is Scarlet een stuk goedkoper dan mobile vikings, toch voor iemand die weinig belt, smst of surft?
- Brugse Leeuw
- Hero Member
- Contacteer:
Mobile Vikings heeft nochtans een abonnement van 10€ waarvoor je 100 belminuten, 1000 sms'en en 1 GB krijgt. En bovendien krijg je 1800 belminuten en 9000 sms'en naar alle Mobile Vikings nummers.satsurfer schreef:https://tweakers.net/nieuws/116585/scar ... enten.html
vooral de Red vind ik 'Biggest bang for the buck' (voor laagverbruikers)
Dus zo zweten zullen ze niet doen denk ik...
![Wink ;)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/wink.gif)
Ok, gn appels met peren vergelijken hé. Ik ben geen proximusklant, maar volgens mij hebben ze op dit moment de beste 4G dekking, net boven Orange. Base bengelt daar een stuk achter (met overname door telenet hebben zij investeringen op laag pitje gezet)
Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
Telenet had investeringen aangekondigd bij de overname van Base maar TN kennende zal dat wel een staaltje demagogie zijn.
Ik zie in de gebieden waar ik kom geen antennes bijkomen. Base heeft merkbaar minder antenneposities in eender welke streek waar ik verblijf, vergeleken met de 2 concurrenten. We praten over minder dan de helft...
Geen klagen van de beschikbaarheid van 4G op dit moment voor Base, toch daar waar ik het nodig heb.
Ook geen klagen van de snelheid en de werking van de 4G, Maar ik heb al een tijdje niet meer vergeleken.
In mijn eigen gemeente laat de 2G het regelmatig eens afweten de laatste tijd, voor internet. Capaciteit ?
Eens TN zijn eigen simkaarten overzet naar Base zou er wel eens een capaciteitsprobleem kunnen ontstaan op het netwerk.Ik vermoed dat de aangekondigde investeringen daarmee verband houden,
Ik zie in de gebieden waar ik kom geen antennes bijkomen. Base heeft merkbaar minder antenneposities in eender welke streek waar ik verblijf, vergeleken met de 2 concurrenten. We praten over minder dan de helft...
Geen klagen van de beschikbaarheid van 4G op dit moment voor Base, toch daar waar ik het nodig heb.
Ook geen klagen van de snelheid en de werking van de 4G, Maar ik heb al een tijdje niet meer vergeleken.
In mijn eigen gemeente laat de 2G het regelmatig eens afweten de laatste tijd, voor internet. Capaciteit ?
Eens TN zijn eigen simkaarten overzet naar Base zou er wel eens een capaciteitsprobleem kunnen ontstaan op het netwerk.Ik vermoed dat de aangekondigde investeringen daarmee verband houden,
150 minuten, 1000 (duizend!!!) sms'en en 500MB, dat noem ik niet meer "weinig bellen, sms'en en surfen". Dat is in mijn ogen al gemiddeld verbruik.MeOnline schreef:Eigenlijk is Scarlet een stuk goedkoper dan mobile vikings, toch voor iemand die weinig belt, smst of surft?
Ik heb een heel laag verbruik:
+/- 250mb per maand
+/- 80 SMS per maand
+/- 40 MIN bellen
En toch raak ik er maar niet uit wat voor mij de goedkoopste is...
Momenteel ben ik Mobile Vikings herlaadkaart 10 €
+/- 250mb per maand
+/- 80 SMS per maand
+/- 40 MIN bellen
En toch raak ik er maar niet uit wat voor mij de goedkoopste is...
Momenteel ben ik Mobile Vikings herlaadkaart 10 €