Post Optima Best of Free Invest Plan: welke kiezen ?
TIP
Vergelijk alle tak 21 spaarverzekeringen en stap in aan laagste kosten TAK 21 vergelijken
Post Optima Best of Free Invest Plan: welke kiezen ?
Post Optima Best is van Bpost en FRee Invest Plan is van Fortis, maar beide zijn eigenlijk een tak 21 afkomstig van AG Insurance. Dit ziet men als men bij de bijhorende PDF op Spaargids download. Beide een nettorendement van 2,00% in 2017. Bij Fortis is volgens Spaargids de instapkost max. 3,5% en bij Bpost 3%. Voor de rest zie ik geen verschil...
Bij welke bank (Bpost of Fortis) zouden jullie deze tak 21 aangaan ?
En heeft iemand ervaring met het afbieden op de instapkost bij tak21 bij deze grootbanken. En zo ja, hoeveel hebben jullie betaald ?
Ook alle meningen welkom over beleggen in deze tak 21. Ik ga voor een hoog gewaarborgd rendement en goed historisch verleden...dat is hier toch het geval denk ik...(Federale en Patronale heb ik al genoeg...)
Welke zou het meest kredietwaardig zijn...(als je dan boven de 100.000 euro zou gaan...) ?
Ik neem aan dat men mbt de staatswaarborg AG Insurance beschouwd als uitgevende partij.....(en niet Bpost of Fortis)...
Alvast bedankt !
Bij welke bank (Bpost of Fortis) zouden jullie deze tak 21 aangaan ?
En heeft iemand ervaring met het afbieden op de instapkost bij tak21 bij deze grootbanken. En zo ja, hoeveel hebben jullie betaald ?
Ook alle meningen welkom over beleggen in deze tak 21. Ik ga voor een hoog gewaarborgd rendement en goed historisch verleden...dat is hier toch het geval denk ik...(Federale en Patronale heb ik al genoeg...)
Welke zou het meest kredietwaardig zijn...(als je dan boven de 100.000 euro zou gaan...) ?
Ik neem aan dat men mbt de staatswaarborg AG Insurance beschouwd als uitgevende partij.....(en niet Bpost of Fortis)...
Alvast bedankt !
Re: Post Optima Best of Free Invest Plan: welke kiezen ?
Staats waarborg is een fabeltje voor goed gelovigen.
Estate Guru believer.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
- Newbie
Zo is het, ze hebben zelfs geen geld om de wegen fatsoenlijk te onderhouden, laat staan dat ze het failliet van een bank zonder kleerscheuren zouden kunnen opvangen.
Tja, je hebt believers en non-believers ivm de staatswaarborg: ik denk dat het niet nuttig meer is om die discussie nogmaals te herbeginnen.
Ik blijf wel met mijn belangrijkste vraag zitten: zijn die instapkosten bij Fortis en Bpost voor tak21 nu onderhandelbaar of niet (het gaat om relatief grote sommen die belegd worden...). Dus daarop nog alle reacties welkom...
Ik blijf wel met mijn belangrijkste vraag zitten: zijn die instapkosten bij Fortis en Bpost voor tak21 nu onderhandelbaar of niet (het gaat om relatief grote sommen die belegd worden...). Dus daarop nog alle reacties welkom...