Poll: GSM - prepaid of abonnement
Re: Poll: GSM - prepaid of abonnement
eindelijk iemand met gezond verstand hier
eergisteren sim voor mijn moeder van 84 besteld, vandaag aangekomen. (ook al kan ze niet met smartphone werken)
eergisteren sim voor mijn moeder van 84 besteld, vandaag aangekomen. (ook al kan ze niet met smartphone werken)
Die Hey is inderdaad zeer interessant, ik betaal nu 15€ / maand bij Proximus voor 2GB.
Goe zot ja.
Maar ge moet alles online doen hé, geen brieven in de brievenbus wat Ludo en anderen hier verkiezen.
'Da ik een pc moe hebben om hen gemakkelijker te maken' dixit Ludo
Maar ge moet alles online doen hé, geen brieven in de brievenbus wat Ludo en anderen hier verkiezen.
'Da ik een pc moe hebben om hen gemakkelijker te maken' dixit Ludo
Sinds gisteren heeft BASE haar tarieven aangepast.
Voor residentiële klanten
BASE 15 onbeperkt bellen en sms'en + 6GB
BASE 20 onbeperkt bellen en sms'en + 15GB
BASE 29 onbeperkt bellen en sms'en + 40GB
BASE 39 onbeperkt bellen en sms'en + 100GB
Voor zelfstandigen en kleine bedrijven
BASE Pro 11 onbeperkt bellen en sms'en + 3GB
BASE Pro 20 onbeperkt bellen en sms'en + 20GB
BASE Pro 29 onbeperkt bellen en sms'en + 70GB
BASE Pro 35 onbeperkt bellen en sms'en + 200GB
De tarieven blijven ongewijzigd en alle huidige voorwaarden blijven ook ongewijzigd. Er is ook een nieuwe webdeal voor nieuwe klanten via de BASE website.
Voor residentiële klanten
BASE 15 onbeperkt bellen en sms'en + 6GB
BASE 20 onbeperkt bellen en sms'en + 15GB
BASE 29 onbeperkt bellen en sms'en + 40GB
BASE 39 onbeperkt bellen en sms'en + 100GB
Voor zelfstandigen en kleine bedrijven
BASE Pro 11 onbeperkt bellen en sms'en + 3GB
BASE Pro 20 onbeperkt bellen en sms'en + 20GB
BASE Pro 29 onbeperkt bellen en sms'en + 70GB
BASE Pro 35 onbeperkt bellen en sms'en + 200GB
De tarieven blijven ongewijzigd en alle huidige voorwaarden blijven ook ongewijzigd. Er is ook een nieuwe webdeal voor nieuwe klanten via de BASE website.
Ik heb een abbonement bij EDPnet van 1 euro per maand.
Ze rekenen elk gesprek of data aan maar ik gebruik de GSM enkel voor noodgevallen.
Als zodanig betaal ik meestal niet meer dan 13 euro per jaar, inclusief gesprekken.
Ze bieden deze formule al even niet meer aan maar klanten die het hadden hebben ze met rust gelaten en genieten hier nog steeds van.
Overigens is EDPnet nog altijd de goedkoopste speler op de markt als het over abbo's gaat, helemaal als je buiten je bundel gaat.
Hierdoor kan je gewoon de goedkoopste abbo nemen zonder je zorgen te maken als je er buiten gaat,
https://www.edpnet.be/nl/thuis/mobiel.html
Heb het al jaren naar zeer grote tevredenheid.
Ze rekenen elk gesprek of data aan maar ik gebruik de GSM enkel voor noodgevallen.
Als zodanig betaal ik meestal niet meer dan 13 euro per jaar, inclusief gesprekken.
Ze bieden deze formule al even niet meer aan maar klanten die het hadden hebben ze met rust gelaten en genieten hier nog steeds van.
Overigens is EDPnet nog altijd de goedkoopste speler op de markt als het over abbo's gaat, helemaal als je buiten je bundel gaat.
Hierdoor kan je gewoon de goedkoopste abbo nemen zonder je zorgen te maken als je er buiten gaat,
https://www.edpnet.be/nl/thuis/mobiel.html
Heb het al jaren naar zeer grote tevredenheid.
Groeten Bas.
Top aandelen: Exmar, Ageas, Shell, BP, Chevron, Exxon Mobile, Total Industries, Golar LNG, Euronav, bPost, Proximus, Titan, KBC, Telefonica, Deutsche bank, UBS, AMD, Intel, Microsoft, Lockheed Martin, Var Energy, etc.
Top aandelen: Exmar, Ageas, Shell, BP, Chevron, Exxon Mobile, Total Industries, Golar LNG, Euronav, bPost, Proximus, Titan, KBC, Telefonica, Deutsche bank, UBS, AMD, Intel, Microsoft, Lockheed Martin, Var Energy, etc.
Undo zit op orange netwerk.
Hmmmmmm.....pas op met die mannen....want Zwitserland of bv Marokko gaat je geld kosten, wat bij veel andere provider niet zo is.
https://undo.be/nl/tariffs/roaming
Zodra er iets niet in je bundel zit of je gaat er buiten, dan reken ze deftig (zwak uitgedrukt) aan.....
10ct minuut bellen.....
5ct per sms
1ct per MB
Om te zwijgen als je per ongeluk in Zwitserland bent.....zone 2
2,10 euro per minuut
70ct SMS
12 euro per MB!!!
Ontvangen van iets....ga je wel merken als je thuis komt.
Veel plezier met hen als je nogal eens durft te reizen....ze gaan goed aan je verdienen.
Groeten Bas.
Zijn er veel providers in België die Zwitserland of Marokko gratis bieden?Bassie schreef: ↑31 augustus 2023, 17:52Hmmmmmm.....pas op met die mannen....want Zwitserland of bv Marokko gaat je geld kosten, wat bij veel andere provider niet zo is.
https://undo.be/nl/tariffs/roaming
Zodra er iets niet in je bundel zit of je gaat er buiten, dan reken ze deftig (zwak uitgedrukt) aan.....
10ct minuut bellen.....
5ct per sms
1ct per MB
Om te zwijgen als je per ongeluk in Zwitserland bent.....zone 2
2,10 euro per minuut
70ct SMS
12 euro per MB!!!
Ontvangen van iets....ga je wel merken als je thuis komt.
Veel plezier met hen als je nogal eens durft te reizen....ze gaan goed aan je verdienen.
Er zijn veel providers die opties bieden om je daar goedkoop te laten zijn.
De meeste providers hebben overigens afspraken met Zwitserland.
Lees even:
https://www.proximus.be/nl/id_cr_roamin ... ieven.html
Neen ik ben geen Proximus klant, maar je bent daar beter af.
Voor Zwitserland:
https://www.proximus.be/nl/id_cr_roamin ... d&mpcuuid=
Pas op met Zwitserland, ik heb er ervaring mee.....29 euro prepay, was weg op enkele minuten wegens cel-informatie en ik kon die niet uitzetten. Oplichters zijn het daar.
Groeten Bas.
Orange rekent bijvoorbeeld standaard net dezelfde tarieven aan als Undo. Dus om nu te zeggen "Hmmmmmm.....pas op met die mannen...." en "Veel plezier met hen als je nogal eens durft te reizen....ze gaan goed aan je verdienen"... Lijkt mij wat oneerlijk. Het klopt dat Orange wel een enigszins voordelig pakket heeft (€12 voor 500 MB), maar dan mag je ook niet vergeten die voor je reis aan te kopen.
In de praktijk ben je altijd beter af met een eSIM, bijvoorbeeld €3 voor 1 GB gedurende 1 dag bij Ubigi.
In de praktijk ben je altijd beter af met een eSIM, bijvoorbeeld €3 voor 1 GB gedurende 1 dag bij Ubigi.
Ja, we gaan, maar zwijgen over de Proximus prepaid tarieven in België.
Als 10 cent te veel is wat dan te zeggen van:
https://www.proximus.be/nl/id_cr_prepai ... html#rates
Mee eens, maar zulke tarieven zijn gewoon niet meer van deze tijd. Als je weet hoe de boel aan elkaar geknoopt is.Madame schreef: ↑1 september 2023, 10:05Ja, we gaan, maar zwijgen over de Proximus prepaid tarieven in België.
Als 10 cent te veel is wat dan te zeggen van:
https://www.proximus.be/nl/id_cr_prepai ... html#rates
Die betalen helemaal niet per seconde of per minuut.
Overheden laten deze idiote bedragen nog steeds toe, dus scheppen ze bakken met geld en het kost de provider zelf quasi niks.
Groeten Bas.
Nieuwe abo van Orange gezien ? €10/maand. Perfect voor kleine gebruikers, 2u30/1.5GB. Heb mijn kinderen van Mobile Vikings naar Orange laten overschakkelen ....
Dat is wel maar voor 6 maanden 10 euro, daarna 14 euro per maand.
Dan is een lifetime promo pakken bij Hey veel interessanter: 10€ voor onbeperkt bellen en sms + 20 GB data die verdubbelt na 1 jaar
Dan is een lifetime promo pakken bij Hey veel interessanter: 10€ voor onbeperkt bellen en sms + 20 GB data die verdubbelt na 1 jaar
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!