Positieve opbrengst na 8 jaar en 1 maand
TIP
Vergelijk alle tak 21 spaarverzekeringen en stap in aan laagste kosten TAK 21 vergelijken
Positieve opbrengst na 8 jaar en 1 maand
Ik ben hier even door de essentiële informatie van de Patronale Secure 21 aan het scrollen. Als ik dan de opbrengsten na 8 jaar en 1 dag, dan zie ik enkel het gunstige scenario,een positief resultaat. Moeten we hierin beleggen dan zien als verlies beperken tov spaarrekening en inflatie ? En wellicht best ook een kaarsje branden dat ze een redelijke winstdeelname blijven aanbieden.
Re: Positieve opbrengst na 8 jaar en 1 maand
Of je gaat voor hun andere tak21; diegene waar ze 8 jaar lang een gewaarborgde rente geven.
Als je echt kaarsjes wil branden voor je beleggingen doe dit dan voor aandelen; de potentieel winst is veel groter.
Als je echt kaarsjes wil branden voor je beleggingen doe dit dan voor aandelen; de potentieel winst is veel groter.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Positieve opbrengst na 8 jaar en 1 maand
Godver ....heb mij laten vangen aan de kleine letters. Ik wist dat ze 3 producten hadden die gelijkaardig zijn en het is de Safe21 die ik eerder bekeken had maar nu zoek ik de essentiële inf van Secure21. No damage done so far, en Idd .... die zien er beter uit.
Kaarsjes branden doe ik liever niet. Heb mijn aandelen via fondsen en ETFs maar wil nu nog wat spaargeld op een andere manier laten renderen om de spreiding te vergroten en beter te doen dan de spaarrekening.
Kaarsjes branden doe ik liever niet. Heb mijn aandelen via fondsen en ETFs maar wil nu nog wat spaargeld op een andere manier laten renderen om de spreiding te vergroten en beter te doen dan de spaarrekening.